[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker verwarrend met al die omlabelingen. Volgens mij begint de triple x met goud en witte oplichtende tips bij de boeketten. Dit is Armageddon?

Ze verschillen inderdaad met bepaalde effecten tussend de armageddon en triple x.
Maar schetst wel een zicht op wat je kan verwachten. Bruut bakje, vind de triple x net wat mooier

Ze verschillen inderdaad met bepaalde effecten tussend de armageddon en triple x.
Maar schetst wel een zicht op wat je kan verwachten. Bruut bakje, vind de triple x net wat mooier
Jullie krijgen Triple x geleverd zo als afgebeeld op de website:D en aangeboden.

Deze heb ik ook klaar staan bij Broekhoff.

Ik heb persoonlijk bewust naar de Triple X gevraagd en ook zo besteld bij Dennis :thumbsup: Daarvoor heb ik behoorlijk wat speurwerk verricht naar de verschillende labels. Tot zover bekend werdt de Crown Majestic enkel aangeboden bij dealers van Broekhoff, de Armageddon bij dealers van Magnum en de de Triple X versie (Valk versie) werdt tot voorheen enkel aangeboden bij Valk en betreft dus hopelijk de cakebox met enkel gouden effecten.
In de Freak acties kwam echter de Triple X vrij bij verschillende shops... wellicht rest voorraad van Broekhoff.

Dusja de Triple X blijft een gokje, maar ik heb er wel vertrouwen in. Hopelijk betreft het dus geen Armageddon of Crown Majestic.

Laatst bewerkt:
Ik heb persoonlijk bewust naar de Triple X gevraagd en ook zo besteld bij Dennis :thumbsup: Daarvoor heb ik behoorlijk wat speurwerk verricht naar de verschillende labels. Tot zover bekend werdt de Crown Majestic enkel aangeboden bij dealers van Broekhoff, de Armageddon bij dealers van Magnum en de de Triple X versie (Valk versie) werdt tot voorheen enkel aangeboden bij Valk en betreft dus hopelijk de cakebox met enkel gouden effecten.
In de Freak acties kwam echter de Triple X vrij bij verschillende shops... wellicht rest voorraad van Broekhoff.

Dusja de Triple X blijft een gokje, maar ik heb er wel vertrouwen in. Hopelijk betreft het dus geen Armageddon of Crown Majestic.

Nop Triple X als ze binnen zijn zal ik een foto plaatsten.

Nop Triple X als ze binnen zijn zal ik een foto plaatsten.

Dat begrijp ik, wat ik wil zeggen is dat de Triple X versie voorheen enkel bij Valk werdt aangeboden (jaar 2019), maar al deze dubbele compound boxen kwamen van Broekhoff af. Valk noemt dan ook de Crown Majestic hun Valk versie die onder de naam Triple X valt. Als het goed is staat er dus niks anders op de doos, behalve Triple X.

Dat is wat mijn speurwerk aan info opgeleverd heeft, maar ik kan het ook verkeerd hebben. Hoe dan ook ben ik tevreden met mijn bestelling :D

We wachten de foto's wel af, wellicht brengt dat misschien meer duidelijkheid met zich mee.

Ik heb er nog een bewaard thuis. Zie de foto’s.
Heb hem gekregen als vervanger voor de W-Triple Layer en zou volgens de leverancier de Triple X moeten zijn.

E2CCDDB4-43FA-4874-8141-1B87F7293049.jpg

2F23278A-91FB-4C52-97A6-3D4F28B7056F.jpg

310ADC48-062F-4792-9848-7FE2B944180B.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan