Vuurwerkwereld Chinatown Woerden *Outlet*

Steeds grotere kans dat het huidige online assortiment niet met nieuwe producten wordt aangevuld. Vaak komen we nog wel iets tegen, maar dit wordt dan scherp aangeboden in de winkels zelf. Tevens komen er soms nog wat uitverkochte producten vrij, zodra alle bestellingen aan het eind van de laatste verkoopdag zijn gelopen. Hier kan ik op voorhand alleen geen uitspraak over doen. Vorig jaar waren dit in Woerden bijvoorbeeld een aantal Blue Camuro’s en Blushing Crossettes, die online al een tijdje waren uitverkocht.
Oh vorig jaar zag ik dat niet. Waar moet ik in de winkel zoeken voor dat groepje outlet producten? Dan weet ik dat alvast :wink:

Oh vorig jaar zag ik dat niet. Waar moet ik in de winkel zoeken voor dat groepje outlet producten? Dan weet ik dat alvast :wink:

Die producten worden random tussen het aanbod neergezet. Vaak staan ze wel iets verder aan de rechterkant bij de losse verkoop. Het lijntje van beschikbaarheid is wel erg dun natuurlijk. Op voorhand weten we niet wat en hoeveel er overblijft, wanneer het precies beschikbaar komt etc. Daarbij zijn deze producten vaak ook zo weer weg, zodra ze worden aangeboden. Vaak ergens in de laatst 2 a 3 uur van de laatste verkoopdag, afhankelijk van hoe laat we klaar zijn met het maken van alle bestellingen.

Die producten worden random tussen het aanbod neergezet. Vaak staan ze wel iets verder aan de rechterkant bij de losse verkoop. Het lijntje van beschikbaarheid is wel erg dun natuurlijk. Op voorhand weten we niet wat en hoeveel er overblijft, wanneer het precies beschikbaar komt etc. Daarbij zijn deze producten vaak ook zo weer weg, zodra ze worden aangeboden. Vaak ergens in de laatst 2 a 3 uur van de laatste verkoopdag, afhankelijk van hoe laat we klaar zijn met het maken van alle bestellingen.

Alles jullie nou is stipt 28 december 10:00 er wat tussen zetten kan ik ook wat meenemen :angel:

We hebben nog een aantal dozen met 8 losse, heeeeeele leuke cakes van Evolution in de bunker gevonden. Ook deze zullen enkel in de winkel worden verkocht tijdens de verkoopdagen. En nee, we gaan hier niet verklappen welke het is haha.

We hebben nog een aantal dozen met 8 losse, heeeeeele leuke cakes van Evolution in de bunker gevonden. Ook deze zullen enkel in de winkel worden verkocht tijdens de verkoopdagen. En nee, we gaan hier niet verklappen welke het is haha.

Interessant, ik ben er de eerste verkoopdag tussen 11 en 12 uur. Zet maar neer en staan ze voor een "outletprijs" of de normale winkelprijs te koop? :angel:

Hoop dat er nog wat over is in Woerden de 28ste tussen 19.00 en 20.00 uur :kerst:

Ze komen voor de normale prijs in de winkel te staan, maar ik denk dat er wel animo voor is. We zorgen ervoor dat in Leerdam en Almere ook beschikbaarheid zal zijn.

Ze komen voor de normale prijs in de winkel te staan, maar ik denk dat er wel animo voor is. We zorgen ervoor dat in Leerdam en Almere ook beschikbaarheid zal zijn.

Kleine correctie op mijn eigen bericht en wellicht ook gelijk een klein tipje van de sluier. In 2019 hebben we deze cake voor €44,95 in de winkel verkocht. Nu wordt de prijs €34,95 dus het is wel degelijk een aanbieding.

Kleine correctie op mijn eigen bericht en wellicht ook gelijk een klein tipje van de sluier. In 2019 hebben we deze cake voor €44,95 in de winkel verkocht. Nu wordt de prijs €34,95 dus het is wel degelijk een aanbieding.

We horen straks van daniel wel welke dat was, die zoekt dat wel even uit :wink: Ik moet gelijk aan de insane denken.
Wie het als eerste goed heeft krijgt 22% korting op de 2019 verkoopprijs!

Insane is zeker een goeie. Sterling Thunder (de grote) ook een optie toevallig? Weet niet wat ie kostte toen...

Oehh ice Queen zou tof zijn die toen gehad jaren terug jammer dat evo niet zulk spul meer heeft. Als die er staat neem ik die gelijk mee. Hier vrijdags in de laatste vak ophalen. In Leerdam meer mensen hier ?

Back
Bovenaan