Vuurwerkland Outlet Groningen

Beste freaks uit het Noorden,

Ook in Groningen zijn de voorbereidingen in volle gang. De winkel is ingericht, het "Vuurwerkoutlet" doek hang weer aan onze muur. Veel van jullie zullen ongetwijfeld een bezoek afleveren aan één van onze vestigingen. Desalniettim loont het de moeite om ook tijdens de verkoopdagen bij ons langs te komen. Vooral de laatste verkoopdag zullen we zorgen voor ongekende aanbiedingen. Ook zullen we ervoor zorgen dat er in Groningen nog voldoende interessante producten gereed liggen. Mocht de kruitstress dus toch onverhoopt teveel worden op de laatste verkoopdagen.. Kom gerust langs. Op onze webshop is het huidige assortiment natuurlijk ook te bekijken. Hopelijk tot de verkoopdagen!

https://outletgroningen.webshop.vuurwerkpos.nl

Team VuurwerkOutlet Groningen

Was hier weer even gezellig buurten zaterdagochtend vroeg :) bestelling zoals altijd binnen notime op de balie, dus super wie immer :up:

was er zaterdag afhaaltijd was 12.00 uur maar was er 11.15 maar geen enkel probleem binnen 15 minuten zat ik weer in de auto dus prima geregeld

Bedankt weer allemaal, morgen gaan we nog even vrolijk verder met de verkoop. Daarna heerlijk zelf stoken. Vanavond nog even een schietgebedje voor goed weer;).

Ik was benieuwd wanneer de freakacties weer op de websites staan van vuurwerklandoutlet?

Beste Vuurwerkvrienden,

Allereerst iedereen de allerbeste wensen voor 2020! Wij wensen iedereen een fantastisch jaar met veel geluk en een goede gezondheid!

We hopen dat jullie allemaal genoten hebben van het vuurwerk, ondanks de mist. Iedereen ontzettend bedankt voor afgelopen jaar en het was fijn iedereen weer blij uit onze winkels te zien vertrekken. Wat waren jullie toppers dit jaar?

Wij gaan komende maand alles opruimen en beginnen met een nieuw vuurwerkjaar! Ook gaan wij over op een nieuw bestelsysteem, maar wij willen dit goed en zorgvuldig doen. Uiteraard gaan wij ook dit jaar weer ons best doen om jullie de mooiste producten tegen de beste prijzen te leveren. Zodra wij alles goed draaiend hebben horen jullie dit natuurlijk onmiddellijk.

Nogmaals bedankt voor het vertrouwen en we zien iedereen komend jaar graag terug.

Team Vuurwerk Outlet

Misschien februari, maar tot de testen op de vernieuwde systemen goed werken gaan ze toch niet eerder open. Wachten maar

Lekker rustig hier, nu Haulerwijk de massa ontvangt! Qua producten alles natuurlijk weer tiptop in orde, en ouderwets gezellig; Girandola komt nog altijd trouw uit A'dam meehelpen (hoezo hart voor de zaak) en natuurlijk loop ik als vanouds Bertensandra tegen het lijf, whaha, voelt allemaal als een feestje! Onmisbare toko, the first one and only outlet. Dank weer jongens, en hopelijk tot volgend jaar!

Laatst bewerkt:
Lekker rustig hier, nu Haulerwijk de massa ontvangt! Qua producten alles natuurlijk weer tiptop in orde, en ouderwets gezellig; Galaxis komt nog altijd trouw uit A'dam meehelpen (hoezo hart voor de zaak) en natuurlijk loop ik als vanouds Bertensandra tegen het lijf, whaha, voelt allemaal als een feestje! Onmisbare toko, the first one and only outlet. Dank weer jongens, en hopelijk tot volgend jaar!

Ik heb mijn spulletjes weer binnen.
Morgen nog ff wat halen en de full moon party halen die er niet was.
Mis alleen 1 cake van signature range jammer genoeg.
Daar zal ik morgen ff naar vragen.
Zoals gewoonlijk kom ik Richardus tegen.
Bedankt voor de service mannen en tot morgen.

Leuk om te lezen heren. Mooi om jullie weer te mogen ontvangen, jullie komst is een vast deel van de traditie. Tot morgen Bert, we lossen het vast op.

Back
Bovenaan