Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vind het ook een top winkel. Alleen ik keek mijn bestelling na en er zaten gewoon 5 dingen niet bij. Ging ook nog eens om grote cakes. Vind ik echt niet kunnen. Ook kregen we andere producten als vervanger van iets,toen ik het ging vragen bleken de producten die we daar werkelijk besteld hebben er wel te zijn. Uiteindelijk allemaal goed gekomen. Maar vind het wel iets om over na te denken voor volgend jaar.
Vanochtend ook in Rotterdam geweest. Snel geholpen maar miste toch "the look en feel" in deze shop. Je wilt sfeer proeven als je een winkel binnenstapt. Volgend jaar toch misschien naar Steenbergen rijden voor de sfeer.
De Cruel Traction staat al in de bunker, geen vervangend product bij ons!
Toch jammer dat we dan alsnog de rage mee krijgen.
Cruel traction en Rage is hetzelfde dus ik begrijp je punt niet...
Overigens kan vwl er niks aan doen dat bij volgende leveringen te weinig cruel traction komt.
Dat is idd overmacht waar de handelaar geen grip op heeft en als het op een andere manier wordt opgelost en de klant gaat hier mee akkoord waarom dan hier over een forum melding maken .Geef dan gelijk in de winkel aan dat je liever een andere oplossing ziet .
Prima oplossing geweest ik zou tevreden zijn over deze aanbieding(oplossing)van vuurwerkland-SteenbergenJa klopt idd, een vervangend artikel vind ik dan ook niet een rage ten opzichte van een cruel traction. Het beestje heeft alleen een andere naam. Een vervangend product vind ik een product dat anders is en een hogere waarde heeft.