t,vlinderke

ik ga ook naar vlinderke in poppel
ga het volgende halen

titanium nitraat thunder(10) 1x
ugly joe(5) 1x
piraten (75) 1x
silver cracker(10) 1x
chooet spanisch cracker-c(10) 1x
the mammoth (10) 1x
thunder cracker nitraat (20) 1x
chooet banger nitraat (5) 1x
big Spanish cracker 808 (5) 1x
coloured butterflyes(10) 1x

zit zelf rond de 60 euro??
weet iemand hoe duur het daar ongeveer kost??

vorig jaar was het meeste net zo geprijst als in baarle.
somige producten iets duurder, ander iets goedkoper.

Vrij weinig? Tegenwoordig zijn zij volgens mij alleen nog maar vuurwerk aan het verkopen. Vroeger waren ze ook sigarenboer maar volgens mij zijn ze daarmee allang gestopt!!

Weet iemand welke matten ze allemaal hebben??Er staan weinig matten op de site dus ik vroeg me af wat ze daar allemaal hebben.Mijn voorkeur gaat uit naar thunderbomb matten,hindoerollen 5000 schots matten e.d.

Vlinderke.com Dorpstraat 10 tegenover de kerk van 2382 Poppel (gemeente Ravels).

Poppel ligt in België op amper 10 minuten rijden van de A58 afrit nummer 11 bij Tilburg.

U kunt het gehele jaar vuurwerk aankopen, voor als U iets te vieren heeft.
In september 2011 is onze winkel alvast elke zaterdag en zondag geopend van 10 tot 17 uur.

Ik rij er vaak langs als ik met mn vader mee ga jagen. Ik zal is een prijslijst vragen of maken en hier dan posten.

Rechtstreeks van de website van 't Vlinderke:

VLINDERKE.COM PROMOTIES 2011

fotomap1%20013%20(500x372).jpg

GRAND SLAM PAKKET VOOR 80,- euro op=op

vuurwerk%20Vlinderke002.JPG

FAMILY PARTY TOP PAKKET 145,- euro op=op

Info over dit pakket hier op VWC: http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=7847&highlight=FAMILY+PARTY

Er zijn nog meer zeer mooie pakketten maar kom tijdig zodat U niet teleurgesteld moet worden want, op=op.

Klik hier voor meer info!

Laatst bewerkt:
Openingstijden Vlinderke in oktober:

In oktober 2011 is onze winkel alvast elke woensdag, donderdag en vrijdag geopend van 10.00 tot 18.00 uur.
Elke zaterdag en zondag geopend van 10 tot 17 uur.

Openingstijden november en december 2011 volgen hier nog.

Bron: vlinderke.com

Ik kan het niet goed lezen maar het pakker lijkt wel van Edruco te komen en dan zijn de cakes volgens mij een omlabeling van Bonbridge als ik mij niet vergis.

Zou mij niet verbazen, 't Vlinderke verkocht altijd al veelal Bonbridge...

Ik kan het niet goed lezen maar het pakker lijkt wel van Edruco te komen en dan zijn de cakes volgens mij een omlabeling van Bonbridge als ik mij niet vergis.

onder aan de pakketen staat ook Bonbridge quality ook het bonbridge logo boven aan de doos is vrij herkenbaar

hallo, ik wil natuurlijk niet met te weinig geld staan, dus kunnen jullie mij zeggen hoeveel de thunder-cracker nitraten, de ugly joe's, trueno's en mammoth's zijn ?
het zou heel erg fijn zijn als iemand dit aan mij door zou geven !

hallo, ik wil natuurlijk niet met te weinig geld staan, dus kunnen jullie mij zeggen hoeveel de thunder-cracker nitraten, de ugly joe's, trueno's en mammoth's zijn ?

Mail of bel ze even.
Dan weet je het sneller/beter dan als het via het forum vraagt.

Openingstijden Vlinderke in december:

In december 2011 is onze winkel open op,
dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag van 10.00 tot 18.00 uur. (vanaf week 49 tot 19.00 uur)
Elke zaterdag en zondag van 10 tot 17 uur.

(eerste kerstdag gesloten, tweede kerstdag open)

Bron: http://www.vlinderke.com

ik ga ook naar vlinderke in poppel
ga het volgende halen

titanium nitraat thunder(10) 1x
ugly joe(5) 1x
piraten (75) 1x
silver cracker(10) 1x
chooet spanisch cracker-c(10) 1x
the mammoth (10) 1x
thunder cracker nitraat (20) 1x
chooet banger nitraat (5) 1x
big Spanish cracker 808 (5) 1x
coloured butterflyes(10) 1x

zit zelf rond de 60 euro??
weet iemand hoe duur het daar ongeveer kost??

vergeleken met andere winkels zo rond de 60 euro.
mooie collectie had alleen geen piraten en silver crackers gekocht ik had meer big spanich crackers en coloured butterflyes gekocht voor de silver cracker piraten en the mammoth....

kijk op andere sites van winkels dan zie je het

weet iemand mischien een goede waaier van t'vlinderke van zon 60 euries? vond cobra 50 sh. wel vet op youtube(wil graag grote zichtbaarheden in lucht)
hoop op antwoord gr.

Back
Bovenaan