dennis-pyro
VWC lid
Klopt kreeg die foutmelding ook. Rond hoelaat zou die motie behandeld worden? Mocht het inderdaad kloppen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Helaas....
Pagina niet beschikbaar
De door u opgevraagde pagina is helaas niet (meer) beschikbaar.
Helaas....
Pagina niet beschikbaar
De door u opgevraagde pagina is helaas niet (meer) beschikbaar.
De motie is ontraden door de minister-president. Het zou dus heel vreemd zijn als de coalitiepartijen voor de motie gaan stemmen. Correct me if I am wrong, maar het is dus best positief dat het kabinet de motie ontraad.
Daar heb je gelijk in en klinkt positief! Waar heb je dat gelezen dat het door de minister-president ontraden wordt? Ben erg nieuwsgierig
Daar heb je gelijk in en klinkt positief! Waar heb je dat gelezen dat het door de minister-president ontraden wordt? Ben erg nieuwsgierig
Is ook precies de enige reden.Dat heeft hij gisteren in het debat aangegeven. omdat het kabinet nog geen besluit heeft genomen.
PvdD zal wel tegen 2G blijven denk ik. GroenLinks waarschijnlijk ook. PvdA en CDA gaan wellicht overstag...
Of het verbod komt er wel en vervolgens ook 2G, omdat GL en PvdD een achterdeur afspraak hebben gemaakt met het kabinet.
Of het verbod komt er wel en vervolgens ook 2G, omdat GL en PvdD een achterdeur afspraak hebben gemaakt met het kabinet.
klopt maar hangt nog steeds halfstok.Mensen, ik zeg het nog een keer: laten we onszelf niet gek maken. Er wordt in de laatste posts alleen maar speculaas gegeten, euh, gespeculeerd. Tenzij dat je insider bent of een doorgewinterd politiek verslaggever lijkt het mij niet zinvol hiermee door te gaan. Laten we gewoon rustig afwachten. Dat wat er tot nu toe is gezegd kan ons alleen maar positiever stemmen. De vlag hangt er in elk geval stukken beter bij dan vorig jaar. Dat is gewoon een feit.
Mensen, ik zeg het nog een keer: laten we onszelf niet gek maken. Er wordt in de laatste posts alleen maar speculaas gegeten, euh, gespeculeerd. Tenzij dat je insider bent of een doorgewinterd politiek verslaggever lijkt het mij niet zinvol hiermee door te gaan. Laten we gewoon rustig afwachten. Dat wat er tot nu toe is gezegd kan ons alleen maar positiever stemmen. De vlag hangt er in elk geval stukken beter bij dan vorig jaar. Dat is gewoon een feit.
klopt maar hangt nog steeds halfstok.
Dus vanavond weten we waar we aan toe zijn?Stemmingen worden gedaan na het huidige begrotingsdebat BLZ.