Vuurwerkland Steenbergen

Complimenten voor de nieuwe website. Hij ziet er erg overzichtelijk uit en heel veel producten zijn voorzien van een filmpje.
Echt een website voor "freaks"

Alle tijd die Ramon hier in heeft gestoken is zeer goed te zien! De site zit zeer goed in elkaar.

Wat mij overigens ook opviel is dat de zoekfunctie van de site erg goed werkt!

Groeten

En niet te vergeten dat elke catagorie meerdere pagina's heeft. Je zou het bijna vergeten maar overig siervuurwerk heeft 3 pagina's met geweldige producten en aanbiedingen!

Vuurwerkland Steenbergen zal ook Buurtassortiment XXL verkopen, geweldige actie! Die gaat zeker hard lopen!

Verder ben ik benieuwd wat jullie mening is, welke producten denken jullie welke als warme broodjes over de toonbank vliegen?

Allereerst:

HULDE AAN VUURWERKLAND STEENBERGEN
De website is top en het assortiment in 1 woord geweldig. Heb net ff snel gekeken (moet werken) maar dat buurtassortiment XXL is mega. Verder is er weer lekker veel van de Dynasty serie waarbij me de Cape Town opviel voor een leuk prijsje. (en natuurlijk de Battle niet te vergeten) Verder ben ik fan van Marijn vuurwerk. Pinkie Winkie daar heb ik me vorig jaar scheel om gelachen, en Boefje vond ik echt super. Zeker voor die prijs. Verder zag ik de heksenketel, die zou ik wel in het echt willen zien op de demo. Maar 110 gram en 20 shots, en dan toch zo'n spektakel.
Te veel om op te noemen dus, en ik heb nog maar 5 min gekeken.
Nadeel is dat mijn lijstje weer veeeeeeeeeeel te lang wordt, en ik prijstechnisch moet gaan schrappen.

Kortom Geweldig.

p.s. komt er weer een schietlijst van de demo avond (vuurwerkshow)?

Groet,

Mark

Allereerst:

HULDE AAN VUURWERKLAND STEENBERGEN
De website is top en het assortiment in 1 woord geweldig. Heb net ff snel gekeken (moet werken) maar dat buurtassortiment XXL is mega. Verder is er weer lekker veel van de Dynasty serie waarbij me de Cape Town opviel voor een leuk prijsje. (en natuurlijk de Battle niet te vergeten) Verder ben ik fan van Marijn vuurwerk. Pinkie Winkie daar heb ik me vorig jaar scheel om gelachen, en Boefje vond ik echt super. Zeker voor die prijs. Verder zag ik de heksenketel, die zou ik wel in het echt willen zien op de demo. Maar 110 gram en 20 shots, en dan toch zo'n spektakel.
Te veel om op te noemen dus, en ik heb nog maar 5 min gekeken.
Nadeel is dat mijn lijstje weer veeeeeeeeeeel te lang wordt, en ik prijstechnisch moet gaan schrappen.

Kortom Geweldig.

p.s. komt er weer een schietlijst van de demo avond (vuurwerkshow)?

Groet,

Mark

Bedankt voor je compliment Mark, binnenkort zal er zeker hier maar ook op de site een schietlijst geplaatst worden! :)

Jullie hebben de Red Dragon Box, maar ik kan daar niets over vinden. Volgens mij zijn de Gold, Black en Red Dragon Box exact hetzelfde. Kan iemand dit bevestigen?

Jullie hebben de Red Dragon Box, maar ik kan daar niets over vinden. Volgens mij zijn de Gold, Black en Red Dragon Box exact hetzelfde. Kan iemand dit bevestigen?

Klopt, eenzelfde pakket, maar met 3 verschillende labels. :wink:
Zo heeft de winkel om de hoek een "ander pakket". :p

Man.... uurtje rijden voor mij, maar wacht een geweldige kortingsactie!

echt, nadenken waard...

Echt weer een topactie en topassortiment Ramon, hulde. Nogmaals dank voor het mogelijk maken van deze actie voor de members van VWC!

Wat een waanzinnig lekkere actie, voor de echte freaks echt een aanrader om bij jullie langs te gaan om een keuze te maken uit het zeer ruime assortiment wat jullie aanbieden.

Ook ik wil jullie namens VWC bedanken voor het mogelijk maken van zo'n actie :thumbup:

Super actie van vuurwerkland steenbergen! Vorig jaar met veel plezier m'n vuurwerk bij jullie gekocht en dit jaar zal dat niet anders zijn!

Hopelijk dit jaar voldoende Silver Salute's ingekocht! :) Vorig jaar een karton besteld, maar jammer genoeg had Ramon er nog maar 3 staan (voor mij dan).. :wink:

Super dat er vooraf weer een show geschoten wordt, was vorig jaar ook kicken! Ben ook benieuwd naar de 'vernieuwde' showroom! :) Al met al voor de freaks een super winkel! :D

Super actie van vuurwerkland steenbergen! Vorig jaar met veel plezier m'n vuurwerk bij jullie gekocht en dit jaar zal dat niet anders zijn!

Hopelijk dit jaar voldoende Silver Salute's ingekocht! :) Vorig jaar een karton besteld, maar jammer genoeg had Ramon er nog maar 3 staan (voor mij dan).. ;)

Ook super dat er vooraf weer een show geschoten wordt, was vorig jaar ook kicken! Ben benieuwd naar de 'vernieuwde' showroom! :)

Ze zijn er voldoende, ook Wolff heeft ze dit jaar ruim ingekocht! :D

Tot ziens bij de show of in de showroom, de koffie uit het nieuwe koffieapparaat is nog lekkerder! :p

Ehhhh uhhh ja daar word ik eigenlijk een beetje stil van, maar van de andere kant knal ik zowat uit mijn stoel van blijdschap! Een zeer breed aanbod van toppers maar ook minder bekenden, prijzen die gewoon al goed te doen zijn maar met de kortingsaktie helemaal waanzinnig worden.
1 Ding is voor mij zeker en dat ik mijn lokale dealers teleur ga stellen en ik dit jaar naar Steenbergen ga! Heren jullie hebben mijn kruithard veroverd met jullie actie's,assortiment, prijzen en wat ik misschien nog wel het belangrijkst vind; het omgaan met klanten. Vragen worden hier bijna altijd door jullie zelf beantwoord wat een goeie sweer uitstraalt van het bedrijf zelf.
Heren mijn complimenten!

Nu rest mij alleen nog het moeilijkste..... een lijstje gaan maken. Ik ben bang dat de hoogste kortingspercentage wel gehaald gaat worden.

Back
Bovenaan