Waar haal jij je vuurwerk?

ik haal mijn vuurwerk bij 3 winkels dit jaar omdat ze de producten niet bij 1 winkel verkopen.
bij:
intertoys kiers leusden
nijhof baarn
eurofleur leusden

Het grootste gedeelte bij 123vuurwerk, en kleine spulletjes voor overdag bij halfords(knalfords), Azuma en een lokale tuincentera.

Heb er weer zin in!!

Heb me vuurwerk Besteld bij 123vuurwerk lekker 30% korting

haal meestal nog wat bij Life and Garden Delft

Ed Raket vuurwerk: Zena/Barely legal/Marijn. Super service en extra vuurwerk door grote bestelling.

XXL Voorst : Buurtassortiment en eventcakes en de actie ism de crew.

Ik heb het grootste deel gehaald (besteld) bij goedkopervuurwerk.nl . Hier heb ik trouwns een vraag over: ik heb het geld nu overgemaakt (via een factuur van gerrit) maar nog geen reactie gehad dat hij het heeft ontvangen, is dit normaal?) .
Overige haal ik bij lokale Bull tuincentrum

-123vuurwerk, me grootste bestelling
-Witte tenten verhuur, paar kleine dingen + schoffies pakket
-Hornsveld/de nieuwe haven/vuurwerk Vechtweelde, 1 v/d 3 voor klein spul + eventuele extra's die ik tijdens verkoopdagen nog wil halen

heb al besteld bij intratuin enschede (diamond), jos harmelink (lesli) en touwcentrum. (pyrostar)

Alleen nu nog ff kiezen straks tussen koeleman of boensma

Hermans Marine (IJmuiden), Pronk Vuurwerk (Sint Maarten), Happy Days (Heemskerk), Siro Enorm (Uitgeest), Hair Shop Cor (Heemskerk), Ronalds Adventure Shop (Beverwijk), Welkoop (Heemskerk)

Dit jaar uiteindelijk slechts twee verkooppunten, maar ben er wel tevreden mee! Ik ga natuurlijk nog wel sfeerproeven in een aantal van de winkels die MC_MH hierboven noemde :)

- ANO vuurwerk te Milheeze
- Hairshop Cor te Beverwijk

Dat worden ze als het goed is!

Dit jaar uiteindelijk slechts twee verkooppunten, maar ben er wel tevreden mee! Ik ga natuurlijk nog wel sfeerproeven in een aantal van de winkels die MC_MH hierboven noemde :)

- ANO vuurwerk te Milheeze
- Hairshop Cor te Beverwijk

Dat worden ze als het goed is!

Dit jaar niet bij Cor werken?

Misschien kom ik je wel tegen tijdens de verkoopdagen:D

Back
Bovenaan