Fireworkfreakz19
VWC lid
aardige groote cake zeg die pulp cannon... 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kunnen we ook kleinere producten in de weekactie verwachten zoals de mega mine?
aardige groote cake zeg die pulp cannon...![]()
Gokje Vulcan Soul crushers assorti?![]()
Lekker verwarrend met al die omlabelingen. Volgens mij begint de triple x met goud en witte oplichtende tips bij de boeketten. Dit is Armageddon?
Ze verschillen inderdaad met bepaalde effecten tussend de armageddon en triple x.
Maar schetst wel een zicht op wat je kan verwachten. Bruut bakje, vind de triple x net wat mooier
Jullie krijgen Triple x geleverd zo als afgebeeld op de websiteen aangeboden.
Deze heb ik ook klaar staan bij Broekhoff.
Ik heb persoonlijk bewust naar de Triple X gevraagd en ook zo besteld bij DennisDaarvoor heb ik behoorlijk wat speurwerk verricht naar de verschillende labels. Tot zover bekend werdt de Crown Majestic enkel aangeboden bij dealers van Broekhoff, de Armageddon bij dealers van Magnum en de de Triple X versie (Valk versie) werdt tot voorheen enkel aangeboden bij Valk en betreft dus hopelijk de cakebox met enkel gouden effecten.
In de Freak acties kwam echter de Triple X vrij bij verschillende shops... wellicht rest voorraad van Broekhoff.
Dusja de Triple X blijft een gokje, maar ik heb er wel vertrouwen in. Hopelijk betreft het dus geen Armageddon of Crown Majestic.
Nop Triple X als ze binnen zijn zal ik een foto plaatsten.
Prima boxje,
wat mag die kosten?