Vuurwerkverkoop van start.

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat zullen we dit soort filmpjes gaan missen dit jaar

Die lachende gezichtjes van de kinderen, de ontspannen sfeer in de winkels. Ik heb het er direct weer moeilijk mee....

Het is dat ik geen kennis heb van videobewerken maar dat is zo mooi om een soort van vuurwerkpromofilmpje van te maken. De andere kant belichten. De vaders of moeders met kinderen, mensen die genieten van vuurwerk. Dat is goud waard!

Helaas zullen we dit jaar geen nieuwe films zien van het afhalen. Wat kan ik enorm genieten van die films, zoals hierboven ook wordt gezegd al die lachende gezichten zijn goud waard.

Ik bekijk dit soort filmpjes met pijn in mijn hart. Ik voel oprecht een steek. Ik liep een paar uur geleden ook in een tuincentrum om te checken of zij al cat. 1 vuurwerk hebben. Bij binnenkomst rook ik al die heerlijke geur die mij deed denken aan het bestellen en afhalen van mijn vuurwerk...

PS: ze hadden helaas nog geen cat. 1 in de winkel liggen.

Ga zelf 4 dagen naar Duitsland en ga nu maar eens de beleving vastleggen.
Dus in iedergeval een uitgebreid verslag en diverse films vanuit mijn kant.

Het blijft echt eeuwig zonde dat we deze films komend jaar niet gaan zien. Wát een moment, die blije koppies van de kinderen bij het zien en uitzoeken van vuurwerk!

Ga zelf 4 dagen naar Duitsland en ga nu maar eens de beleving vastleggen.
Dus in iedergeval een uitgebreid verslag en diverse films vanuit mijn kant.
Ik ga ook richting Duitsland, wil er een een shopreport van maken plus ga daar direct stoken. Dus er komt ook een compilatie aan. Nog nooit gemaakt, maar we moeten wel iets van beelden kunnen delen na deze oud en nieuw. Een sfeervolle legale compilatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan