Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Riakeo is gewoon een lijn onder importeur Lesli. Is geen losse leverancier in NL. Dus lijkt me prima zo.Waarom zit Riakeo onder Lesli en niet als losse leverancier ? Funke NL had/heeft ook een eigen kopje en zit ook niet onder Lesli.
Kruit eroverDus je wordt uitgescholden omdat je een mening hebt?
Hoop dat diegene een reprimande/time-out heeft gekregen dan.
Waarom zit Riakeo onder Lesli en niet als losse leverancier ? Funke NL had/heeft ook een eigen kopje en zit ook niet onder Lesli.
Hier sluit ik mij bij aan , dit is een groot gemis voor de liefhebber !!Wederom zou ik heel graag f2 vuurwerk willen bespreken dat in het buitenland wordt verkocht, maar in Nederland ook volkomen legaal is!!
Iiefste zou ik al het f2 vuurwerk bespreken,maar begrijp dat dat niet meer haalbaar zal zijn
Zonder vergunning mag een dergelijke “show” van VWC niet eens laat staan in een straat. Wie houd wie hier voor de gek?Gezien de grote hoeveelheid prachtige producten die zo veilig mogelijk geschoten zijn, kan niet anders geconcludeerd worden dat men bestempeld moet worden als ambassadeurs van het vuurwerk. Evenals onze Katwijkse kanjers van PFK @SKULANG.
Eindelijk mochten we weer onze enige echte EIGEN vuurwerkshow schieten!
Lekker fakkelen met de hand en alleen maar consumentenvuurwerk gebruikt!
Gefilmd met een drone, bodycam en camera vanaf de schietplek wat heeft geresulteerd in spectaculaire beelden!
Schietlijst vanaf 4 locaties:
4x Toro Box
4x Ghost Buster
4x Samurai Strike
4x Captain Farao
6x Knights Tale
4x BunkerBaas
4x BunkerBeats
4x Twilight
4x Massive Gold
4x Fire Cyclone
4x Tycoon
4x Obsessed
4x Mega Willows
4x Evo Bomber
4x Tripic Snow
6x Splitting Rainbow
6x Whisling Rainbow
Finale vanaf 10 locaties:
20x Bunker Biem
20x...
- SKULANG
- Reacties: 9
- Forum: Zuid-Holland
Wettelijk toegestaan om deze prachtige show te schieten met alleen maar F2 Neerlandsch goedgekeurd vuurwerk.
Mijn advies: turn that frown upside down. Keer het om…
Als je zo veel vuurwerk afsteekt zonder dat er gewonden vallen, dan ligt het dus kennelijk niet aan het vuurwerk als er iemand gewond raakt.
Piet
Hier ben ik het ook helemaal mee eens. Er is echt mooi, legaal en met Nederlandse tekst vuurwerk te koop in Duitsland. Heel erg jammer dat dit niet normaal besproken kan worden op dit forum. Dat het voor Nederland "illegale" vuurwerk zoals singleshots, vuurpijlen en knallertjes niet besproken kan worden ben ik het mee eens, maar de cakes en compounds met NL-tekst, zou toch gewoon moeten kunnen...Hoewel er al veel over gesproken is wil ik toch nog een keer reageren op de gesloten product topics van buitenlands vuurwerk. Ik waardeer het als het besluit om alle topics mbt F2 consumentenvuurwerk van buiten NL te sluiten heroverwogen wordt. Het is nu eenmaal een feit, en volkomen legaal, dat er behoorlijk wat mooie artikelen over de grens gekocht worden die hier simpelweg niet (meer) te koop zijn. Het volledig buitensluiten van deze categorie lijkt mij dan ook nog steeds onnodig al zal het misschien wat meer aandacht vragen van de mods om te controleren of er geen artikelen besproken worden die niet legaal zijn. Echter, als hier duidelijke regels voor zijn dan zal dat uiteindelijk allemaal wel meevallen en wanneer het tegendeel blijkt zou een wederopenstelling alsnog teruggedraaid kunnen worden.
