Ronaldeh
VWC lid
1 x Happy Hardcore is wegBesteld en betaald
![]()
Ik heb er ook 1 besteld, dan zijn die weer op

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
1 x Happy Hardcore is wegBesteld en betaald
![]()
immortal gold staat het volgende:
Op voorraad
Dit artikel is bij ons op voorraad en wordt na bestelling door ons afgestikkerd om af te halen op 29, 30 of 31 december 2015.
MIsschien idee om site vast hier en daar wat te updaten.. anders lijkt het net een scam :(
Hahaha, ik had het ook gezien. Ik heb al een foto binnen van mijn gereserveerde Immortel Gold en Edwin per telefoon gesproken. m\Maar ben het wel met je eens dat het niet lekker over komt, zeker niet als je flinke bedragen uitgeeft.
Staat je Immortal al te drogen voor de kachel in de bunker? lekke rhoor
Durf na mijn vuurwerk Mania bestelling van afgelopen jaar wisseling bijna geen nieuwe producten meer te nemen haha. Alle dozen waren zeiknat. Ik heb van de 6 bestelde cakeboxen alleen de "bad as" afgestoken de rest staat nog te drogen. De transbombers waren trouwens ook nat, maar ja Mania en Rubro is één pot "nat"
Hahaha, ik had het ook gezien. Ik heb al een foto binnen van mijn gereserveerde Immortel Gold en Edwin per telefoon gesproken. Maar ben het wel met je eens dat het niet lekker over komt, zeker niet als je flinke bedragen uitgeeft.
immortal gold staat het volgende:
Op voorraad
Dit artikel is bij ons op voorraad en wordt na bestelling door ons afgestikkerd om af te halen op 29, 30 of 31 december 2015.
MIsschien idee om site vast hier en daar wat te updaten.. anders lijkt het net een scam :(
Kan niet meer inloggen op de site edwin.
Kan mn andere bestellingen zo niet meer zien. Maargoed.. Komt vast goed. Colourfull ook bestelt. Nog geen eind januari en mn lijstje is al weer bijna klaar![]()
Heerlijk. 2 weken terug nog met een stalen gezicht verkondigd dit jaar écht wat minder vuurwerk te kopen. Ik ging er zelf ook een klein beetje in geloven. Maar nu toch al de eerste 2 boxen besteld: Garden Party 3 en de Colorfull City! Lekker bezig! [geeft zichzelf schouderklopje]![]()
Hahaha ik herken het. Aan de andere kant is het ook wel leuk om het hele jaar door wat te aan te schaffen. Spreid ook de kosten een beetje.