Kuiper Koekange

Vanavond gebeld door Kuipers dat ze 2 dingen van mijn bestelling niet konden leveren. Of ik een vervanger wilde of geld terug. Zeer nette service wat mij betreft. Beter dan morgen bij het ophalen er achter komen.

Vanmorgen bij Kuiper geweest. Helaas waren ook bij hun veel artikelen van Rubro niet geleverd. Samen met Vincent er toch goed uit weten te komen.

Ik kan wel tevreden op Kuiper terugkijken.

Ook ik ben net terug van mijn bezoek aan Kuiper. Vond het van Rubro zeer tegenvallen dat een hoop artikelen niet geleverd waren.

Maar ik ben door Vincent enrom goed geholpen en ben zeer tevreden naar huis gegaan!

Vincent en Kuiper bedankt!!

Van een paar cakes is het etiket geschroeid en er zitten brandgaten en roet op de afdekfolie.
Daarbij zijn alle lonten los gescheurd en er half uitgerukt,was dit soms demo materiaal wat niet af is gegaan en maar even bij de klant denkt te dumpen?Het is dat ik het in de winkel niet had gezien,omdat ik druk was met vervangers aan het zoeken maar dit kan dus echt niet!!!
Heb 4 van deze cakes en ze hebben allemaal brandschade.

2wcr6e0.jpg

Jammer van de producten die niet (meer?) op voorraad waren.
Helaas waren er ook een aantal Marijn producten die ik wel besteld had, niet meer op voorraad.
Maar met een medewerkers daarvoor wel mooie alternatieven gevonden/uitgezocht, ook nog meer cakes ervoor terug gekregen dan besteld, top dus.

Ook gewoon netjes de 3 gratis gekregen, zoals afgesproken.
Kortom, t was het wachten wel waard. Dus ook een tevreden klant ;)

@Kwintos; :shocked: wtf ?! vaaag

Vanmorgen mijn bestelling opgehaald ik ben tevreden. Ze waren alleen de maximum blast vergeten in mijn bestelling te doen, ik had ook gelijk de laatste want ze moesten hem al uit de winkel halen. Doordat de extreme salute en het 16shots power ass. Er niet meer waren had ik als vervangers de bombette500 en de event cake no3 plus nog een edelweiss dat noem ik nog eens service. Kuiper bedankt!

Laatst bewerkt:
Eerst een hele speurtocht of me bestelling,al klaar stond ja of nee,:p En die stond niet klaar,bedankt voor het zoeken en helpen johan! En na en tijdje,hebben Johan en ik me bestelling,zelf maar klaar gemaakt in de bunker,:D Daar bleek dat er veel producten,gewoon niet waren. Had vanbinnen wel even van shitzooi. Maar gelukkig was er zeer ruime keuze,ook zonder die producten. Dus we hebben mooie vervangers uitgekozen. En daarmee was het ook prima afgehandeld,:) Was trouwens ook een andere liefhebber,alleen die leest mee,en is niet actief. Die had ook geen bescheiden lading,hahaha. Kortom beetje stress,maar nog meer lol. Ajo,Johan,Vincent en de rest bedankt voor alles,en tot volgend jaar!

vuurwerk opgehaald. en veel van rubro was er niet, zeer jammer. en ook jammer van de imperial vuurpijlen dat die er niet meer waren. had er wat van besteld en jammergenoeg niks van binnen. en dit is het 2e jaar dat ze vergeten waren om de gratis cakes erbij toe te voegen. maar alles was opgelost. na lang wachten. hopenlijk dat er volgend jaar wel meer rubro is. want het is een topmerk. en buurt assortiment was al uit verkocht. maargoed. alles was uitgekozen en meegenomen. en volgend jaar zekker weer heen.

Top service. Paar artikelen waren niet leverbaar, dus eerst wat vervangers zoeken. Daarna kreeg ik gewoon nog 2 artikelen erbij als extraatje. Dus we kunnen er weer tegenaan. Bedankt!

Ook ik ben vannochtend langsgeweest om mijn bestelling op te halen, er stond bijna geen rij op het moment dat ik kwam en ik kon bijna meteen mijn bestellijst afgeven zodat ze mijn bestelling konden halen. Helaas was ik wat minder blij toen mijn 'bestelling' na een minuut of 10 tevoorschijn kwam, van de bestelde artikelen waren er 3 niet op voorraad/niet genoeg geleverd (en dat kwam neer op ongeveer mijn halve bestelling). Namelijk de Zena Cakebox (te weinig geleverd), de midnight mania en de chinese dreams (welke ik in de op=op uitverkoop had besteld dus dat vind ik een beetje raar, ik nam aan de de voorraad van de op=op artikelen gewoon zou kloppen)

Ik kreeg de optie om vervangers uit te zoeken of om het aankoopbedrag terug te krijgen maar aangezien ik 1,5 uur in de auto had gezeten toch maar voor de eerste optie gekozen.
Voor mij werd iemand geholpen die als vervanger voor de Zena Cakebox en volgens mij nog een pot een Garden of Eden kreeg maar dat was helaas de laatste :p Uiteindelijk is het goed opgelost met extra vuurwerk maar het was toch wel even een minpuntje aangezien de niet geleverde producten net de prodcten waren die ik juist graag wilde hebben. Natuurlijk ligt het niet alleen aan Kuiper en snap ik dat zei er niks aan kunnen doen als er te weinig geleverd wordt ;)

Jemig, wat veel mensen waar cakes ontbreken die er wel zouden moeten zijn... Heb bij stuk of 6 winkels vandaag gewoon m'n complete bestelling gekregen. Ook Rubro en Marijn, en geen problemen met Rubro leveringen. Apart. Logistiek zou toch strak moeten kunnen lopen.

vanmorgen ook mijn bestelling opgehaald. bleek bij thuiskomst dat ik 4x tweelingen van marijn en een ceasar miste. dus meteen ff gebeld, aardige meid aan de lijn (Astrid), die meteen ff voor mij op zoek is gegaan. En wat bleek, was een doosje blijven staan :) dus vanavond maar ff opgehaald, klein kwartiertje voor mij. Verder bestelling compleet geleverd. En ook de gratis potten naar bruto bedrag. Prima service en prima prijzen weer Kuiper. Keep up the good work

Back
Bovenaan