Waar haal jij je vuurwerk?

Haal het meeste bij Pronk. De eigen lijn vind ik fantasisch.
Verder haal ik nog een deel bij Multimate Edam (Dynasty).

Wil nog een palmpakket van zena en de zware jongens van marijn. Weet nog niet waar ik deze ga halen

Ik ga er misschien heen maar als je de kortingen en de aanbiedingen ziet,ziet het er al uit als een aanrader:p

Dit jaar me vuurwerk besteld bij: Pronk vuurwerk en vuurwerkmiddenmeer dat zijn de 2 winkels voor dit jaar

al besteld bij:
* Vuurwerkland Roden
* Buiter Vuurwerk Roden
-> haal ik waarschijnlijk met de bus op :) (klein beetje: 1 cake, 3 pijlenpakketjes)

ik denk dat ik naar beide andere winkels even toefiets, puur om voor de gezelligheid in de winkel te bestellen (en zorgen dat ik de gratis producten krijg die ik begeer). Deze 2 winkels:
* Totaalgemak De Weijs, Groningen
* Vuurwerktotaal Giezen, Hoogkerk

:)

O, en los op de verkoopdagen ga ik nog naar De Donderslag (Wolff, voor Hollands Glorie), Dik (Schuurmans, voor traditionals en mss een fontein) en Hubo/Welkoop in Winsum (voor novelties en een fontein). Heeeeel misschien nog naar een Schuurmans/Beko dealer in Hoogkerk of Hoogezand voor Kids Playground en ander klein spul, en mss in Hoogkerk nog naar een Lesli-dealer voor het Secret Signs pakket.

Ja, ik heb het druk die laatste dagen. :D

geen idee wat koeleman gaat verkopen, heb wel een praatje met haar gemaakt, de interesse leek naar wolff te gaan maar dat is dus maar gokken.

We wachten af

Tijdens de strooptocht ontwikkeld zich het pad van shop naar shop. Sommige spullen zijn van tevoren besteld. Shops waar ik zeker langswip dit jaar:

- Vuurwerk4all Leiderdorp
- Zena Pijnacker
- Decemberhoeve Nieuw Vennep
- Beekhoven (Amsterdam)
- Games & Gadgets (Hoofddorp)
- Aad van Giezen (Rijnsburg)

Cameo

Back
Bovenaan