Vuurwerkland Steenbergen

Zo ook net even mijn eerste bestelling van het jaar gedaan. Vorig jaar afgezien van de lady crackers toch wel tevreden geweest met mijn bestelling.
besteld:
1× cruelty
1× karton destroyer
1× evolution spectacle 100
en nog wat kleine dingen

Vwl steenbergen, uit welk jaar komt de cruel traction die jullie nu verkopen?

100 euro voor de Cruel Traction is een mooie prijs.. jammer dat ik al 5 boxen heb besteld zal hem de graag bij willen zekkers voor die prijs.. geen zin om paar keer richting rotterdam te gaan.. 1 0f 2x gaat nog wel.

Nette aanbiedingen hoor, mooie producten voor een goede prijs.
Ben benieuwd naar de site.

In een dubio: óf nu de Cruel Traction bestellen in de pre-order, óf de nieuwe actie afwachten die per 1 november online gaat. Heb al teveel besteld, dus budget is niet zo groot meer, wat een luxe dilemma's weer :D

Komen de Destroyer cakes nog terug op voorraad? Zie dat ik net te laat ben met bestellen :(

Destroyer cake's komen helaas niet meer terug, dit was een op=op product binnen onze collectie. Vanaf 1 november start de freakactie met de nieuwe collectie, hier zitten wel alternatieve producten in voor de Destroyer.

Als ik de Cruel Traction bestel, krijg ik die dan ook echt uitgeleverd? En dus niet een soort gelijk product, te weten:
Rage, Traction Reaction, Full Traction etc.

Dit betreft inderdaad gewoon de originele Cruel Traction van Wolff vuurwerk. :)

Back
Bovenaan