Vuurwerkdumper Zutphen

als je het over goed gevulde cakes hebt met mooie effecten voor een nog mooiere prijs dan is dat rubro die alles overtreft wat mij betreft.

Zo de eerste echte afspraak is gemaakt.
Zaterdag 3 september komt Royal Fireworks langs.
Lijken mij leuke produkten tussen zitten.
Wie stuurt mij een lijstje met de favorieten?

ik zit nog steeds te denken van een paar importeurs van ieders 8 tot 10 betaalbare cakes te nemen, dus alleen de toppertjes.
Dus denk aan 25 shots +/- 350 gram 25 tot euro
36 shots 450/500 gram 35 tot 40 euro
Dan nog een flinke korting eraf.................

Goed bezig! We hebben hier alleen Lesli,Schuurmans en Katan,mooi dat er wat nieuws bij komt! Ik denk dat je de burgers van zutphen,een groot plezier doet,met een wat ruimer aanbod,qua importeurs. Helemaal mooi dat Royal Langs komt,is erg mooi consumenten vuurwerk,:)

RFC 1419,Royal Bonsai,Royal Garden Collection
RFC 1430,Fire Flower,Royal Garden Collection
RFC 1401,Fire Emblem,Red Factory Collection
RFC 1410,Exploding Box,Red Factory Collection
RFC 1405,Flying Coal,Red Factory Collection
RFC 1407,Reign of Fire,Red Factory Collection
RFC 1476,Iris de Magic,Fu Collection
RFC 1472,Kingdom of Peace,Fu Collection
RFC 1478,Tears of Beauty,Fu Collection
RFC 1425,Beautiful Leaves/Royal Garden Collection

Top 10

Vincent en Karin
30 aug hebben we een demo, zie jullie pm.
We komen er wel uit,
Gr Wim Rubro vuurwerk Nederland

Persoonlijk ben ik geen fan van katan. Er zijn zat andere importeurs waar beter spul te halen is.Maar goed ter uitbreiding zou ik gaan voor importeurs zoals marijn,bonfireworks,cafferata ,royalfireworks, wolff om er even een aantal te noemen.

Maar veel succes in ieder geval!
katan heeft veel omlabelingen van wolff.
wel apart dat je dan geen fan bent van katan (goedkoper) bent maar wel fan van wolff.
mvg

tja, je kunt natuurlijk ook aanwezig zijn bij hun demo :D Dan kun je zelf de effecten ook zien van hun nieuwe en/of bestaande producten.

tja, je kunt natuurlijk ook aanwezig zijn bij hun demo :D Dan kun je zelf de effecten ook zien van hun nieuwe en/of bestaande producten.

Zelf kijken wat je mooi vind.
Als je iedereen lijstjes laat maken krijg je een enorme waslijst en dan verkoop je van alles wat met als resultaat dat je enorme hoeveelheden aangebroken kartons blijft zitten.

Of je moet ze echt gaan dumpen maar dan krijg je het Steenbergen effect en dat wil niemand in zijn winkel en ik neem aan dat je het doet om nog wat over te houden? En dan het liefst niet in vuurwerk.

Laatst bewerkt:
vuurwerkdumper

vuurwerkdumper

Toch even reageren op Frits

Wij zullen de demo's van de importeurs zeker bezoeken en daar onze favorieten zeker uithalen, alleen dat wat ik mooi vind doet er niet zoveel toe, dat wat de eventuele klanten mooi vinden of qua vulling/prijs is van belang.
Wij willen dat verkopen wat de consument trekt, en niet wat ik mooi vind of de importeur.
Daarom willen wij cakes van andere leveranciers erbij om een zeer uitgebreide keuze in de 20 tot 40 euro categorie te krijgen.

Vuurwerkdumper

Nou denk dat het er juist wel,toe doet. Of je achter je producten staat of niet. je kan niet alles in huis halen,en wij kunnen wel top 10tjes maken,maar jij beslist uiteindelijk. Het is dan ook niet verkeerd,om verder te kijken,dan wat ons aanspreekt. En tja,we zijn niet de standaard consument,die maak je vaak blij,met iet,s wat er groot uit ziet,maar waar weinig uit komt. En dat wil je zelf ook niet lijkt me.

