[Vuurwerktotaal WINACTIE - 2 -2018] Win 2 van der Nat fonteinen! [Winnaars bekend]

Een samenwerking met plaatselijke (van de dealer) sportverenigingen, dat je je eigen voetbalelftal oid op een cake ziet staan, lijkt me leuk!

Met de radiozender 100% NL.
Samen met deze radiozender 1 of meer producten produceren die typisch hollands zijn, met bijvoorbeeld een oranje label of een label met tulpen en klompen.
Het product moet dus ook een nederlandse naam hebben en voldoen aan de eisen van een typische hollander :)

Of een samenwerking met Comedy Central : een roast van zowel vuurwerkliefhebbers als degene die er niet zo van zijn :wink:. Deze roasts zou je kunnen koppelen aan de vuurwerkproducten door een QR-code in de labels te verwerken.

Er zijn al veel leuke dingen genoemd. Ik vind een samenwerking met topbloemen of Fleurop een leuk idee. De mooiste bloemen in de lucht :)

Jullie hebben nog een paar uur de tijd om voorstellen te doen, vanavond na 23:59 tellen de voorstellen niet meer mee.

samenwerking met de bcn .behoudconsumentenvuurwerknederland lijkt mijn wel wat
naam van een cake zal kennen zijn de bcn fan cake:D

Met Monster Energy?!? Ik leef daar op de laatste dagen van het jaar! Hebben ook verschillende kleuren en smakent als in cakes en compounds!!

Vragen aan burgemeester Aboutaleb en broertjes en doe de burgemeester van Amsterdam er ook maar bij wat hun favoriete vuurwerk effect is.
En daarvan een cake van laten maken.

En zo ze laten zien dat vuurwerk liefhebbers geen vandalen gekkies zijn.

Nasa: pijlen in de vorm van een spaceshuttle of een spaceshuttle in de vorm van een pijl...

Mmischien kunnen jullie een samenwerking doen met dit forum vuurwerkcrew dan kunnen wij onze ideeen maken en de beste ideeën zetten we op een rijtje en stemmen we op!!!!

Samenwerking met de klok!

Een mechanische Erin dat hij precies om 0000 automatisch af gaat :)

Kan ik iedereen eens fatsoenlijk Nieuwjaar wensen ;)

Samenwerking met de klok!

Een mechanische Erin dat hij precies om 0000 automatisch af gaat :)

Kan ik iedereen eens fatsoenlijk Nieuwjaar wensen ;)

Laten we dat maar niet doen, aangezien er binnenshuis 'situaties' kunnen ontstaan:p
In mijn geval een afgebrande garage.

Back
Bovenaan