Vuurwerkmagazijn7kamp.nl Freakactie 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zelf wil altijd binnen budget blijven maar sinds ik heb ontdekt dat je eigenlijk in de zomer al je "legale" vuurwerk kan bestellen blijf ik nog steeds binnen budget als ik de bestelling aan eind van jaar rond maak alleen wat er de rest van jaar wordt besteld tel ik voor het gemak maar niet mee :D gewoon als je wat geld kan missen effe wat dingetjes bestellen dan loopt het toch snel op met die leuke prijzen die je bij sommige zaken tegen kan komen :D

Ik stel me zelf nooit een budget. Mijn streven is dit jaar om onder de 20 cakeboxen te blijven. Zit nu al op 15 hahaha. Daarnaast bestel ik vaak nog een zooi losse 500 grams potten door het jaar heen. Dit stook ik om 18.00 uur met mijn kinderen en neefjes weg. Losse pakketten kopen ben ik mee gestopt, heb er nog 4 liggen en hoop die dit jaar uit te delen en weg te stoken. Kost teveel tijd voor te weinig opbrengst :p

Ik stel me zelf nooit een budget. Mijn streven is dit jaar om onder de 20 cakeboxen te blijven. Zit nu al op 15 hahaha. Daarnaast bestel ik vaak nog een zooi losse 500 grams potten. Dit stook ik om 18.00 uur met mijn kinderen en neefjes weg.

ja zo kan je dat ook doen hahah. ik ga niet geloven dat mijn vriendin daar blij van wordt als ik aankom met 20 boxen haha en mijn bankrekening ook niet zal ik eerst met mijn werkgever moeten gaan praten!

ja zo kan je dat ook doen hahah. ik ga niet geloven dat mijn vriendin daar blij van wordt als ik aankom met 20 boxen haha en mijn bankrekening ook niet zal ik eerst met mijn
werkgever moeten gaan praten!

Ik ben nu 40 en heb het qua inkomen aardig op de rit staan. Ik had toen ik jonger was een stuk minder budget en misschien nog wel meer plezier als nu. Was toen alles afstruinen en rekensommetjes maken. Vond eerlijk gezegd de tijd dat er nog geen internet was een stuk leuker. Op je gemak alle folders uitpluizen en je formulier in vullen

evolution ( alle 2016 versie )

Red ghosts
Insane
Crown mix
Purple haze
Green flasing
Blue thunder
Titanium thunder

Rubro ( 2016 versie )

Daisy beam
Crash box

En de Kung fu 1,2,3 van pangu

Ja dit inderdaad + Splitting Stars, Sparkles, Fading Stars en Shapeshifter. En is het misschien ook mogelijk om nog aan wat Spain/Italy/Malta fanstyles van Katan te komen? Bij voorkeur de Malta :D

Ja dit inderdaad + Splitting Stars, Sparkles, Fading Stars en Shapeshifter. En is het misschien ook mogelijk om nog aan wat Spain/Italy/Malta fanstyles van Katan te komen? Bij voorkeur de Malta :D

ik kan hier ook wel wat leuks uit kiezen ja :D als die fanstyle dingen een leuke prijs hebben wil ik er ook wel één spijt dat ik vorig jaar een leuk prijsje heb laten liggen!

Hoi,

Vanavond worden de volgende producten tegen actie prijzen toegevoegd:

Crackling Purple
Shape Shifter
Fading Stars
Epic lights
Kings Gold
en Splitting Stars

Allemaal producten van Evo.

vr.gr.
Edwin

Hoi,

Vanavond worden de volgende producten tegen actie prijzen toegevoegd:

Crackling Purple
Shape Shifter
Fading Stars
Epic lights
Kings Gold
en Splitting Stars

Allemaal producten van Evo.

vr.gr.
Edwin

Mooie toevoeging!
En ben je ook nog met Katan bezig of blijft het bij Evo, Rubro en Pangu?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan