Vuurwerkland Outlet Groningen

Vandaag nog even een nieuw klein artikel toegevoegd :)

Mi Flaai Haai

1233-Mi-Flai-Haai-480x480.jpg

Van €2,50 Voor €1,95

http://www.vuurwerklandoutlet.nl/product/mi-flai-haai/

Zijn er toevallig mensen die naar Groningen en daarna naar Kuiper gaan en dan ook nog eens morgen rond 13.00 daar zijn? Zouden die voor een kleine vergoeding (of een leuk cakeje) wat willen meenemen? PM graag!

@Vuurwerkland Outlet: Ik heb al een flinke poos geleden telefonisch besproken dat ik mijn vuurwerk de 29ste kom afhalen. Ik heb echter geen bevestiging gehad dat dit ook geregeld is.

Ik kom NIET uit de buurt van Groningen dus ik hoop nog voor morgen een reactie te krijgen. Op mijn sms en pb heb ik in ieder geval nog geen reactie gehad...

Groeten,
Ramon

@Vuurwerkland Outlet: Ik heb al een flinke poos geleden telefonisch besproken dat ik mijn vuurwerk de 29ste kom afhalen. Ik heb echter geen bevestiging gehad dat dit ook geregeld is.

Ik kom NIET uit de buurt van Groningen dus ik hoop nog voor morgen een reactie te krijgen. Op mijn sms en pb heb ik in ieder geval nog geen reactie gehad...

Groeten,
Ramon

Als je telefonisch met ze hebt gesproken, zou gewoon nog eens bellen ?!

Luc gewoon even bellen op ze'n 06, wedden dat hij het goed gaat regelen met jou?

Alvast een fijne jaarwisseling met het top vuurwerk van Luc! :-)

Goed geholpen door twee bekende forumgezichten :wink: Leuk zo vuurwerk van freak tot freak te zien overhandigd worden haha. En warempel: Cruise Rockets 2007 in da house! :shocked: nog maar even paar pakjes gescoord natuurlijk, om te koesteren en elk jaar 2 of 3 af te steken :D Dank luitjes, winkel met topprijzen (zoals bekend) en ook uitstekende service.

vandaag ook me dingetjes gehaald zag er allemaal gelikt uit. mooi uitgestald en een leuk barretje alleen 8 uur in de morgen voor mij te vroeg voor aan de bar, maar verder prima shop lekker doorgaan en dan vooral met de acties

Heb gebelt maar helaas geen gehoor.

Toen op goed geluk die kant op gereden... en ja hoor... het stond klaar!

Ik was er onzeker over omdat ik zelf graag afspraken schriftelijk bevestig. 't Kan dus ook anders :)

Weet iemand ook of de prijzen voor de losse verkoop bij de vuurwerklandoutlet ongeveer hetzelfde zijn als op de site ofwel de voorverkoop?
Alvast bedankt!!

Weet iemand ook of de prijzen voor de losse verkoop bij de vuurwerklandoutlet ongeveer hetzelfde zijn als op de site ofwel de voorverkoop?
Alvast bedankt!!

De prijs van veel producten is zo goed als gelijk. Bij veel echte stuntartikelen zal de prijs echter wel iets hoger liggen.

Kan het verhaal van Ricardus hierboven helemaal beamen! De bestelling stond helemaal klaar en heb nog samen met mijn zoontje in de bunker gekeken. Tevens ook nog early batch cruise rockets gescoord! Altijd leuk natuurlijk. Bedankt voor de goede service en fantastische acties! Volgend jaar kom ik weer.

Ik had besloten om bij mijn bezoek nog een pakje Mi Flai Haai bij te kopen. Ik was wel verrast toen ze me een tweede gratis meegaven, maar ik ben er heel erg dankbaar voor. De service is echt geweldig.

Ik had besloten om bij mijn bezoek nog een pakje Mi Flai Haai bij te kopen. Ik was wel verrast toen ze me een tweede gratis meegaven, maar ik ben er heel erg dankbaar voor. De service is echt geweldig.

Jij was er rond 8:00 dapper op de fiets ?

@ Lars, top geregeld ! Bestelling stond binnen no time op de balie.

Back
Bovenaan