Vuurwerkverbod is onafwendbaar

Ik heb eigenlijk hier ook wat gepost, maar van mij part mag hier een slotje op. Doe dit dan na oud en nieuw of helemaal niet.
Elke keer bij nieuwe berichten staat het er weer :P En nu ook door mij. Please kan een admin het sluiten ? Word er zo saggo van.

Ruben geeft een prachtigen show met O&N, er staan meer dan genoeg consumentenshows op dit forum, daar heb ik het over, niet het professionele gebeuren, dat is idd voor de gelicenseerde pyrotechnici.

En wat geld betreft, stel 1000 euro per wijk. Ik woon in Almere, ik weet niet hoeveel wijken we hebben maar ga eens uit van een totaal plaatje van 30.000 euro.
Dat is helemaal niets!

euhm ik wil jou theorie even heel hard de grond in slaan. zo ver ik weet is Ruben een normale burger, dus als vuurwerk verboden word kan hij ook geen shows schieten want hoe moet hij dan aan vuurwerk komen? En zelfs consumenten shows worden geschoten door gelicenseerde pyrotechnici.

Laten we ons maar is naar oud en nieuwe hiermee bezig houden. I.v.m. de sfeer. Verder denk ik dat Importeurs VWC En FMP. Is de media moeten gaan aanspreken om ons verhaal te doen als vuurwerk liefhebber. En is met harde cijfers komen hoe weinig milieu vervuilend het is tegen over de denk +1 miljoen auto,s die pas vervuilend zijn. Verder zouden we ze dan is duidelijk kunnen maken hoe veilig Nederlands vuurwerk is. En dat De politie niet achter zijn bureau moet zitten maar is de straat op moet ik zie in mij dorp hoog uit de politie een straat van hun locatie af om op fiets lichtjes te controleren !!!!. En ik las dat het tegenwoordig veel via post word verzonden. Nou dan controleert TNT Voortaan maar rond oud en nieuw pakketjes uit die staten. En voor het Gedeelte uit België. Zou zoiets als Grens Controle wel is mogen. Afgelopen week heeft een familie lid even zakken vol vuurwerk gehaald uit BE Je zou verwachten dat ze In December wel controleren.. :(

het loopt weer naar het einde van het jaar
dan komen die berichten weer
hele jaar hoor je niks en dan staat er weer een maloot op die onzin
begint te kramen
ben klaar met dat soort gasten

Dat asociale minderjarige jongeren, die willen spijbelen en niet protesteren, op het Museumplein als malloten illegaal vuurwerk gaan lopen afsteken draagt alleen maar bij aan dit soort artikelen en stemmingen.

:angry:

Back
Bovenaan