[Vuurwerktotaal WINACTIE - 2 -2018] Win 2 van der Nat fonteinen! [Winnaars bekend]

Er zou ook eens samengewerkt kunnen worden met een studie scheikunde / chemie. Allicht dat er vernieuwende effecten gecreëerd kunnen worden met de hulp van studenten. Er zou contact kunnen worden opgenomen met de studieverenigingen, uit ervaring weet ik dat die het heel leuk zouden vinden om aan zo'n project mee te werken. En ook studenten zouden het tof vinden om aan zo'n opdracht te werken. En het zou leuk zijn om via social media updates en testjes te kunnen volgen.

Er zou ook eens samengewerkt kunnen worden met een studie scheikunde / chemie. Allicht dat er vernieuwende effecten gecreëerd kunnen worden met de hulp van studenten. Er zou contact kunnen worden opgenomen met de studieverenigingen, uit ervaring weet ik dat die het heel leuk zouden vinden om aan zo'n project mee te werken. En ook studenten zouden het tof vinden om aan zo'n opdracht te werken. En het zou leuk zijn om via social media updates en testjes te kunnen volgen.

denk niet dat er nog veel nuttigs valt te sleutelen aan de chemie achter vuurwerk

Samenwerking met een groot tuincentrum, zoals de Intratuin lijkt mij veelbelovend. Nieuwe producten kunnen dan worden geïnspireerd op (de kleuren van) bepaalde bloemen en planten.

Met iemand die muziekdoosje maakt!

Dus een cake met een muziekdoosje (als dat haalbaar is)
Lont aansteken gaat muziek doosje af en op de muziek een mooi vuurwerk spektakel

met youtubers die met vuurwerk bezig zijn een line bedenken:):D:cool:
en dan op account kunnen promoten

Laatst bewerkt:
Van der Nat was enorm bekend vanwege hun fonteinen, een zeer respectabele naam en zeer bekend in de vuurwerkwereld.

Hoe zou het zijn om een andere mooi bedrijf nieuw leven in te blazen en mee samen te gaan werken. Dan heb ik het over "De Kruiterij". Ik zit al te denken aan de mooie tijd toen je nog naar een mooie Only Gold bak kon kijken. Zou je anders niet een 2" compound box kunnen maken van deze? :)

Hakim Ziyech verdient een samenwerking! Die man is de beste voetballer van de eredivisie en laat elke week zijn eigen vuurwerkshow zien! Vuurwerk is kunst en Ziyech is ook kunst, perfecte samenwerking lijkt mij zo

Suggestie 4: Louis van gaal. Pak zijn geschiedenis van ninja kicks, steenkolen Duits en Engels en je hebt zo een hele lijn aan inspiratie. En niet het fonteintje de neus vergeten. :D

Wat mij betreft is er maar een iemand waar vuurwerktotaal mee samen moet gaan werken, en dat is met Till Lindemann (voor wie 'm niet kent: de frontman van de band Rammstein). Naast 't feit dat deze band bekend is om z'n kneiterharde muziek, zijn de shows ook nog eens overladen met pyro-effecten. Misschien een leuke cake in het ritme van feuer-frei? :cool:

Ohja... voor het geval dat een samenwerking met Rammstein niet zo makkelijk te realiseren is, dan graag een samenwerking met de kerstman. Want: het mooiste aan kerst is dat het bijna oud en nieuw is, en het mooiste kerstcadeau is natuurlijk vuurwerk!

Mijn persoonlijke voorkeur zou een samenwerking met freaks zijn. Of meer commercieel gezien een samenwerking met vloggers om merk/producten te promoten en daarnaast een positief geluid over vuurwerk te creëren.

Ik zou een samenwerking aangaan met Durex..

Knallend het jaar uit, maar doe het wel veilig!

Of een kwinkslag als "je bent een rund als je zonder rubber stunt" En dan een veiligheidscampagne met bril,pijlenstandaard, enz.

Bereikt een boel mannen en geeft meteen aandacht aan de veiligheid.

Back
Bovenaan