Vuurwerkland Steenbergen

Aan de producten zelf kunnen wij natuurlijk niet veel doen, die kopen wij van de importeur. Zo af en toe worden er vast ook fouten in China gemaakt dat is elk jaar aan de orde.

Verder even een klein verslag van de afgelopen dagen!

De 29e vroeg stonden er al veel freaks voor de deur, wat een drukte en gezelligheid! Bestellingen pakken duurde niet al te lang gelukkig door het team wat stond te uit te pakken en orders stond te picken. Daarna gelijk weer leveringen invoeren en tsja... Niet geslapen! Voor dat ik het wist stonden de eerste freaks alweer voor de deur vroeg in de morgen en was het gelijk weer grote bestellingen. De middag die volgde was prima te doen door de goede verspreiding van alle voorbestellingen in de tijdsblokken. In de avond liep ik al op mn tandvlees door de winkel en de bunker te vliegen. Na sluiting moest alles weer aangevuld worden en ook kwamen er vele leveringen weer binnen. Uiteindelijk om 3 uur toch wat slaap kunnen pakken.

Echter werd deze jongen om 5 uur weer wakker gemaakt want iemand van de nachtploeg was door zn rug gegaan! Dus maar weer aan de arbeid... En toen ik eindelijk klaar was stonden de eerste klanten alweer in de winkel (en ik in mn trainingsbroek). Snel ontbijten en weer vliegen! Dag ging wel snel voorbij door de drukte en savonds stortte ik wel in! Wat een dagen, wat een drukte en wat een geweldig team achter de deuren!

Tijd is voorbij gevlogen, heb het weer onwijs gezellig gehad, was finaal gesloopt, auto goed gevuld en trots weer naar het noorden gereden (en toen de volgende chaos in!) Om 4 uur op 31 december eindelijk mijn bed aangeraakt en moest om 10 uur weer andere bestellingen ophalen. Uiteindelijk in 4 dagen tijd 7 uur slaap kunnen pakken en dat was het allemaal waard!

Team Vuurwerkland-Steenbergen, Petra, Rene en Ramon, alle klanten! Onwijs bedankt voor de afgelopen dagen, de leuke gesprekken en de bekende gezichten!

Aan de producten zelf kunnen wij natuurlijk niet veel doen, die kopen wij van de importeur. Zo af en toe worden er vast ook fouten in China gemaakt dat is elk jaar aan de orde.

Dat snap ik wel, maar als er door Ramon specifiek word gezegd dat de ladycrackers bij GBV vandaan komen en blijkt dat ie van Vulcan komt wat echt troep was is dat toch jammer. Zeker als je weet dat dit het laatste jaar was dat ze nog veel te verkrijgen waren. Gaat bij mij trouwens niet om het geld, maar puur om het feit dat ik volgend jaar nog wat van die goede matjes had willen stoken.

Morgen begint het festijn weer en ik ben benieuwd wat voor prijzen er aan de items komen te hangen in deze sectie (SPECIAL SALES (VAN 29-01 T/M 29-02)! Steenbergen is niet naast de deur, maar afgelopen jaar toch een paar mooie boxen kunnen meenemen voor zeer scherpe prijzen! Dus ergens is dat het ritje wel waard!

Mijn finale showtje kwam voor 80% uit Steenbergen. Doe deze boxjes (zie schietlijst onder filmpje) maar in de aanbieding Ramon :wink::D

Groeten van een uiterst tevreden klant!

Ik heb weer zitten kloten met mijn tijdsschema.. haha ik wil hem graag ophalen in Rotterdam dus heb ze een mailtje gestuurd.. Ben benieuwd naar de mystery box:D

Zaterdag een cadeaubon gekregen van 10 euro die te besteden is bij deze winkel. Alleen er staat op de site dat er een handtekening op hoort te staan alleen er was geen vakje op de bon waar een handtekening kon staan. En hoe moet ik het doen als ik hem voor een online bestelling wil gebruiken.

Het is inmiddels alweer oktober, tijd dus voor een update!

Uitverkoop 2016
De uitverkoop actie in zijn huidige vorm loopt tot en met 16 oktober 2016. Er zijn al een hoop items uitverkocht maar is er nog steeds een ruime keuze aan topproducten voor bodemprijzen! Vandaag hebben we nog 3 toppers aan de uitverkoop toegevoegd, wacht dus niet te lang en profiteer nog snel van deze zeer scherpe prijzen!

Freestyle Neon (Vuurwerktotaal)
http://vuurwerkland-steenbergen.nl/artikel/freestyle-neon

Great Wall of China (Bonfireworks)
http://vuurwerkland-steenbergen.nl/artikel/great-wall-of-china

Spinning Blue (Broekhoff)
http://vuurwerkland-steenbergen.nl/artikel/spinning-blue

Freakactie 2016
Achter de schermen zijn we druk bezig om www.vuurwerklandfreaks.nl te vullen met het nieuwe assortiment. Zoals voorgaande jaren zullen we op 1 november weer starten met de bekende freakactie. Naast de welbekende korting over het hele assortiment zullen er dit jaar nog een aantal bijzondere aanbiedingen voorbij komen. Het assortiment is ook dit jaar weer bijzonder breed en alle toppers van o.a. Vuurwerktotaal, Wolff, Zena, Cafferata, Rubro en nog veel meer zullen verkrijgbaar zijn.

Vuurwerktotaal
Zoals jullie vast niet onopgemerkt is gebleven heeft Vuurwerktotaal.nl de website inmiddels geopend. Alle producten welke worden aangeboden op deze website kunnen ook bij ons afgehaald worden. Bestellingen via Vuurwerktotaal.nl en onze eigen website's kunnen dus gemakkelijk op hetzelfde moment worden afgehaald.
https://steenbergen.vuurwerktotaal.nl/

Underground
Ook de Underground lijn van Wolff is dit jaar weer via ons te verkrijgen. Bestellen kan gemakkelijk via www.undergroundvuurwerk.nl waarna je op de naam,adres,woonplaats pagina 'Vuurwerkland Steenbergen' als afhaalpunt kunt selecteren.

Meer informatie over de freakactie volgt spoedig! :)

PRE-ORDER 2016 DEALS ONLINE!

De uitverkoop actie is inmiddels officieel ten einde, er staan nog wel een aantal producten online maar het grootste deel zal de komende dagen offline worden gehaald. Wees er dus snel bij als er voor jou nog iets interessants online staat!

Zoals reeds aangekondigd zal op 1 november de freakactie weer starten op www.vuurwerklandfreaks.nl, echter om de tijd hier tussen op te vullen zijn er zojuist 3 speciale aanbiedingen op de website verschenen onder de categorie 'pre order 2016'.

Dit betreft onderstaande producten :

- Destroyer karton (12 x 19 schots)
- Cruel Traction box
- The Voltfather box

Bovenstaande aanbiedingen zijn te bestellen tot het moment dat we overschakelen naar www.vuurwerklandfreaks.nl (1 november aanstaande)

Afhalen in Steenbergen en/of Rotterdam
http://vuurwerkland-steenbergen.nl/categorie/pre-order-2016

Back
Bovenaan