[Vuurwerkfederatie] Updates Vuurwerkfederatie 2021

Top dat iedereen stemt, maar probeer het a.u.b. niet te manipuleren want dan hakken ze ons meteen weer de pan in bij Standpunt.nl. Daar staan ze om bekend bij dat programma. Maar... je mag 1x per IP-adres stemmen, dus... stem 1x per PC, telefoon, tabblet, enz.

Is inmiddels een onrealistisch getal van bijna 10000 stemmen met 83% oneens geworden dus volgens mij is iemand iets te hard bezig.

Oh joh ik zie nu dat alle vuurwerkwinkels op facebook die link ook delen via verhalen en het is na 1000 stemmen nog steeds 83% dus misschien is het wel realistisch.

Het is onlangs pas breed in het nieuws gekomen hea. De vuurwerk leek hoort nu pas voor het eerst dat er wel/geen verbod komt. Je hebt best kans dat die bomenknuffelaars van GL maandelijks tegen ons aan het stemmen warencwaardoor het 50/50 werd en nu het grote publiek ook mee stemt het meer naar 60-40 of 70-30 gaat. Net als met zwarte piet gaat het om een kleine groep haters

Zal toch niet zo zijn dat ze eerst groot in de media gooien dat er waarschijnlijk geen verbod komt dit jaar en nu opeens dit door wat geschreeuw van wat burgemeesters.....:mad:

Het AD spreekt al over een kanteling en toch mogelijk verbod. Let maar op het gaat er gewoon komen het verbod :mad:

https://mobile.twitter.com/ADPolitiek/status/1461649346617827329?s=20

Je wordt er toch helemaal gek van, het is echt volk versus semi overheid/elite, niemand zit op een verbod te wachten.

Als dat er toch weer komt ja , dan heb ik geen enkel respect meer voor al die organisaties, die hebben allemaal een dubbele agenda. Dan wil ik per direct een landelijk schaatsverbod op natuuijs en alle schaatsbanen, ski centra, klimcentra, bounce valleys etc moeten sluiten tot april want daar heb je dagelijks mensen die naar de seh moeten. Ik wil een verbod op alle leuke dingen in het leven waar men risico loopt ok naar het ziekenhuis te moeten. Het is 1 grote hypocriete bende meer niet.

Back
Bovenaan