Vuurwerkmagazijn7kamp.nl Freakactie 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net, na overleg met de leveranciers toegevoegd op de shop:

Transbomber versie 2017
Snow Storm versie 2017
Solar Storm versie 2017

Bovenstaande boxen zijn niet op voorraad. Je kan ze reserveren ( wel voor juli graag betalen) of direct betalen.

Orders worden geteld en bij leveranciers in april besteld.
Mocht door wat voor "externe" reden boxen niet binnenkomen, gaan we direct met jullie in overleg !!
Iets anders of geld retour.

Wij zullen minimaal het dubbele bestellen, dat voorgeorderd wordt.

Met vr.gr.

Edwin

immortal gold staat het volgende:

Op voorraad
Dit artikel is bij ons op voorraad en wordt na bestelling door ons afgestikkerd om af te halen op 29, 30 of 31 december 2015.

MIsschien idee om site vast hier en daar wat te updaten.. anders lijkt het net een scam :(

Op voorraad
Dit artikel is bij ons op voorraad en wordt na bestelling door ons afgestikkerd om af te halen op 29, 30 of 31 december 2015.

MIsschien idee om site vast hier en daar wat te updaten.. anders lijkt het net een scam :(

Hahaha, ik had het ook gezien. Ik heb al een foto binnen van mijn gereserveerde Immortel Gold en Edwin per telefoon gesproken. Maar ben het wel met je eens dat het niet lekker over komt, zeker niet als je flinke bedragen uitgeeft.

Hahaha, ik had het ook gezien. Ik heb al een foto binnen van mijn gereserveerde Immortel Gold en Edwin per telefoon gesproken. m\Maar ben het wel met je eens dat het niet lekker over komt, zeker niet als je flinke bedragen uitgeeft.

Staat je Immortal al te drogen voor de kachel in de bunker? lekke rhoor

Staat je Immortal al te drogen voor de kachel in de bunker? lekke rhoor

Durf na mijn vuurwerk Mania bestelling van afgelopen jaar wisseling bijna geen nieuwe producten meer te nemen haha. Alle dozen waren zeiknat. Ik heb van de 6 bestelde cakeboxen alleen de "bad as" afgestoken de rest staat nog te drogen. De transbombers waren trouwens ook nat, maar ja Mania en Rubro is één pot "nat"

Durf na mijn vuurwerk Mania bestelling van afgelopen jaar wisseling bijna geen nieuwe producten meer te nemen haha. Alle dozen waren zeiknat. Ik heb van de 6 bestelde cakeboxen alleen de "bad as" afgestoken de rest staat nog te drogen. De transbombers waren trouwens ook nat, maar ja Mania en Rubro is één pot "nat"

Oh dat is wel zuur zeg..
Waar had je dat besteld dan?

Ik had bij Vuurwerk Huisman in Huisen (Gld) een Flash of The Gods besteld. deze was wel wat klam.. maar heb hem goed voor de kachel te drogen gezet en deed het redelijk goed.

Op voorraad

Gedaan !

vr.gr.

Edwin

Kan mn andere bestellingen zo niet meer zien. Maargoed.. Komt vast goed. Colourfull ook bestelt. Nog geen eind januari en mn lijstje is al weer bijna klaar :)

Beste Bestellers,

We hebben de bestellingen in onze shop bevestigd en uitgedraaid.
Daarom kunnen jullie niet meer inzien of veranderen......

Alle bestellingen zijn apart gezet ( voor zover dat kon) en gefotografeerd.

Iedereen ontvangt nog een foto :)

Met vr.gr.

Edwin

Heerlijk. 2 weken terug nog met een stalen gezicht verkondigd dit jaar écht wat minder vuurwerk te kopen. Ik ging er zelf ook een klein beetje in geloven. Maar nu toch al de eerste 2 boxen besteld: Garden Party 3 en de Colorfull City! Lekker bezig! [geeft zichzelf schouderklopje] :D

Heerlijk. 2 weken terug nog met een stalen gezicht verkondigd dit jaar écht wat minder vuurwerk te kopen. Ik ging er zelf ook een klein beetje in geloven. Maar nu toch al de eerste 2 boxen besteld: Garden Party 3 en de Colorfull City! Lekker bezig! [geeft zichzelf schouderklopje] :D

Hahaha ik herken het. Aan de andere kant is het ook wel leuk om het hele jaar door wat te aan te schaffen. Spreid ook de kosten een beetje.

Laatst bewerkt:
Hahaha ik herken het. Aan de andere kant is het ook wel leuk om het hele jaar door wat te aan te schaffen. Spreid ook de kosten een beetje.

ik zelf wil altijd binnen budget blijven maar sinds ik heb ontdekt dat je eigenlijk in de zomer al je "legale" vuurwerk kan bestellen blijf ik nog steeds binnen budget als ik de bestelling aan eind van jaar rond maak alleen wat er de rest van jaar wordt besteld tel ik voor het gemak maar niet mee :D gewoon als je wat geld kan missen effe wat dingetjes bestellen dan loopt het toch snel op met die leuke prijzen die je bij sommige zaken tegen kan komen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan