Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik vond zowel Groen Links als PvdD nogal zwak overkomen, ik had gedacht dat ze nog nieuwe argumenten zouden gebruiken, maar nee...ook typisch dat die dame van groen links het heeft over "luisteren naar de experts" terwijl dat bij de discussie rond vuurwerk juist niet gebeurt (zie Kuipers en van Dissel) door GL en PvdD...lekker selectief
Dat komt nog. Dit is puur een babbeltje met het verzoek aan het Kabinet om daar op te reageren. Dat gebeurt straks. Vervolgens komt er een zgn. 2e termijn en daarin worden dan Moties (officiële voorstellen waarover gestemd wordt) ingediend en daarbij wordt wel degelijk een zware onderbouwing gegeven om andere partijen te overtuigen mee te doen. Alleen als een Motie voldoende wordt ondersteund, zal daar uiteindelijk over gestemd worden.
Gizmo, wanneer verwacht jij dat er een klap op wordt gegeven? Morgen, donderdag?
Wat is jou verwachting Gizmo? Ziet het er gunstiger uit dan vorig jaar?
Als ik het goed begrijp, wanneer de motie voor een vuurwerkverbod zo niet gesteund wordt zal er geen stemming plaatsvinden en gaat de verkoop door. Toch?
Vandaag zal er in ieder geval niks meer duidelijk worden over een eventueel verbod. Er is namelijk nog geen besluit genomen. Wel nam Rutte het woord 'compensatie' al in de mond dus hopelijk loopt hij hiermee niet op de zaken vooruit.