Vuurwerkland Steenbergen

Ook weer super geholpen. Wat een top winkel, geen lange wachttijden meer door een verbeterd systeem, groot en gevarieerd assortiment.

Remco jij was volgens mij net voor mij klopt dat? Jullie hadden 2 steekwagens vol man hahah.

Wat een top winkel ,vanmorgen om 8 uur aangekomen en om kwart voor 9 zaten we weer in de auto.
De service vooraf via mail was top, en het afhalen was ook geweldig geregeld. Hier kunnen veel winkels nog wat van leren.

TOPZAAK van de bovenste plank, alles ging vannacht perfect, zelfs het wachten voor de deur, ongeveer half uurtje voelde als 5 minuten, lekker met freaks staan praten. Eenmaal de rolluiken open, kom je in het wallhalla! Eerst bakje koffie, smaakte prima en toen de bestellijsten afgeleverd en stond BINNEN 1 minuut helemaal klaar! :handsup: Alles klopte perfect en de vervanger van de Pot of Gold en Gold control heb ik gewoon een duurder artikel voor gekregen, wat een service! Al het vuurwerk zag er prima uit, niks beschadigd of vochtig, top!

Hardwerkend en vriendelijk personeel. Was weer reuzegezellig, was er graag de hele nacht gebleven! Succes deze dagen en fijne jaarwisseling!

MCUJurUC.jpg

Vind het ook een top winkel. Alleen ik keek mijn bestelling na en er zaten gewoon 5 dingen niet bij. Ging ook nog eens om grote cakes. Vind ik echt niet kunnen. Ook kregen we andere producten als vervanger van iets,toen ik het ging vragen bleken de producten die we daar werkelijk besteld hebben er wel te zijn. Uiteindelijk allemaal goed gekomen. Maar vind het wel iets om over na te denken voor volgend jaar.

Vind het ook een top winkel. Alleen ik keek mijn bestelling na en er zaten gewoon 5 dingen niet bij. Ging ook nog eens om grote cakes. Vind ik echt niet kunnen. Ook kregen we andere producten als vervanger van iets,toen ik het ging vragen bleken de producten die we daar werkelijk besteld hebben er wel te zijn. Uiteindelijk allemaal goed gekomen. Maar vind het wel iets om over na te denken voor volgend jaar.

Ze zeggen niet voor niks dat je je bestelling moet controleren. Bij mij waren ook wat dingen niet meegekomen en dit werd meteen goed opgelost. Het blijft mensenwerk en er werken altijd mensen die geen verstand van vuurwerk hebben. Ik vond het overigens een top winkel. Om 8 uur mijn vuurwerk gehaald en meteen geholpen. Volgend jaar waarschijnlijk weer!

Het is ook allemaal top opgelost hoor. En idd snelle service. Maar ik vind 5 dingen wel veel op 1 persoon.

Ben ook vanmorgen geweest. Eerst een bestelling uit de outlet en daarna de grote bulk. Ging ook weer gesmeerd alles klopte. Top winkel. Voor het 6e jaar hier geweest en volgend jaar zeker weer. Ramon en de rest van het personeel, werk ze nog de komende dagen!!

Vanmorgen in Rotterdam mijn bestelling opgehaald. Nog niet eerder gehad dat mijn bestelling overvolledig was, haha. Bleek nog nog een andere bestelling bij de mijne gevoegd te zijn. Gelukkig werd dit al snel duidelijk met het controleren, waardoor ook iemand anders nog van zijn bestelling kan genieten :) Vriendelijke mensen, en goede service, stond allemaal netjes klaar!

Vanochtend ook in Rotterdam geweest. Snel geholpen maar miste toch "the look en feel" in deze shop. Je wilt sfeer proeven als je een winkel binnenstapt. Volgend jaar toch misschien naar Steenbergen rijden voor de sfeer.

Dit jaar voor de 3de keer op rij besteld bij deze winkel, alles was weer pico bello in orde:) ipv van de big 19 de Es 2.0 gekregen, klasse! Volgende jaar weer

Gisteren hier ook geweest in Rotterdam alles was goed geregeld:)

Vanochtend ook in Rotterdam geweest. Snel geholpen maar miste toch "the look en feel" in deze shop. Je wilt sfeer proeven als je een winkel binnenstapt. Volgend jaar toch misschien naar Steenbergen rijden voor de sfeer.

Hier ben ik het volkomen mee eens het is nogal een saaie winkel.

Balen had 2 spainfanstyle's beide schoten de A pot in 1 keer leeg. Waarschijnlijk foutje van de fabriek , hadden hier nog meer mensen last van ? Verder prima genoten van mijn bestelling . En een dikke pluim voor Vuurwerkland Steenbergen . Speciaal voor mij de splitting Neon besteld en alles geleverd gekregen wat ik had besteld . Top georganiseerd mij zien ze hier volgend jaar zeker weer !

Nog de beste wensen voor 2016 en tot Dec.

Laatst bewerkt:
Dat is idd overmacht waar de handelaar geen grip op heeft en als het op een andere manier wordt opgelost en de klant gaat hier mee akkoord waarom dan hier over een forum melding maken .Geef dan gelijk in de winkel aan dat je liever een andere oplossing ziet .
Cruel traction en Rage is hetzelfde dus ik begrijp je punt niet...

Overigens kan vwl er niks aan doen dat bij volgende leveringen te weinig cruel traction komt.

Er werd gezegd dat de lady crackers van Bugano afkwamen. Dit bleek echter niet zo te zijn. Waren gewoon plofmatjes met buskruit. Zeker als je deze voor een aantal jaar inkoopt is dat erg jammer. Rest van de bestelling was overigens wel goed. Zaten geen floppers bij.

Dat is idd overmacht waar de handelaar geen grip op heeft en als het op een andere manier wordt opgelost en de klant gaat hier mee akkoord waarom dan hier over een forum melding maken .Geef dan gelijk in de winkel aan dat je liever een andere oplossing ziet .

Ja klopt idd, een vervangend artikel vind ik dan ook niet een rage ten opzichte van een cruel traction. Het beestje heeft alleen een andere naam. Een vervangend product vind ik een product dat anders is en een hogere waarde heeft.

Ja klopt idd, een vervangend artikel vind ik dan ook niet een rage ten opzichte van een cruel traction. Het beestje heeft alleen een andere naam. Een vervangend product vind ik een product dat anders is en een hogere waarde heeft.
Prima oplossing geweest ik zou tevreden zijn over deze aanbieding(oplossing)van vuurwerkland-Steenbergen

Back
Bovenaan