[Vuurwerktotaal WINACTIE - 2 -2018] Win 2 van der Nat fonteinen! [Winnaars bekend]

Ik zou met Fortnite doen, zelf geen idee wat het precies is, maar de jeugd vindt het fantastisch.
Geloof ik

Samenwerking met een goed doel idd, het thema van de cake ook baseren op het goede doel.
Bijvoorbeeld Pink Ribbon, en dan roze / paars als thema kleur. Ook geen gek dure cake, gewoon een goede hardloper zoals de white red rebel en dan voor onder de 20,- zeg 18,- waarvan 2,- naar het goede doel.

Ik zou eens goed kijken naar iets waar men mee weg loopt. Kan idd een influencer zijn maar ook een bepaald bekend persoon die op dat moment erg in is. Freek vonk lijkt mij ook wel een leuk persoon. Cakes met dieren thema. En dan wel wat heftige beesten gebruiken..

Met Fünke, voor pijlen! Of ga zelf naar die fabriek ipv te dure pijlenmeuk aan te bieden als vorig jaar met die zogenaamde Zinkkwaliteit pijlen!

Suggestie 3: ga een samenwerking aan met Dumpert / Geenstijl. Het is een platform waar vuurwerk wordt gewaardeerd. Een roze groene cakelijn staat gaaf op sites en in winkels. Je kan de producten naar toppers noemen en een reeting geven.

Mustang68 heeft andre rieu al gekozen

Dan neem ik het Nederlands Philharmonisch Orkest. Een box die met knallen en fluiters, welke dmv tempowisselingen en salvo's, tot een muzikale compositie leiden.

Een samenwerking met de schrijver Paul van Loon.
Het Dolfje weerwolfje kinderpakket.
Het griezelbus fonteinen festijn.
De sprookjessprokkelaar collection.

Iets met onze Nederlandse helden : Bassie & Adriaan.

De Drommels drommels en nog eens drommels cakebox
De Robin de robot raket en natuurlijk de Allememaggies !! fontein

Dit vind ik een lastige, heb er een tijdje over nagedacht.

Mij lijkt het leuk als er een samenwerking aangegaan wordt met een productiemaatschappij, om zo een echte serie neer te zetten van het verloop van de periode voorafgaand de vuurwerkverkoop tot de 31ste. Van China tot aan de hoofdopslag van Vuurwerktotaal. Van de verscheidene winkels tot aan de consument. Ik denk dat het heel leuk is om een soort 'Behind The Scenes' te zien.
Aantal voorbeeldjes:
'Making off' van het vuurwerk in China
Transport
Opslag
Winkels
Interviews met klanten over de ervaringen met Vuurwerktotaal

:D

Ik zeg: met het AD!!!
Aangezien het AD geen Haringtest en Oliebollentest meer doet.... organiseer een Vuurwerktest!
Een mooie manier om positief in de media terecht te komen!

Wat misschien voor jullie iets is om een lijn te maken in samenwerking met studio 100. Zet de alle kinderprogramma op een productie. En de kinderen vragen pappa om het te kopen. In de voedsel industrie doen ze dit ook. En voor de grotere producten kan je namen van de atracties pakken van plopsaland. Volgensmij heeft nog geen enkele vuurwerk fabrikant zoeits ooit gedaan. Dus ik zou zeggen, kom maar op met die k3 pijlen.

Back
Bovenaan