Vuurwerkland Outlet Groningen

De voorbereidingen voor de openmiddag van zaterdag zijn in volle gang! :D

178uv9.jpg

Zaterdag van 13:30 tot 19:30 zijn we geopend om de showroom te bewonderen, een bestelling te plaatsen tegen de freakprijzen of voor een gezellige babbel.

Let op er dient zaterdag cash betaald te worden aangezien de pin nog niet werkt!

ik vraag me af waarom bepaalde producten nu duurder staan op de site, is dit omdat de "freakprijzen" anders zijn komende zaterdag?
mvg :bye:

ik vraag me af waarom bepaalde producten nu duurder staan op de site, is dit omdat de "freakprijzen" anders zijn komende zaterdag?
mvg :bye:

Ik gok erop,dat de reden hiervoor is,dat de 'freak-actie' afgelopen is.En de prijzen dan automatisch duurder worden.
En op 6 december,wordt er uit coulance nog 1 keer de mogelijkheid geboden om met freak-korting vuurwerk aan te schaffen.Onder het genot van een mini rondleiding en hapje/drankje.

De prijzen die er nu op staan, zijn dat de definitieve prijzen of worden die nog verder aangepast? Een aantal producten zijn namelijk inderdaad duurder geworden en een aantal zijn gelijk gebleven...

Ik gok erop,dat de reden hiervoor is,dat de 'freak-actie' afgelopen is.En de prijzen dan automatisch duurder worden.
En op 6 december,wordt er uit coulance nog 1 keer de mogelijkheid geboden om met freak-korting vuurwerk aan te schaffen.Onder het genot van een mini rondleiding en hapje/drankje.

dat denk ik ook, leuk dat je even reageert. :bye:

Bedankt voor de foto's. Helaas zelf even te ver rijden voor mijn bestelling heb ik dat er wel voor over:D

Vanochtend al even langs geweest om een bakkie te doen. Erg vriendelijk ontvangen en even lekker gekletst over vuurwerk in de sfeervolle showroom. Echt hart voor vuurwerk, dat is duidelijk te merken.

Succes met de verkoop Outlet-crew!

Ik ben gisteravond langs geweest om mijn bestelling te doen :) erg gezellig gekletst over vuurwerk enz enz en ook weer een prachtige ingerichte showroom!! zo he, wat een kriebels bij het zien van die potten!!!werd super vriendelijk ontvangen en heb bijna een fles cola leeg gedronken ;) zo gezellig was het. ik kijk er natuurlijk, net als jullie na uit om mijn bestelling op te mogen halen! vet zin in!!!!!! vuurwerkland outlet, bedankt!! en iedereen veel voorgeniet plezier voor het prachtige vuurwerk!!!

Laatste bestelling van dit jaar zo juist gedaan:

2x secrete salute salvo
1x heroes
verder nog wat kleine meuk!

Bedankt voor alle mooie acties! :bye:

Wat een top winkel! Mijn complimenten! Leuk initiatief zo"n freakavond. Konden het niet laten om nog maar wat te bestellen !

Back
Bovenaan