HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van de Triumph waren er 2. Eentje kwam gelijk in m'n winkelwagen en een ander zag ik later toevallig langs komen.

De Transbomber-hype maar genegeerd.
Nog een 6 elements en Immortal Gold en wat Secret Salutes. De Imperial Blink ook maar eens proberen dit jaar.

Vind het weer mooie spulletjes die Jo in de shop had/heeft staan. Leuke actie!

@Jo, de delicious thunder, zijn dat er nu 1 of 2 (in de beschrijving staat 72 shots dus ga er even van uit dat het 1+1 gratis is?)

Je zou nu maar kijken hahaha, transbomber crahs box alles op voorraad, double demolition... vroeg op staan loont :p,, alleen ga ik er niet meer heen :D

Erg grappig want ik zat om 2.00 nog te kijken, ik ben benieuwd welke KL oot zak deze dingen in zijn wagentje had staan en er achter af dus niets mee heeft gedaan. Blokkeer die gast zijn account Jo, pfffff.
Ik heb de hele tijd zitten kijken maar kwam met de producten die ik op dat moment wilde niet aan het minimale bestedingsbedrag, en dat door zulk soort figuren.

Maar al met al was het weer een gezellige en met vuurwerk gevulde vrijdagavond/nacht :)

Zou het geen idee zijn om de tijd dat artikelen in de winkelwagen blijven zitten te verkorten naar bv een half uur? Dan komen produkten sneller weer terug op de site en geef je iedereen nog steeds de kans om rustig te shoppen. Just a thought....

Wat mij opvalt is dat alle tijdslot op dit moment nog zo goed als beschikbaar zijn.
Hoop niet dat het weer overvol gaat lopen in Pijnacker.
Mijn eerste bestelling:
1x Raptor Box
2x Daisy Beam
4x Aftershock Damage (waren erg goed bevallen afgelopen jaar)

Net nog even de Sick Six 6 - 150's aangeschaft als 6 uur project. Product met goede reacties op VWC, nu word het tijd om in "zomer slaap" te gaan. ;)

Haokan bedankt voor de mooie producten. :D

Heerlijke aanbiedingen allemaal weer hoor, top.
En direct ook weer dikke bestellingen :D.

Dank je wel Jo.

Ik ben voorlopig klaar!!
Tot over ongeveer 325 dagen:bonk:

2x Heavy Legend 25's
3x Heavy Legend 16's
1x Gravity
1x Transbomber 144's
3x Chrash Box 100's
1x Zena Pro Torch
4x Sky Explosion

:bye::bye:

Zijn er meer mensen die er last van hebben dat de filmpjes niet af willen spelen in de webshop ?

Jo weet jij wat het kan zijn ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan