Ecfireworks
VWC lid
Vandaag 2 giant blast en 4 night blitz besteld. Ginne geld nie, dief van oewijge portemonnee als je het niet doet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik kan pas op 29 december vanaf 10 uur selecteren maar haal de freakbestelling tussen 8 & 9 af, kan ik dan de andere bestelling buiten dat tijdsvak meenemen?
Ik kan pas op 29 december vanaf 10 uur selecteren maar haal de freakbestelling tussen 8 & 9 af, kan ik dan de andere bestelling buiten dat tijdsvak meenemen?
Gratis zo te zien![]()
Krijgen jullie de normale cruel traction? En ook jullie vestiging in Rotterdam ?
Die hebben ze toch? http://vuurwerkland-steenbergen.nl/artikel/cruel-traction-box
Krijgen jullie de normale cruel traction? En ook jullie vestiging in Rotterdam ?
Is de Crackling Chry 2.0 (Crackling Fan) uitverkocht? Hij is namelijk al een tijd niet meer in het winkelwagentje te plaatsen, maar heeft geen 'uitverkocht' erbij staan. Ook is hij via de freaksite nog wel in het winkelwagentje te plaatsen.
Even een vraagje over de Massive. Welk productiejaar heeft deze? Het schijnt dat de 2015 batch van vuurwerktotaal producten niet heel goed is, al weet ik niet zeker of dat met de Massive ook het geval is. Daarom even het zekere voor het onzekere nemen, de 2014 productie zou sowieso goed moeten zijn![]()
Het schijnt dat de batch van 2015 vuurwerktotaal producten niet goed zijn?
heb ik iets gemist?![]()