stunten met vuurwerk
stunten met vuurwerk
@ allemaal, ik ben nog maar een nieuw lid op deze site, en heb in de 2 dagen dat ik hier aan het kijken ben, veel nieuwe en leuke dingen voor dit jaar geleerd!!
als ik ook mijn mening mag geven over het feit van illigaal vuurwerk;
het probleem is de harde knallers, ze worden steeds harder of krachtiger, in de laatste paar jaar waren dat van nitraten, naar lawine pijlen, naar vlinders, naar cobra's en vorig jaar delova rana! omdat alles steeds krachtiger wordt willen mensen die specifiek deze zaken kopen proberen het nog heftiger te maken. door het stunten met dat soort vuurwerk wordt het probleem gerealisseerd.
onlangs bij het nieuws, dat ze vuurwerk, uit de oostblok landen en italië willen gaan verbieden, omdat, gezien de voorbeelden het te gevaarlijk vuurwerk is!
alleen ze laten alleen maar slachtoffers zien die met dat zware vuurwerk zijn gaan stunten met gasbussen en benzine bommen, geen enkel slachtoffer is aangewezen door het vuurwerk standaard te gebruiken.
het ligt in de aard van de mens of beter in de aard van de man om te presteren, haantjes gedrag, om het groter of beter te doen dan de ander!
alleen hier op de site zie ik ik voornamelijk aanprijzing voor mooi sier vuurwerk!! met de uitzondering daargelaten. al vind ik een harde kanl alleen ook erg leuk en heb ook elk jaar weer de ambitie om te kijken of er weer wat harders op de markt is!!
en hier mijn mening, ipv al het vuurwerk aanprijzen, prijs siervuurwerk aan, laat de regering weten dat met sier nagenoeg niet mee gestunt kan worden, waarom denk je anders dat de cakes steeds zwaarder worden in nederland, vuurwerk verbieden is geen logische oplossing en absoluut niet haalbaar in nederland, het is namelijk geintergreerd in onze samenleving, maar invoer van mooier, betere prijs-kwaliteit verhouding dan wordt er niet meer uit het buitenland gehaalt. kwiebus73