Vuurwerkland Outlet Groningen

Djaimy zegt: "neem a.u.b. contact op met de winkel"
Dat is niet hetzelfde als: "plaats het publiekelijk in dit topic en zorg dat de eigenaar van de winkel het leest."

Stuur een mail naar de winkel. Ga bij ze langs. Bel ze op. Zoek het adres en schrijf een brief.
DÁT is contact opnemen met de winkel!

Djaimy zegt: "neem a.u.b. contact op met de winkel"
Dat is niet hetzelfde als: "plaats het publiekelijk in dit topic en zorg dat de eigenaar van de winkel het leest."

Stuur een mail naar de winkel. Ga bij ze langs. Bel ze op. Zoek het adres en schrijf een brief.
DÁT is contact opnemen met de winkel!

1. Ik heb geen e-mail adres van de eigenaar
2. Ik ga dit weekend kijken of hij er wel is, zelfs na O&N
3. Dat ga ik proberen na gekeken te hebben, ervan uitgaande dat hij er dan niet is
4. Mijn handschrijft is niet echt goed

1. Ik heb geen e-mail adres van de eigenaar
2. Ik ga dit weekend kijken of hij er wel is, zelfs na O&N
3. Dat ga ik proberen na gekeken te hebben, ervan uitgaande dat hij er dan niet is
4. Mijn handschrijft is niet echt goed

Er zal niemand aanwezig zijn van vuurwerkland outlet, aangezien het pand rond deze tijd door anderen wordt gebruikt!

Tja, dan valt #2 al meteen af. Op de "Voorbij" pagina staat nog een mobiel nummer. Is dit van Rijpma? (Ik hoef het waarschijnlijk niet eens te vragen)

Ik ben van gedachten veranderd. Ik hoop dat Rijpma de collectie gaat uitbreiden door producten van Dynasty te gaan verkopen.

Het is nog vroeg maar bij deze :)

Gezocht:

Voor december zijn wij op zoek naar een gemotiveerde hulp in de vuurwerk verkoop. Heb jij net zo'n passie voor vuurwerk als wij? Misschien is dit een leuk baantje voor jou!

Je zult flexibel worden ingezet, dit betekend het verkopen van vuurwerk, bestellingen klaar zetten en bunkers aanvullen waar nodig. Dit kan zowel in onze winkel in Groningen en de verkoopdagen (29,30 en 31 december) in onze winkel in Roden.

Wij vragen:

- Geen 9 tot 17u mentaliteit (Tijdens de vuurwerkverkoop worden lange dagen gemaakt!)
- Minimaal 18 jaar
- Een auto rijbewijs is een must
- Een nette verzorgde uitstraling
- Woonachtig in de omgeving Roden - Groningen is een pré
- Vanaf 27 december tot 31 december full time beschikbaar (En af en toe een zaterdagmiddag in december)

Ben je geïnteresseerd geraakt? Stuur mij even een pm! :)

Hallo Luc Rijpma,

Op uw site zag ik dat u geweldige aanbiedingen heeft staan.
Ik wil dan ook zeker aan het einde van dit jaar bij u langst komen.
Alleen ik zoek nog een 6/19 pakket zoals de Extreme Salute 2.0 of 6 verschillende cakes van het top level pakket.
Komen pakket zoals deze dit jaar nog in uw assortiment?

Hallo Luc Rijpma,

Op uw site zag ik dat u geweldige aanbiedingen heeft staan.
Ik wil dan ook zeker aan het einde van dit jaar bij u langst komen.
Alleen ik zoek nog een 6/19 pakket zoals de Extreme Salute 2.0 of 6 verschillende cakes van het top level pakket.
Komen pakket zoals deze dit jaar nog in uw assortiment?

We gaan zeker met nog een assortiment uit dat rijtje komen! :) Welke dat precies is maken we bekend als deze fysiek in de bunkers liggen! :wink:

Wat een gigantische shop! Super lage prijzen en super klantvriendelijk!

Geeft zelfs korting op de nieuwe producten, ik weet wel waar ik dit jaar mijn vuurwerk haal ;-)

Ga zo door Luc!

Verschrikkelijk dit, die prijzen zijn zo goed, het is gewoon mentale marteling om dingen te moeten laten liggen :p

Pf, ik zou bijna gaan overwegen om die 2x 206km te gaan overbruggen... Geweldige aanbiedingen, maar zal het waarschijnlijk toch wat dichterbij moeten gaan zoeken.

Back
Bovenaan