Vuurwerkland Steenbergen

Ik denk dat velen aan het hoogste kortingspercentage komen. Vuurwerkland Steenbergen hanteerd dit jaar een gouden formule: een waanzinnig assortiment en een flinke kortingsactie! Ook met een minder groot budget ben je dit jaar goedkoop uit in Steenbergen.

Goed bezig Ramon, je kan goed zien dat je veel tijd in de site hebt gestopt.

Vuurwerkland Steenbergen zal ook Buurtassortiment XXL verkopen, geweldige actie! Die gaat zeker hard lopen!

Ruben wordt je gesponsord om elke keer het buurtassortiment zo aan te prijzen ;) :P

Ik heb nagedacht en besloten, ik ga naar vwl steenbergen, this wel 40 min rijden. Maar dan nog, 30 procent korting voor mij, en dan nog een geweldig assortiment? waar iedere freak van droomt?

Nu nog mijn zus lief aankijken, of die wel zown eindtje willen rijden naar steenbergen:p

Laatst bewerkt:
Goed bezig Ramon, je kan goed zien dat je veel tijd in de site hebt gestopt.

Ruben wordt je gesponsord om elke keer het buurtassortiment zo aan te prijzen ;) :P

Ja Buurtassortiment XXL gaat hard lopen in heel Nederland! :D Haha nee was het maar zo dan zou ik het nog meer aankaarten bij iedereen.

Vuurwerkland-Steenbergen complimenten voor het geweldige aanbod! Ik kom helaas niet bij jullie inslaan,maar ben zeker onder de indruk,mischien iets voor de volgende keer.

Zojuist m'n pa overgehaald om naar steenbergen te gaan! Ik heb tenslotte toch zijn auto nodig:p.

Het ziet er naar uit dat ik eerst naar 123vuurwerk in Lopik ga en vervolgens door naar Vuurwerkland Steenbergen:D. Dan maar hopen dat ik er voor 10:00 uur ben.

Waarom kan je maar 2 sloffen rotjes bestellen heb er echter wel meer nodig om de dag door te komen..

Vorig jaar zat er een maximaal aantal sloffen Kanonslagen aan verbonden. Dit jaar is dat niet het geval. De tweede kolom met Kanonslagen kun je onbeperkt invullen! Succes.

Is het niet handig om bij die vuurwerkbrillen wat info te plaatsen over waarom een vuurwerk bril. Je kan neerzetten dat vaak de omstanders blind raken. Je kan dan mensen over halen om, toch een vuurwerk bril te halen. Dit vermindert het aantal ongelukken waarschijnlijk en een punt minder voor vuurwerk-haters. Leuk als er weer een bericht op 1 januari staat. WEER MINDER VUURWERKBLINDEN! Zou geweldig zijn niet?

Is het niet handig om bij die vuurwerkbrillen wat info te plaatsen over waarom een vuurwerk bril. Je kan neerzetten dat vaak de omstanders blind raken. Je kan dan mensen over halen om, toch een vuurwerk bril te halen. Dit vermindert het aantal ongelukken waarschijnlijk en een punt minder voor vuurwerk-haters. Leuk als er weer een bericht op 1 januari staat. WEER MINDER VUURWERKBLINDEN! Zou geweldig zijn niet?

Geweldig gezegt jorisman, zo wel leuk zijn als het vermeld word.

Zelf draag ik ook een vuurwerkbril tijdens oud en nieuw!

Goed idee!

Heb het meteen even aangepast op de website, stuk beter zo denk ik! :D

Geweldig assortiment met geweldige prijzen.
Ook ik zal er dit jaar weer komen, ook al is het al met al zo'n 500km rijden!
Het is het meer dan waard, vooral als je op het hoogste bedrag uit komt, dan loont het zich zeker.

Ramon, bedankt dat je dit weer hebt mogelijk gemaakt.

Het ziet er weer goed uit Ramon.
De winkel was verleden jaar niet voor niks verkozen tot beste vuurwerkwinkel van Nederland 2009-2010.

Al met al gewoon geweldig inderdaad. Ik heb ook een eerste lijst nu gemaakt...zit op een record bedrag haha. Maar goed, 1 geluk dat ik een nieuwe baan + lease auto heb en dus mn oude auto heb verkocht :D

Echt een top actie, met geweldige producten, veel meer valt er niet te zeggen.

Back
Bovenaan