[Stelling] Ondanks de Coronacrisis boek ik gewoon vliegtickets voor Fallas 2021

Moet zeggen dat de prijzen van de vliegtickets erg aantrekkelijk zijn, maar toch ervoor gekozen om voorlopig nog te wachten met boeken. Het is mij allemaal te onzeker en wacht de ontwikkelingen wel af. Ik zie het reizen niet zo snel weer op gang komen en heb zo'n vermoeden dat het resterende programma van dit jaar niet meer afgerond kan worden. Ik vraag me dan ook af hoe een volgende editie van Fallas eruit gaat zien, maar laten we hopen dat in betere tijden dit prachtige feest weer groots gevierd kan worden zoals we er allen verliefd op zijn geworden.

Ik heb er een ontzettend hard hoofd in dat er in maart alweer massaevenementen gehouden kunnen worden. Maar het jeukt wel...

En van welk weekend ben je dan uit gegaan? Wil ook graag het openingsweekend weer, maar wil eerst zekerheid welk weekend het dit jaar gaat worden.

In principe valt de la Crida altijd op de laatste zondag van fabruari, dus dat betekent aankomend jaar 28 fabruari.
Tickets zijn momenteel 108 euro retour vanaf Rotterdam, vrijdagmiddag heen, maandag ochtend terug.

Ik wacht lekker, over een maand of 4 is het nog steeds goedkoop maar dan heb je al veel meer kennis en zekerheid als nu.

In principe valt de la Crida altijd op de laatste zondag van fabruari, dus dat betekent aankomend jaar 28 fabruari.
Tickets zijn momenteel 108 euro retour vanaf Rotterdam, vrijdagmiddag heen, maandag ochtend terug.

Klopt inderdaad, maar de opzet van afgelopen jaar was ze erg goed bevallen en ze wouden kijken of ze dat niet voor vast konden gaan zetten zoals ik begreep.

Alles hangt af van een vaccin. Zonder vaccin geen evenementen. Denk dat oktober daarom ook niet door zal gaan dit jaar. Spanje is nog erger getroffen dan NL. Lockdown is hier ook onlangs verlengd tot 10 mei.

Alles hangt af van een vaccin. Zonder vaccin geen evenementen. Denk dat oktober daarom ook niet door zal gaan dit jaar. Spanje is nog erger getroffen dan NL. Lockdown is hier ook onlangs verlengd tot 10 mei.
Dit, haha jullie hebben best wel wat cohones om alsnog gewoon te boeken haha. :bonk:

Back
Bovenaan