Leuk ook de Mega Willow er vlak achter, je ziet daar wel goed dat die van Magnum fellere kleuren gebruikt, komt door de milde mist nog beter over.
Mega Willows had ook felle kleuren, veel feller dan op bovenstaand filmpje te zien is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Leuk ook de Mega Willow er vlak achter, je ziet daar wel goed dat die van Magnum fellere kleuren gebruikt, komt door de milde mist nog beter over.
Ik moet toegeven dat ik het niet verwacht had, maar deze komt ook op mij beter over dan de Mega Willows. Komt toch wat lager door 25mm en de boeketten zijn nog steeds van goede grote.
Hier dacht ik dus ook aan, maar de prijs moet wel oké zijn dan. Anders 1tje. Ook best.
Ook wel benieuwd hiernaar, heb hem vorig jaar gehad, echt een top bak!!Je hebt een PB![]()
Hoever in het zuiden hebben we het over? Pm magnet besteld voor 84E in het zuiden.
Hoever in het zuiden hebben we het over? Pm mag
Goedkoper dan 84 wordt ie niet, dat is 168 in totaliteit voor een 1minuut visuele orgasme