Vuurwerkdumper Zutphen

Jammer maar helaas.........................
Rubro heeft de afspraak voor morgen geannuleerd............... Een winkelier uit de omgeving van Zutphen wil niet dat wij ook deze produkten krijgen.
We zijn nog niet begonnen en ze vrezen al het ergste, kan ik me ook wel een beetje voorstellen, anders kunnen ze de prijs niet hoog houden.

De Vuurwerkdumper

p.s. kan natuurlijk ook aan mijn naam liggen

Vuurwerkdumpert, Staar je niet blind op filmpjes uit China!
Wacht tot de container met producten er is, en laat dan een cake voor je neus z'n werk doen.

Update

Naast Katan en showtime van Cafferata zullen wij waarschijnlijk een aantal Royal fireworks cakes gaan verkopen, alle cakes zullen ook zonder een minimaal bestedingsbedrag met flinke kortingen aangeboden worden op een speciale actie webshop.
Ook zal er demo-avond worden gehouden en zullen wij zoveel mogelijk cakes tonen inclusief een dikke finale met een paar kartons royal en een paar kartons titanium salute!!!!!!!!!!!!

ik vraag het me af, Als je leest in het topic over bonfire dan zul je er wel meer over horen. Denk dat je gewoon rustig af moet wachten of ze bonfire kunnen benaderen.
greetzzz

Misschien is het ook wel leuk om wat lesli cakes erbij te hebben.
Wij als freaks vinden deze meestal te duur maar met een leuke korting!
Camuro king voor een leuk prijsje is altijd welkom.

lesli is lastig i.v.m. andere winkels in en rond zutphen. Bonfire is de communicatie lastig, hebben heel kort gereageerd op een mailtje, maar op een volgende mail voor een afspraak is niet gereageerd.
Via een aantal gesprekken met importeurs is er een paar keer naar voren gekomen dat zij wisten/dachten dat ze nog steeds niet definitief georderd hadden in China. Lijkt mij sterk, want dan wordt het wel heel moeilijk om de handel optijd binnen te hebben.

Ik denk dat ik nog maar even wacht met de andere importeurs, ik heb namelijk ook nog bepaalde afname verplichtingen naar Katan.
En als ik nu naar de filmpjes kijk van de nieuwe cakes { de eigen import cakes }, dan weet ik niet of ik al die andere soorten er nog bij wil hebben.
Showtime, royal en Katan: zou het genoeg zijn?

Als de rest van katan ook zo is als wat we tot nu toe zien wel.
Maar goed ik ben katan fan dus ben blij dat ik deze met een leuke korting kan krijgen.

Ik zelf zou het graag,nog iet,s breder willen zien,maar we hebben niet te klagen! Maar van Showtime,zitten daar ook nieuwe producten tussen? Of heb je voor,al bestaande producten gekozen?

VDN fireworks erbij zou ik erg kunnen waarderen.
Ik heb erg goede ervaringen met het van de nat vuurwerk,deze mensen gaan voor 100% kwaliteit.

Laatst bewerkt:
ik word er nog niet echt warm van die merken
en hoeveel kilo is je bunker eigenlijk ?
die mag wel minimaal 10.000 kilo zijn
anders krijg je straks met veel merken
dat je maar een aantal potten op voorraad kunt nemen
en sommige importeurs leveren niet snel genoeg
of maar 1x per dag

Ik heb 10.000 kilo opslag in zutphen en kan van Katan nog opslag in Duitsland erbij huren. Als ik ga bij huren moet ik wel zelf gaan rijden.
Ik wil zeker niet teveel merken hebben, maar de merken die ik wel ga verkopen wil ik scherp geprijsd aanbieden.
Ik kan niet teveel merken aanbieden en als ik nou een aantal toppertjes uit de showtime en een aantal toppertjes van royal neem, en de rest van Katan, dan zal het toch zo zijn dat het niet naar ieders tevredenheid zal zijn, maar als ik dan wel genoeg op voorraad kan zetten en dat wat de consument heeft besteld ook kan uitleveren, dan zullen deze mensen in ieder geval wel hun bestelde produkten krijgen en dus ook tevreden zijn. Het is toch uitermate vervelend om je produkten niet te krijgen? Ik heb het zelf in het verleden ook meegemaakt dat ik werd afgescheept met iets wat ik niet besteld had en baalde toen verschrikkelijk.

Het lijkt mij een leuk assortiment: cafferata, royal en katan.

Back
Bovenaan