Waar haal jij je vuurwerk?

Aangezien ik qua vervoer beperkt ben, zoek ik de dealer met beste prijskwaliteit-verhouding en acties. Het vervelende is, dat het eerste beste verkooppunt Top Hout heet en die een scherpe actie hebben en een super assortiment :D. Ik zal normaal gesproken het gros bij hen halen.

Voor de rest kan ik wat rondreizen in regio haaglanden/Rijnmond. Ik haal dan ook mijn spullen bij verschillende winkels, al gaat het soms om kleine potjes of andere acties. Met ik haal mijn spullen, bedoel ik wij haalden onze spullen aangezien we het met een groepje gevierd hebben.

Tot op heden was dit altijd Isandra, maar nu ik me er steeds dieper in verdiep. Kom ik nu ook winkels tegen zoals Orthen en Vuurwerkland-Steenbergen. Ik denk dat ik dit jaar daar het meeste vuurwerk ga kopen. Bij komend voordeel is ook dat ik me nu een stuk makkelijker kan verplaatsen :)

En wat betreft winkels is VuurwerkOrthen zeker niet de enigste hoor.

Ook onderste verkooppunten denken aan de echte Liefhebbers.
Top vuurwerk.
Vuurwerkland Steenbergen.
Harten4

En waarschijnlijk nog wel een paar.

Ik beantwoordt alleen een vraag,Dus vind je reactie een beetje vreemd.
Ik ken zelf weinig personen die in een winkel werken en alles bij een ander gaan halen!!!
Maar laten we gewoon lekker gezellig verder gaan zonder iritaties op te wekken want daar zit ik niet voor op de site.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik werk dus bij vuurwerkmagazijn7kamp voor het eerst dit jaar en natuurlijk haal ik er zelf ook vuurwerk, want het is gewoon top collectie en ik haal der al 3 jaar lang vuurwerk.
Zelf haal ik ook bij vuurwerk-hol dat is 10 minuutjes van vuurwerkmagazijn7kamp ik haal daar me wolff spul.

Ik heb vorige jaar bij vuurwerkmagazijn7kamp gehaald en ik vond dat ik goed geholpen ben door het personeel. De sfeer was goed.

Ik deed de buurt actie ik kocht aan 500 euro en kreeg daardoor 250 euro gratis uit te collecties Profi en Maxx line, allebij twee super collecties.

Ik hoorde later van mensen dat Bonfire ook goed is, toen ben ik stiekem zonder dat mijn vriendin het wist nog wat bonfire gaan halen :)

Dus ik ga weer naar vuurwerkmagazijn7kamp!!!

Laatst bewerkt:
Het ligt aan de prijzen, collectie, plaats/afstand en aanbiedingen waar ik m'n vuurwerk haal. Sinds de afgelopen 2 jaar haal ik het alleen bij de Rijswijkse Vuurwerkhal, omdat alle andere winkels té ver waren, of gewoon geen goede prijzen hadden. Verder heeft de Rijswijkse Vuurwerkhal een prima service, en kan ik elk jaar daar al m'n producten halen.

Harings Vuurwerk te Almelo,
Vuurwerk Discount te Wierden,
en dit jaar ook maar weer eens langs Profile Smit in Almelo

ik weet he tnog niet. wss hier:

vuurwer orthen
vuurwerk brinkman
abc vuurwerk arkel
evt. vuurwerk mijdam voor het kleinspul ( in mijn woonplaats..)

Winkels waar ik elk jaar weer terugkom:

Ten Tusscher (Wollf)
Willem Breukers(hardix en ook RF)
Rijwielhandel Koeleman(voorgaande jaren altijd B&W)
Touw en watersportcentrum Twente(Voorheen meeste broekhoff)

Dit jaar oom maar eens naar Bakker sport in Glanerbrug zij hebben Zena artikelen.

Laatst bewerkt:
BOERENBOND NEER NAPOLEONSWEG 6086 AH (Nederlands Limburg)
Haal ik al effe mijn vuurwerk, en ben er zeer tevreden mee.
Het vuurwerk dat ze hier verkopen is van Lesli.

Dit jaar haal ik voor het eerst m'n vuurwerk bij Vuurwerkland steenbergen, vanwege :
- het grote assortiment
- klantvriendelijkheid
- actie die ze hebben lopen.
- en omdat het relatief in de buurt is.

Vooral als je het vergelijkt met bijvoorbeeld een boerenbond (beperkt assortiment en hoge prijzen) dan is de keuze snel gemaakt :)

Dit jaar haal ik ook mijn vuurwerk voor het eerst bij Vuurwerkland Steenbergen.

De jaren daarvoor kocht ik mijn vuurwerk altijd bij een lokale vuurwerkwinkel bij mij in de stad. Deze was tevens ook de enigste winkel bij mij in de buurt dat vuurwerk verkocht en kon dus veel geld vragen voor zijn producten.

Nu ik wat meer research heb gedaan op o.a. VWC ben ik er achter gekomen dat Vuurwerkland Steenbergen ook bij mij in de buurt ligt (nog geeneens halfuurtje rijden!) en het is zeker voor mij de moeite om hier mijn vuurwerk te halen.

Dit omdat:
- Er een zeer goed assortiment is.
- Er zeer goede acties zijn.
- De prijs / kwaliteitsverhouding zeer goed te noemen is. Dit is voor mij belangrijk, omdat ik maar een beperkt budget heb.
- En het dus in de buurt ligt.

Ik ben dus reuze benieuwd na al die goede verhalen gehoord te hebben over Steenbergen!

Dit jaar haal ik voor het eerst m'n vuurwerk bij Vuurwerkland steenbergen, vanwege :
- het grote assortiment
- klantvriendelijkheid
- actie die ze hebben lopen.
- en omdat het relatief in de buurt is.

Vooral als je het vergelijkt met bijvoorbeeld een boerenbond (beperkt assortiment en hoge prijzen) dan is de keuze snel gemaakt :)

Vuurwerkland Steenbergen ligt voor mij veel te ver weg. (voor dat kleine beetje vuurwerk dat ik koop)
Assortiment bij boerenbond is niet bepaald groot, maar door de hoeveelheid budgetcake's van Pyroshopper is de keuze toch moeilijk.
Klantvriendelijk zijn ze altijd al geweest, ik kan me niet voorstellen dat je als vuurwerkwinkel een paar asociale medewerkers achter de balie hebt staan.
Actie hebben ze ook: Mystery pot!

Mvg. *VuurwerkFreak

Vuurwerk4all, dat is mijn dichtstbijzijnde Bonfireworks dealer:D

En bij De Vuurwerkshop, voor het losse spul en nog wat Zena:)

Pruis verf en wand in Elburg, 15 tot 20% korting op alle producten in de voorverkoop maakt een hoop goed + het is dynasty.
Daarnaast die jaar voor het eerst naar Souman vuurwerk in Hattem, kwam de link tegen ergens hier op het forum, ze hebben leuke prijzen in de outletshop en daarnaast een breed assortiment en hele goede service ben ik achtergekomen!

Back
Bovenaan