Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik dacht even dat dit in duitsland was waar ieder jaar bij een importeur surprise dozen kan kopen. Dat zijn dozen waar je niet weet wat er in zit. Dat alles voor een scherpe prijs.
Ik heb de link gevonden, walhalla voor de freak....neem je steekwagen mee als je het daarmee redt.
unboxing van een pakket van €30,--
Gaaf, zeg. Ik ben helemaal niet bekend met het Duitse dus wist hier ook niet van af. Hier gaat de portemonnee toch van kriebelen.
Dank voor het delen!
Dat is al een oudje mikosje, heerlijk! Zijn er wel eens forumleden in zo’n filmpje voorgekomen?
Jazeker, paar post terug nog, dat is Avalanche zelf in het item.
Waanzinnig topic dit, nu al heel veel van gekeken en gelukkig nog wat te gaan. Blijf ze posten haha, top voor de sfeer!
Jazeker, paar post terug nog, dat is Avalanche zelf in het item.
Hahahahaha...uuuuuuuhhhhhh een kleine 500 euro!! in dat zakje vier pearls 96 voor 8 euro...Held.Sssshhhht. Ik moest ook gewoon glashard liegen over het bedrag toen, want dat dacht mijn vrouw, €500,00. Je ziet me daar ook over denken haha. En het mooiste was nog; ik had daar een paar van die pearls besteld rond kerst, toen ik wist dat ik met mijn broertje zou gaan afhalen die dag. Die woont praktisch naar die winkel, en dus eerst even het 'alleen-momentje' gepakt voordat de dag begon. Dus het was een knullig ordertje, wat erg bescheiden leek.