Vuurwerkwereld Chinatown Woerden *Outlet*

'Bij ons' is in leerdam of almere?
Even een random vraagje, ik heb meerdere bestellingen op verschillende tijden, worden die automatisch samen gevoegd?

‘Bij ons’ is in dit geval bij ons in Woerden. Het was een verwijzing naar een passage van ons gesprek in Woerden.

Zou je mij je ordernummers in een privebericht toe willen sturen en aan willen geven bij welk filiaal je af gaat halen?

Wat een topzaak blijft dit toch! Snel en goed geholpen. Bestellingen compleet, echt heel fijn.
Tot volgend jaar :handsup:

Hier ben ik vanochtend geweest. Niet druk, ik was gelijk aan de beurt. Alles compleet
En nog een hellfire thunder erbij genomen. :)
Top! Bedankt

Dit is geen bericht voor woerden maar leerdam maar kan dat topic nergens vinden!

Tegen 08:00 stap ik de winkel binnen, zo goed als leeg en dus direct netjes geholpen, ze hadden wat leuke uitloop producten zoals een hellfire en wat andere evo cakes. Na 2 minuutjes de bestellingen aangenomen en ingeladen in de auto.

De tassen waren dusdanig ingetaped dat ik de moed niet had om dit helemaal te verpesten en geloofde dat alles er netjes in gestopt is, eenmaal thuis aangekomen waar ik veilig de tassen open kan trekken mis ik helaas 4x de splitting stars.
Stom natuurlijk dat ik dit thuis pas controleer maar je begrijpt natuurlijk wel dat z’n tas helemaal ingetaped niet makkelijk op locatie te controleren is.
Maar goed, verder alles in orde maar wel een kleine les geleerd (ALTIJD CONTROLEREN)

Vandaag me bestelling opgehaald, snelle service, aardig personeel, mooie winkel en alles compleet ..dus tevrede met een hernia en grote glimlach de deur uit gewandeld.

Met het klaarzetten van de orders lijkt het alsof ze de 1+1 vergeten zijn bij de splitting star, ook ik had deze te weinig. Ik heb wel alle zakken open gemaakt om te controleren dus kwam er in de winkel al achter, top geregeld!

Back
Bovenaan