Er zijn diverse pareltjes van Nico, Funke, Weco, Lesli, etc. in DE die soms ook gewoon op de NL markt belanden maar dan niet besproken kunnen worden. Dat blijft heel erg jammer en eigenlijk zelfs een gemis.
Je laatste alinea beschrijft precies mijn jeugd en die mis ik.Pffff... zeuren tot kunst verheven. Ik heb genoten van het filmpje!
10 jaar geleden had nog niemand van een vuurwerkbril gehoord. 35 jaar geleden stond ik op het basketbal pleintje met twee groepen tegenover elkaar op elkaar te schieten met Romeinse kaarsen en babypeiltjes. Dat was pas idioot, hier worden boxen aangestoken door mensen die weten wat ze doen, lekker laten gaan.
Dat gaat nooit meer terug komen helaas, alles wat leuk was, is inmiddels verboden. Nou moet ik zeggen dat het natuurlijk best wel idioot was wat wij deden vroeger, alhoewel ik nooit echt erge verwondingen heb mee gemaakt, hooguit wat brandgaatjes in kleding.Je laatste alinea beschrijft precies mijn jeugd en die mis ik.
Ik verwonder me nog steeds dat alles altijd goed ging en iedereen er zonder erge kleerscheuren vanaf is gekomen.Dat gaat nooit meer terug komen helaas, alles wat leuk was, is inmiddels verboden. Nou moet ik zeggen dat het natuurlijk best wel idioot was wat wij deden vroeger, alhoewel ik nooit echt erge verwondingen heb mee gemaakt, hooguit wat brandgaatjes in kleding.
is het misschien handig om een soort gedeelte te hebben als "vwc'ers helpen vwc'ers"? mensen kunnen daar dan topics openen voor meerijden naar evenementen/ samen naar evenementen gaan/ samen afhalen/ of wellicht samen stoken..overname bestellingen en dat soort vragen?
Dit... Ik zit echt vol verbazing een aantal reacties te lezen hier.Pffff... zeuren tot kunst verheven. Ik heb genoten van het filmpje!
Het is daar ook vaak ook goedkoper. Wellicht is dat ook een factor die meespeelt.Hoewel er al veel over gesproken is wil ik toch nog een keer reageren op de gesloten product topics van buitenlands vuurwerk. Ik waardeer het als het besluit om alle topics mbt F2 consumentenvuurwerk van buiten NL te sluiten heroverwogen wordt. Het is nu eenmaal een feit, en volkomen legaal, dat er behoorlijk wat mooie artikelen over de grens gekocht worden die hier simpelweg niet (meer) te koop zijn. Het volledig buitensluiten van deze categorie lijkt mij dan ook nog steeds onnodig al zal het misschien wat meer aandacht vragen van de mods om te controleren of er geen artikelen besproken worden die niet legaal zijn. Echter, als hier duidelijke regels voor zijn dan zal dat uiteindelijk allemaal wel meevallen en wanneer het tegendeel blijkt zou een wederopenstelling alsnog teruggedraaid kunnen worden.
Er zijn diverse pareltjes van Nico, Funke, Weco, Lesli, etc. in DE die soms ook gewoon op de NL markt belanden maar dan niet besproken kunnen worden. Dat blijft heel erg jammer en eigenlijk zelfs een gemis.
Het is daar ook vaak ook goedkoper. Wellicht is dat ook een factor die meespeelt.
VWC kiest voor mijn gevoel eerder de kant van importeur dan forum lid en importeurs/winkeliers in NL zullen vast niet waarderen als we reclame maken voor winkels en aanbod in Duitsland.
Zou mij niks verbazen in iedergeval
Niet alleen hier, overal in de samenleving, zeiken, zeuren en zaniken. Word er leip van.Dit... Ik zit echt vol verbazing een aantal reacties te lezen hier.
We zitten hier toch op het grootste vuurwerkforum van Nederland of niet?