Vuurwerkland Steenbergen

Zeg Ramon ff een vraagje: Stel ik wil de Big Fantasy van Bonfireworks hebben die er niet bij staat.Hoe ga je om met dit soort wensen?Is het te regelen of moet ik er dan een karton van nemen??

Verder erg mooie site met een enorme keus uit vele collecties.Toppie hoor.

Laat maar zitten, ik had beter moeten lezen.Per karton bij buiten de collectie om artikelen bestellen:bonk:

Laatst bewerkt:
Nou, vuurwerkland Steenbergen, jullie hebben er weer een klant bij. Ik lag gister ondersteboven van het assortiment en de mooie prijzen. En ik heb inmiddels net als Vada mn pa overgehaald om te rijden naar Steenbergen :D

Nog ff klein vraagje trouwens, bij sommige producten staat er; 2e artikel gratis ! Moet je er dan 1 bestellen en de 2e krijg je bij je bestelling of moet je er 2 invullen en betaal je er dan maar 1?

Verder echt een topsite + top actie + top assortiment. Geweldig.

:bye:

Nou, vuurwerkland Steenbergen, jullie hebben er weer een klant bij. Ik lag gister ondersteboven van het assortiment en de mooie prijzen. En ik heb inmiddels net als Vada mn pa overgehaald om te rijden naar Steenbergen :D

Nog ff klein vraagje trouwens, bij sommige producten staat er; 2e artikel gratis ! Moet je er dan 1 bestellen en de 2e krijg je bij je bestelling of moet je er 2 invullen en betaal je er dan maar 1?

Verder echt een topsite + top actie + top assortiment. Geweldig.

:bye:

Beste Ilvan,

Bij de 2e gratis en 2 halen 1 betalen aanbiedingen vul je 1 in in je winkelwagentje, je ontvangt er dan 2 bij het afhalen!

Succes en wie weet dan snel tot ziens! :)

Ik heb misschien nog wel 1 kleine toevoeging aan de freaks site. Als je per ongeluk op vorige drukt in de je browser. In dit geval Google Chrome. Is gelijk me hele winkelmandje leeg. Zo ben ik dus al voor de 3de keer bezig met hetzelfde lijst:p

Ik heb misschien nog wel 1 kleine toevoeging aan de freaks site. Als je per ongeluk op vorige drukt in de je browser. In dit geval Google Chrome. Is gelijk me hele winkelmandje leeg. Zo ben ik dus al voor de 3de keer bezig met hetzelfde lijst:p

Mmm... vreemd in IE en Firefox heb ik er geen last van. Zal eens kijken of ik er wat aan kan doen, bedankt voor de tip! :)

Ik had daar ook last van, het ligt dus niet aan jou computer. (of het ligt aan die van ons allebei) Hopelijk is het foutje snel op te lossen. :)

Ik had daar ook last van, het ligt dus niet aan jou computer. (of het ligt aan die van ons allebei) Hopelijk is het foutje snel op te lossen. :)

Je gebruikt ook Google Chrome dan, want zoals vermeld heb ik er in IE en FF geen last van. :)

Zit te kijken of ik het op kan lossen, vrees van niet, zal in het systeem zitten....

Zou er ook een mogelijk kunnen komen om je lijstje op te slaan?
Nu ben je je gemaakte verlanglijstje kwijt.
Ik hoop dat er wat mee gedaan kan worden :wink:

Je zou het op papier kunnen zetten. Ikzelf doe het in een exel- sheet die alles (aantallen en korting) automatisch bijwerkt. Zo weet ik gelijk hoeveel ik nog te besteden heb. Altijd makkelijk!

Ruben misschien is dit alleen voor mij zo maar kun je me uitleggen hoe je dat doet met automatisch berekenen in excel?

Je gebruikt ook Google Chrome dan, want zoals vermeld heb ik er in IE en FF geen last van. :)

Zit te kijken of ik het op kan lossen, vrees van niet, zal in het systeem zitten....

Oke bedankt, ik heb er geen last van op mijn computer, maar via mijn telefoon. Maar bestellen moet toch via de computer dus dat komt wel goed. :)

ramon,
misschien een beetje off-topic maar weet jij misschien iets meer over die mine van cafferata uit de showtime collectie?

ramon,
misschien een beetje off-topic maar weet jij misschien iets meer over die mine van cafferata uit de showtime collectie?

Hey Niels,

Meer als de informatie die gegeven is (2'', 50gram, effect : silver blink) weet ik ook niet. Tot zover ik weet zijn er nog geen filmpjes van en zijn ze nog nergens geschoten.

Even afwachten dus, verwacht eigenlijk wel een flinke mine! :D

Hey.
Ik had even een vraag wat betreft de freakkorting.
Ik was net van plan om mijn bestelling te plaatsen, totdat ik lees dat je alleen deze bestelling mag op komen halen op 29 september tussen 08:00 en 10:00 of 19:00 en 22:00 uur.
Moet je hier echt aan houden? Want op de website mag je zelf de tijden invullen.

Groeten!

Hey.
Ik had even een vraag wat betreft de freakkorting.
Ik was net van plan om mijn bestelling te plaatsen, totdat ik lees dat je alleen deze bestelling mag op komen halen op 29 september tussen 08:00 en 10:00 of 19:00 en 22:00 uur.
Moet je hier echt aan houden? Want op de website mag je zelf de tijden invullen.

Groeten!

Beste VW-fanaat,

Je moet echt een tijd invullen tussen 08:00 en 10:00 of 19:00 en 22:00 uur. Deze tijden worden speciaal vrijgehouden voor de freaks.

Dat je tijdens het bestellen andere tijden in kan vullen komt omdat we hetzelfde betaalsysteem gebruiken als bij onze normale website. :wink:

Fijne avond nog!

Gr.
Ramon

He Ramon, ik zag zojuist dat op de website ook de folder bekeken kon worden, alleen was hij nog niet beschikbaar. Wanneer komt deze folder online?

Aangezien ik niet in de buurt woon, hoop ik tijdens de Demo een folder te bemachtigen! Toch wel een leuk collectors item:rolleyes:

Nog 4 weken en 4 nachtjes tot de Demoshow! Ik kan niet wachten...:)

Groeten:bye:

Back
Bovenaan