Vuurwerkland Steenbergen

Ik kan pas op 29 december vanaf 10 uur selecteren maar haal de freakbestelling tussen 8 & 9 af, kan ik dan de andere bestelling buiten dat tijdsvak meenemen?

Ja, dit kon ik toch ook niet laten. Ik heb een VIP Box 2 besteld. Giant Blast en Night Blitz hebben ook mooie effecten, maar ik heb al zoveel vergelijkbaar spul.

Original Pro Box 3 lijkt mij ook wel waar voor je geld (gezien de 1835 gram kruit), maar zo'n box lijkt me eerder iets voor consumenten die geen flauw idee hebben wat ze moeten kopen.

Ik kan pas op 29 december vanaf 10 uur selecteren maar haal de freakbestelling tussen 8 & 9 af, kan ik dan de andere bestelling buiten dat tijdsvak meenemen?

Ik heb hetzelfde 'probleem' maar heb het bij de oprmerkingen bij de bestelling gezet. Mocht je het niet vertrouwen, dan kun je ze altijd mailen. Erg prettig (en snel) contact met de harde werkers van vuurwerkland Steenbergen.

Vanaf vandaag bij Vuurwerkland-Steenbergen.nl, de dagaanbieding 3-daagse!

Elke dag zal er om 19.00 uur een spotgoedkope op=op deal op onze website verschijnen!

Don't miss it en profiteer van véél voordeel!

www.vuurwerkland-steenbergen.nl

Bijlagen

• stb.jpg
    stb.jpg
    43,8 KB · Weergaven: 0
Fresh Favorite
Artikel nr. 273
Kruit gewicht 379 gram

DAGAANBIEDING!
Geldig t/m 22-12-2015 18.59 uur, op = op!
Aanbieding telt niet mee voor de gratis vuurwerkactie!

30 schots powercake! Vol met kleur en glitter nu voor een waanzinnige actieprijs! OP=OP!

Soort product : Multishot cake
Aantal schoten : 30
Kruit gewicht : 379 gram
Prijs: van 37,50 voor 10,-!

Bekijk nu ook onderstaande effectvideo van dit product!
In het filmpje ziet u 2 stuks tegelijk!

Bijlagen

• stb1.jpeg
    stb1.jpeg
    112,1 KB · Weergaven: 0
Vandaag vanaf 19.00 weer een nieuwe (en laatste!) dagaanbieding.

De Lidu Sensation ging als warme broodjes over de toonbank en is daarom ook uitverkocht! De nieuwe dagaanbieding maken we om 19.00 bekend en is ook in beperkte voorraad leverbaar dus daarom geldt: OP=OP!

Is de Crackling Chry 2.0 (Crackling Fan) uitverkocht? Hij is namelijk al een tijd niet meer in het winkelwagentje te plaatsen, maar heeft geen 'uitverkocht' erbij staan. Ook is hij via de freaksite nog wel in het winkelwagentje te plaatsen.

Is de Crackling Chry 2.0 (Crackling Fan) uitverkocht? Hij is namelijk al een tijd niet meer in het winkelwagentje te plaatsen, maar heeft geen 'uitverkocht' erbij staan. Ook is hij via de freaksite nog wel in het winkelwagentje te plaatsen.

Daar kom ik nog even op terug.

De nieuwe dagaanbieding staat ook online! Tot morgen 18.59 blijft deze staan maar ook voor deze cake geldt: OP=OP. Beperkt ingekocht voor een zeer scherpe prijs.

Alligator
Artikel nr. 275
Kruit gewicht 333 gram

DAGAANBIEDING!
Geldig t/m 24-12-2015 18.59 uur, op = op!
Aanbieding telt niet mee voor de gratis vuurwerkactie!

27 schots multishot waarbij de V-shape zorgt voor een luchtvullend schouwspel van verschillende gekleurde cracklingstaarten met een finale van gekleurde bloemeffecten.

Soort product : Multishot cake
Aantal schoten : 27
Kruit gewicht : 333 gram

Van €52,95 VOOR €24,95

Bekijk nu ook onderstaande effectvideo van dit product!

Bijlagen

• 958.1450833745.jpeg
    958.1450833745.jpeg
    66,3 KB · Weergaven: 0
Even een vraagje over de Massive. Welk productiejaar heeft deze? Het schijnt dat de 2015 batch van vuurwerktotaal producten niet heel goed is, al weet ik niet zeker of dat met de Massive ook het geval is. Daarom even het zekere voor het onzekere nemen, de 2014 productie zou sowieso goed moeten zijn :D

Even een vraagje over de Massive. Welk productiejaar heeft deze? Het schijnt dat de 2015 batch van vuurwerktotaal producten niet heel goed is, al weet ik niet zeker of dat met de Massive ook het geval is. Daarom even het zekere voor het onzekere nemen, de 2014 productie zou sowieso goed moeten zijn :D

Het schijnt dat de batch van 2015 vuurwerktotaal producten niet goed zijn?
heb ik iets gemist? :p

Het schijnt dat de batch van 2015 vuurwerktotaal producten niet goed zijn?
heb ik iets gemist? :p

Zie topic van de Hardstyle box. Deze werd gisteren op een demo geschoten en presteerde erg ondermaats. Had toen uit nieuwsgierigheid wat meer filmpjes opgezocht van deze demo en werd ook niet erg warm van een aantal andere producten. Vandaar mijn zorgen over de Massive, waar ik er 6 van heb besteld.

Back
Bovenaan