Vuurwerkdumper Zutphen

Mijn vraag is, organiseer je dit jaar een consumentendemo, denk dat de leden die bij je in de buurt wonen dit wel leuk vinden.
Wie weet zie ik je wel bij de demo van Cafferata, zie ook dat je dit gaat verkopen.

Update

Ook zal er demo-avond worden gehouden en zullen wij zoveel mogelijk cakes tonen inclusief een dikke finale met een paar kartons royal en een paar kartons titanium salute!!!!!!!!!!!!

denk dat hier je antwoord al staat Marco

enig idee wanneer je een site online hebt?

staat al ergens in bluebear
1 oktober wordt geprobeert te halen
:rolleyes:

hi djhek, het is niet de bedoeling dat ik reclame maak in topics van van profi, shies of gold {katan}. Je vraagt daar of ik van de rest ook mooie prijzen maak, nou dat ga ik zeker doen!

In Zutphen wordt een bestaande winkel omgebouwd tot de Vuurwerkdumper.
In deze winkel zal veel vuurwerk van Katan Vuurwerk worden verkocht

Nou dat is niet zo moeilijk toch

Wie verkoopt er veel Katan in Zutphen

Vertel eens dan! Als je wilt? Is makkelijker zoeken. de term vuurwerkdumper,levert weinig op.

Wat ik al eerder zei, het is gewoon een commerciele reclame stunt, hij geeft jet het idee dat je mee mag denken maar feitelijk waren de plannen al klaar. Ik denk inderdaad katan.

Tja, maar hoe moeilijk kan het dan zijn om ff aan te geven dat 'ie voldoende weet en de boel in gang gaat zetten? Ik vind het echt aso om eerst hulp te vragen en dan een maand niets van je te laten horen. Goed signaal naar de "achterban"...NOT! Ik hoop dan ook dat we het niet bij het rechte eind hebben, maar we zullen zien!

Back
Bovenaan