Vuurwerkland Steenbergen

VUURWERKLANDFREAKS.NL IS WEER ONLINE! :)

Daar zijn we weer! Zojuist is www.vuurwerklandfreaks.nl weer open gegaan en uiteraard hebben we dit jaar weer speciaal voor de echte freaks en liefhebbers veel mooie kortingen en aanbiedingen online staan!

In tegenstelling tot afgelopen jaren werken we niet meer met een kortingscode maar hebben we de korting al in de prijs van de producten verwerkt, je profiteert nu dus direct van de beste prijzen! In sommige gevallen zijn er producten welke vanaf de leverancier een vaste prijs hebben gekregen, om deze alsnog scherp te kunnen aanbieden bieden wij hier in veel gevallen een cadeau naar keuze bij aan! Uiteraard bestaat ook dit jaar weer onze collectie enkel uit de toppers van vele leveranciers en deze zijn dus vanaf heden met flinke kortingen te bestellen!

Algemene voorwaarden :
- Minimale besteding is € 75.00 per order
- Alle overige Vuurwerkland-Steenbergen.nl acties komen te vervallen bij een bestelling met korting op Vuurwerklandfreaks.nl
- Bestel tijdig, vol = vol!
- Geplaatste orders kunnen niet meer gewijzigd of aangepast worden.
- Bestellen met korting kan t/m donderdag 1 december 2016.

Onduidelijkheden en/of vragen?
Wij helpen je graag! Wij zijn tijdens werkdagen bereikbaar op telefoonnummer +31 (0)167 560 700 of per email via [email protected]

Geniet van het huidige vuurwerkseizoen en maak er alvast een knallende jaarwisseling van!

www.vuurwerklandfreaks.nl

De site is zeker nog in ontwikkeling? Gisterenavond stond The Junk er namelijk nog op en nu niet meer...en bij een hoop dingen staan nu geen prijzen meer. Ook de kartonaanbiedingen zijn weg?

Ach, ik wacht het nog even af!

Edit: Ik zie een deel van het probleem al...Firefox doet weer eens lastig... moet continue verversen...

Zojuist mijn allerlaatste bestelling van dit jaar geplaatst op de freaksite. Heb inmiddels 5 bestellingen lopen bij Steenbergen (waarvan één via Zena) dus vind het wel mooi geweest zo:p

NU OF NOOIT, LAATSTE KANS!

Vanavond om 23.59 uur vanavond sluit de freakactie van 2016 en kan er dus niet meer via www.vuurwerklandfreaks.nl besteld worden.

Wil je nog snel profiteren van de vele lage prijzen op www.vuurwerklandfreaks.nl? Wacht dan niet te lang en pak je extra voordeel vandaag nog!

Uiteraard gaan we de komende weken door op de reguliere website www.vuurwerkland-steenbergen.nl en hebben we ook tijdens de afhaaldagen nog leuke aanbiedingen in de planning staan.

Voor nu in ieder geval bedankt weer voor de succesvolle freakactie en we zien jullie graag op 29, 30 en 31 december in een van onze winkels! :)

www.vuurwerklandfreaks.nl

:holland:Onverwacht toch vrij met oud en nieuw! Daarom toch maar even snel geprofiteerd, en een cruel traction, bad #ss box en golden illusion besteld met mooie gratis artikelen erbij:D
Komende tijd komt er nog meer spul bij, maar dit is alvast binnen.

@ vuurwerkland steenbergen: ik heb voornomen dat de cruelty van wolff dit jaar is afgekeurd, nu heb ik er 2 besteld voor de freaks actie, krijgen wij deze gewoon uitgeleverd door middel van een andere batch, of krijgen wij hier iets anders voor in de plaats ?

Laatst bewerkt:
Volgens mij staat er alleen dat wat er nu wordt besteld, dus in mei. Ik vermoed dat de freakactie niet specifiek meeteld.

Volgens mij staat er alleen dat wat er nu wordt besteld, dus in mei. Ik vermoed dat de freakactie niet specifiek meeteld.

We zullen moeten afwachten op het antwoord van ramon, wat ik van een kennis heb voornomen is dat het allemaal oude partijen zijn en dus 2015 versie bevat, maar alleen ramon kan daar definitief antwoord opgeven

We zullen moeten afwachten op het antwoord van ramon, wat ik van een kennis heb voornomen is dat het allemaal oude partijen zijn en dus 2015 versie bevat, maar alleen ramon kan daar definitief antwoord opgeven

Als je wat besteld hebt voor november was het sowieso voorradig. Alles tijdens de laatste freakactie(vuurwerklandfreaks.nl) heb je kans dat je de 2016 versie had besteld die dus niet leverbaar is. Ik ben blij dat ik voor november nog een cruelty besteld heb:D.

Back
Bovenaan