Freakactie Vuurwerk Huizen 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben ook benieuwd naar de cake die er maandag (misschien) bij komt. Dit jaar ook voor het eerst naar Huizen, was niet eerder bekent met de 'freak' acties. Al enkele boxen/cakes besteld maar verwacht dat er nog veel meer bij komt :). Kan niet wachten tot de 28ste!

Hahahaha nou lijkt het net of het een slechte cakebox is. Patrick doelt op een cakebox die iemand niet meer wil en daarom weer vrij is :)
Bedoelde natuurlijk iemand niet wil zat te typen in de auto op hobbelweg:bonk: volgens mij is dit de snelst lopende box na de transbomber momenteel:D vind hem juist super mooi de spinners hebben wel iets weg van de spinning tail to multicolor maar deze is lekker gevarieerd:)

Ik heb helaas geen producten vandaag kunnen toevoegen.
Morgen ben ik vrij, maar zal proberen tussen de bedrijven door van onderstaande artikeleb de voorraad weer te verhogen:
- sunbeam 1
- sunbeam 4
- purple haze
- sparkles
- splitting stars
- storm chaser

Nieuw komt de Insane van evolution er nog bij.

Als morgen niet lukt komt het woensdag erop sowieso op te staan!

De andere fraaie cake heb i nog geen bevestiging van helaas..

Prachtige actie weer Patrick. Het zouden wel eens de laatste Cruelty,s kunnen zijn. Ik hoop dat ze nog terug komen, maar twijfel overheerst.

Zojuist nog even 2 cakeboxen besteld + family festival :-D Je bent dus niet de enige Savendro ;-)

Plaatsen van de bestelling ging deze keer zonder foutmelding :-)

Vanochtend ook nog een Purple Haze, Sunbeam-1, Sunbeam-2, Shape Shifter, Wenzhou en een Yellow River aan m'n bestellingen toegevoegd. :) Alweer bijna de helft van m'n budget uitgegeven. Gelukkig blijkt m'n budget na verloop van tijd ineens flexibel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan