hardstylegek19
VWC lid
Is deze met of zonder kooi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is deze met of zonder kooi?
Ik krijg de foto’s niet gedraaid vanaf mijn telefoon. De Accelerator is met kooi inderdaad. Deze hebben we zojuist allemaal verwijderd. We leveren al onze producten zonder kooi, als service naar de klant. Ik ben nog op zoek naar de Tres Elementos. Ben hem nog niet tegengekomen. Nog andere verzoekjes toevallig?
Ik krijg de foto’s niet gedraaid vanaf mijn telefoon. De Accelerator is met kooi inderdaad. Deze hebben we zojuist allemaal verwijderd. We leveren al onze producten zonder kooi, als service naar de klant. Ik ben nog op zoek naar de Tres Elementos. Ben hem nog niet tegengekomen. Nog andere verzoekjes toevallig?
Oe die sparks en rufnecks op neem ik aan zie ze niet staan bij leerdam ?
Happy thunder Q + welke batch het allemaal zijnIk krijg de foto’s niet gedraaid vanaf mijn telefoon. De Accelerator is met kooi inderdaad. Deze hebben we zojuist allemaal verwijderd. We leveren al onze producten zonder kooi, als service naar de klant. Ik ben nog op zoek naar de Tres Elementos. Ben hem nog niet tegengekomen. Nog andere verzoekjes toevallig?
Geld dit ook voor Leerdam en Almere dat het de 2020 batch is?U vraagt en wij draaien, zelfs op zondag. Batch 2020 van de Happy Thunder Q staat in Woerden:
Bekijk bijlage 77408
Bekijk bijlage 77409
Helaas hebben we de Tres Elementos en Defqon box nog niet staan, dus die foto’s moet ik schuldig blijven.
Wordt het assortiment van Leerdam en/of Almere nog aangevuld tot de ophaaldagen, of is dit het tot het einde van het jaar?