VWC in 2021; tips of suggesties?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een subforum voor corona gerelateerde topics, welke je zelf kan aan- en uitzetten. Op dezelfde manier als 'vuurwerk in de media'.

Ik begrijp dat mensen hierover willen discusiëren, moet ook zeker mogelijk zijn! Begrijp me daar niet verkeerd. Maar voor mij verpest dat de mooie countdown periode en hoef ik het persoonlijk niet te zien.

Intussen gerealiseerd; Corona-gerelateerd
Niet getoond bij Nieuwe berichten, wel te vinden voor diegenen die het graag bespreken.

Geen idee of ik de vraag hier moet stellen. Waarom is er geen apart topic bij "buitenlands vuurwerk" van het merk "horse power". Zena verkoopt dit merk nu een aantal jaren en ben eigenlijk ook wel benieuwd wat anderen hiervan vinden.

Geen idee of ik de vraag hier moet stellen. Waarom is er geen apart topic bij "buitenlands vuurwerk" van het merk "horse power". Zena verkoopt dit merk nu een aantal jaren en ben eigenlijk ook wel benieuwd wat anderen hiervan vinden.

Zelfde geld voor die excellent cakeboxjes. Nergens info te vinden

Kunnen de winkeliers topics weer opengezet worden? We komen nu in een periode dat veel orders geannuleerd worden, en winkeliers geld terug moeten geven. Ik zit nu zelf in een lastige discussie met een winkelier, en wil graag weten of andere mensen ook in discussie zijn met deze winkelier. Wellicht kunnen er dan collectieve acties opgezet worden.

Winkeltopics zijn geopend, echter is het niet de bedoeling dat wij het kanaal vormen om winkels omlaag te halen. Zolang het gezellig blijft zullen de topics open blijven. :)

Winkeltopics zijn geopend, echter is het niet de bedoeling dat wij het kanaal vormen om winkels omlaag te halen. Zolang het gezellig blijft zullen de topics open blijven. :)

Thanks Mike. Ik vind overigens wel dat alles gedeeld mag worden. Positieve maar ook negatieve winkelervaringen. Dus als een winkel veel negatieve ervaringen heeft bedenk ik me wel 2x voor ik daar bestel. Dan moet het topic niet gesloten gaan worden omdat alle ervaringen negatief zijn lijkt me.

Moderator(s) waarom geen reactie van jou/jullie?

Vraag 2: waarom zijn de winkeltopics in het buitenland (belgie) niet geopend, deze zouden in december toch open zijn, staat er in de topics

Is het een idee om VWC merchandise te realiseren? Zou zelf best interesse hebben in kleding o.i.d. die bijvoorbeeld tijdens demo's en het stoken gedragen kan worden!

Ik zie dat hier niet gereageerd is, maar ik heb gisteren Horse Power aangemaakt, ook hebben we de buitenlandse winkels nog even geopend en de winkeltopics van NL zijn al langere tijd geopend. Had dus gewoon beantwoord kunnen worden, niet gedaan, sorry, maar wel opgevolgd. :wink:

Is het een idee om VWC merchandise te realiseren? Zou zelf best interesse hebben in kleding o.i.d. die bijvoorbeeld tijdens demo's en het stoken gedragen kan worden!

Dit hebben we enkele jaren gehad, maar toen bleek er toch amper belangstelling helaas.

Ik zie dat hier niet gereageerd is, maar ik heb gisteren Horse Power aangemaakt, ook hebben we de buitenlandse winkels nog even geopend en de winkeltopics van NL zijn al langere tijd geopend. Had dus gewoon beantwoord kunnen worden, niet gedaan, sorry, maar wel opgevolgd. :wink:

Dankjewel. Ik zag dat er wat horse power staat in het zena topic. Kun je deze omzetten;

https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?60362-9101-GTI-25sh-Ass

https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?55622-9100-Turbo-16sh-Ass

https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?56570-9107-TSI-16sh-Ass

Op de valreep nog een bugg :shocked:
Ik weet niet of meerderen hier last van hebben, maar soms is mijn scrollbar opeens zoek terwijl ik door het forum struin.. En dat is knap lastig op een laptop zonder muis.

Kan er gekeken worden naar het uploden van filmpjes direct vanaf een mobieltje, heb een aantal filmpjes maar kan deze niet plaatsen vanwege ongeldig bestand?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan