Wauw ik zie dat we heel veel forumleden van vuurwerk hebben mogen voorzien. Echt heel tof dat jullie ons zo goed weten te vinden! Gelukkig heel veel positieve ervaringen en reviews, waarvoor dank uiteraard. Leuk ook om een aantal van jullie in Woerden even gesproken te hebben. Ondanks de enorme drukte, proberen we daar altijd wat tijd voor vrij te maken.
Wel zie ik tot onze grote spijt een aantal minder goede ervaringen, in de vorm van een incomplete bestelling. Daar haak ik uiteraard graag even op in. Wij zorgen dat de bestelling op voorhand klaarstaan en vanwege het eeuwige gebrek aan ruimte, pakken we deze zo strak mogelijk in. In Woerden hebben we een hele hoek van de showroom gereserveerd voor het controleren van de bestellingen. Er staan een drietal tafels met scharen, een kliko om de kapotte tassen in te gooien en nieuwe tassen om de producten desgewenst weer mee in te kunnen pakken. Wij adviseren iedere klant om de bestelling in die hoek te controleren. Alleen op deze manier kunnen we de piekmomenten van ruim 60 bestellingen per uur aan en houden we ook dan de wachtrijen relatief kort. Op de rustige momenten helpt het personeel waar nodig of gewenst mee met het controleren van de bestellingen.
Vanwege de hoge werkdruk in combinatie met vermoeidheid, worden er zeker fouten gemaakt bij het klaarmaken van de bestellingen. Wij adviseren we iedere klant om de bestelling (te laten) controleren, zodat we bij een onverhoopte fout direct kunnen schakelen. Helaas gebeurt het ieder jaar wel een keer dat een bestelling zonder controle de winkel verlaat en ook daar kan natuurlijk een fout zitten. Het gebeurt niet vaak, maar helaas is elke fout er eentje teveel.
Wij hebben op 2 januari al de koppen bij elkaar gestoken om te kijken hoe en of we bepaalde processen moeten of kunnen verbeteren. Hier zijn weer een aantal kleine dingen in naar voren gekomen, die komend jaar moeten resulteren in een (nog) betere en snellere service naar de klant.
Helaas is het nog niet bekend wanneer onze shop open zal gaan. Tegen die tijd kunnen wij hier in ons winkeltopic geen berichten plaatsen en dus ook niet aan kunnen geven dat onze shop live is gegaan. Mocht je hiervan op de hoogte willen worden gebracht, laat dan svp even je mailadres achter in een privebericht. Wij zullen jullie dan per e-mail op de hoogte brengen, zodra de shop open is en jullie weer massaal op onze outlet kunnen duiken.
Nogmaals dank voor alle mooie bestellingen en uiteraard de beste wensen voor 2024. Ik hoop jullie ook eind dit jaar weer in onze winkels te mogen verwelkomen en wat mij betreft met name in Woerden natuurlijk! Tips en eventuele op- en aanmerkingen mogen ook via een privébericht worden doorgegeven. Hier zullen we aandachtig naar kijken, om zo waar mogelijk onze service te kunnen verbeteren.