Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Binnen enkele minuten zal Ramon de aparte website van Vuurwerkland Steenbergen online knallen!!
Allereerst:
HULDE AAN VUURWERKLAND STEENBERGEN
De website is top en het assortiment in 1 woord geweldig. Heb net ff snel gekeken (moet werken) maar dat buurtassortiment XXL is mega. Verder is er weer lekker veel van de Dynasty serie waarbij me de Cape Town opviel voor een leuk prijsje. (en natuurlijk de Battle niet te vergeten) Verder ben ik fan van Marijn vuurwerk. Pinkie Winkie daar heb ik me vorig jaar scheel om gelachen, en Boefje vond ik echt super. Zeker voor die prijs. Verder zag ik de heksenketel, die zou ik wel in het echt willen zien op de demo. Maar 110 gram en 20 shots, en dan toch zo'n spektakel.
Te veel om op te noemen dus, en ik heb nog maar 5 min gekeken.
Nadeel is dat mijn lijstje weer veeeeeeeeeeel te lang wordt, en ik prijstechnisch moet gaan schrappen.
Kortom Geweldig.
p.s. komt er weer een schietlijst van de demo avond (vuurwerkshow)?
Groet,
Mark
Jullie hebben de Red Dragon Box, maar ik kan daar niets over vinden. Volgens mij zijn de Gold, Black en Red Dragon Box exact hetzelfde. Kan iemand dit bevestigen?
Super actie van vuurwerkland steenbergen! Vorig jaar met veel plezier m'n vuurwerk bij jullie gekocht en dit jaar zal dat niet anders zijn!
Hopelijk dit jaar voldoende Silver Salute's ingekocht!Vorig jaar een karton besteld, maar jammer genoeg had Ramon er nog maar 3 staan (voor mij dan)..
Ook super dat er vooraf weer een show geschoten wordt, was vorig jaar ook kicken! Ben benieuwd naar de 'vernieuwde' showroom!![]()