Waar haal jij je vuurwerk?

vuurwerkdriel te driel(het kleine spul voor overdag want de rest is te duur daar)

tuincentrum lindenholt te nijmegen (hier haal ik aantal dingen voor de avond en een aantal mooie potten voor 12 uur)

Mantel in arnhem (overmaat) (hier altijd een aantal kleine bestellingen die vooral bestaan uit vuurwerk voor van te voren zoals binkie's asianthunders en budgetcakes en nog een aantal 12 uur potten)

de Vuurwerkstunthal in Elst (hier haal ik in grote getalen het 12 uur werk, hier hebben ze zoeen mooie/goedkope collectie. dit vind ik de fijnste winkel)

en de welkoop in elst (voor het kleine grut)
en dan is de tank weer bijna leeg:p

Ik haal me vuurwerk dit jaar in steenbergen bij vuurwerkland als er geen sneeuw ligt op de weg. Anders gewoon bij de fixit in sint maaartensdijk .

Ik haal bij Lemo vuurwerk in Aalsmeer , Fietsplus Gerrit piet (goeie vriend van mijn vader dus krijg altijd goeie korting) en bij Rinus Bon in kudelstaart . :)

Meijerink vuurwerk, ieder jaar goed, en goedkoop

Meijerink vuurwerk, ieder jaar goed, en goedkoop

Hey,

Al jaren haal ik alles bij Meijerink aan de Eendrachtstraat in Apeldoorn. Hij heeft zijn spullen van Wolf, en is ieder jaar weer goedkoper dan bijv. een Wolters in Klarenbeek. Het gaat hier niet om een paar euro's goedkoper....maar gemiddeld € 10,- to € 20,- GOEDKOPER PER POT!!!!!!!!

Dit jaar hebben zij ook een soort loterij (mega prijzen spektakel) waarbij echt vette dingen te winnen zijn.

Tip: Nieuwe pot "Hollands Glorie" is een super pot, mooie licht effecten

de hubo hier int dorp omdat het klein vuurwerk redelijk goedkoop is en ik al me siervuurwerk in duitsland haal

Het grootste deel van m'n bestelling haal ik dit jaar weer bij Roenhorst Vuurwerk in Westendorp. Verder haal ik nog wel wat ander spul bij o.a. TnT Vuurwerk in Doetinchem en de Welkoop in m'n eigen woonplaats.

Ben ik nou een gestoorde uitzondering, dat ik deze dagen 11 winkels bezoek voor de inkopen...of is dat wel een normaal iets voor 'ons freaks'?

Back
Bovenaan