Toch even reageren op Frits

Wij zullen de demo's van de importeurs zeker bezoeken en daar onze favorieten zeker uithalen, alleen dat wat ik mooi vind doet er niet zoveel toe, dat wat de eventuele klanten mooi vinden of qua vulling/prijs is van belang.
Wij willen dat verkopen wat de consument trekt, en niet wat ik mooi vind of de importeur.
Daarom willen wij cakes van andere leveranciers erbij om een zeer uitgebreide keuze in de 20 tot 40 euro categorie te krijgen.

Vuurwerkdumper

Ik denk dat de liefhebber bij ons in de winkel nog geen 5 procent van het geheel uit maakt.
Het lukt niemand om alleen maar liefhebbers naar zijn winkel te trekken.
Een gewone consument ( ruim 95% van het geheel) stelt andere eisen aan het vuurwerk en daar moet je het wel van hebben. Van deze klanten hoor je het hele jaar niets dus wat zij willen is voor jou nog een raadsel.
Koop in dat wat je mooi vind en neem een vrouw mee naar de demo's want die hebben een eigen smaak heb ik ontdekt.:)
Zeker niet kopen wat de importeurs mooi vinden want dan krijg je gewoon het hele assortiment voor je kiezen.
Je kan alle importeurs bezoeken maar waarschijnlijk kan/mag je niet bij allen kopen wat jij wilt. Gevestigde winkels bij jou in de buurt hebben ook een vinger in de pap.

Succes met je winkel en ik zie je waarschijnlijk bij Rubro.

Gr.Frits

Laatst bewerkt:
Goede tip frits.

Ik weet dat de winkel waar ik werk dit ook zo doet.
Vrouw mee, Man mee, een jongere mee. Zo krijg je een klein beeld van wat andere misschien leuk vinden.
En de ervaring van voorgaande jaren, maar dat kan in dit geval niet helemaal.
En is het uiteindelijk ook niet een klein beetje geluk? Wat je uitkiest dat het goed valt?

greetzzz

Zutphen heeft tot nu toe alleen Katan en Lesli waar onder ook een Welkoop.
In de omgeving Wolf en Rubro dus denk dat bijna alle importeurs wel willen.
Schuurmans is niet dit was Europatuin en deze is al bijna een jaar dicht en bunkers overgenomen door Welkoop.
1 ding is zeker ik kom mijn show bij vuurwerk dumper halen
[Dynamite voor 1/2 geld hoop ik].

vuurwerkdumper

vuurwerkdumper

Laatste nieuws!

We gaan een aantal Showtime producten verkopen, in principe 9 soorten.
Om jullie een idee te geven wat de prijzen zullen zijn dit jaar bij ons, wil ik even een voorbeeld geven van een cake.
De prijs is de normale prijs voor de webshop, dus geen minimale besteding.
Voor de hele grote afnemers, boven de € 1.000,= kan men in de loop van oktober contact opnemen via de webshop. De planning is overigens dat deze 1 oktober online gaat.

Double Brocade King, normale prijs 2010 59,95. Onze prijs € 42,=

Vuurwerkdumper

Vandaag is Katan Vuurwerk bij mij geweest, en ze hebben mij een paar filmpjes latan zien van een paar nieuwe cakes die ze zelf importeren, dus niet meer van Wolff vuurwerk. Nou was de kwaliteit van Wolff wat mij betreft altijd al wel goed, maar dit slaat bij mij { toch nog wel een beetje een "leek"} werkelijk alles.
WAT EEN GEWELD!!!!!!!!!!!!
Er was nu iemand van hun zelf in China om de produktie te controleren en hebben daar cakes uitgehaald om te testen en te filmen. Blijkbaar pakken ze het wel serieus aan. Ze zouden vandaag of morgen enkele produktiefilmpjes posten.
Wat ik gezien heb allemaal top. Maar de Special Edition springt er wel helemaal uit. De kracht van de cakes doet mij denken aan de Extreme Salute van een paar jaar geleden.

Back
Bovenaan