Vuurwerkdumper Zutphen

Al dat zo is dan gaan de prijzen echt naar beneden
Komt wel goed in Zutphen dan
Effe de website afwachten
Ga zekers kijken daar
Een buuractie lijkt me dan ook wel intressant met nieuwe potten

Alweer die katan???? Volgens de berichten heeft deze persoon het verkooppunt im zijn bezit,en het id geen katan.....

Klopt. Moet je zien hoe het gesteld is... Het is al zo erg dat ik een vooringenomen mening heb terwijl er nog niets concreets te melden is.
Hopelijk komen ze eens van mijn zwarte lijst af waar ze sinds de verkoop van die zogenaamde 'No Name' cakes opkwamen.

Klopt. Moet je zien hoe het gesteld is... Het is al zo erg dat ik een vooringenomen mening heb terwijl er nog niets concreets te melden is.
Hopelijk komen ze eens van mijn zwarte lijst af waar ze sinds de verkoop van die zogenaamde 'No Name' cakes opkwamen.

Volgens mij was de discussie over de no-name cake's afgesloten ook volgens de moderators...maar ja je wilt het weer aanwakeren.

Oh bestaan er ook al zwarte lijsten....had jij toen ook een set no name cake's gekocht?

Volgens mij was de discussie over de no-name cake's afgesloten ook volgens de moderators...maar ja je wilt het weer aanwakeren.

Oh bestaan er ook al zwarte lijsten....had jij toen ook een set no name cake's gekocht?

Niet echt goede reclame voor je bedrijf om op deze manier te reageren op een forum, is niet de eerste keer dat ik jullie dit zie doen. Moest het toch eens kwijt.

Niet echt goede reclame voor je bedrijf om op deze manier te reageren op een forum, is niet de eerste keer dat ik jullie dit zie doen. Moest het toch eens kwijt.

Klopt helemaal,maar moet ik het allemaal maar toestaan hoe er over ons wordt geschreven....dat mag allemaal wel.

Daarom reageer ik er wel op,want als je ook niet doet is het ook niet goed.

Klopt helemaal,maar moet ik het allemaal maar toestaan hoe er over ons wordt geschreven....dat mag allemaal wel.

Daarom reageer ik er wel op,want als je ook niet doet is het ook niet goed.

Je reageerde met 'alweer die Katan???' waardoor ik mij verplicht voelde je uit te leggen waarom ik dit schreef. En ja, ik had ook een No Name pakket, maar vond de compensatieregeling niet afdoende en hierop had ik besloten jullie op mijn persoonlijke zwarte lijst te zetten. Mag dat niet dan?
Enfin, als je goed had gelezen schreef ik zelfs nog dat ik hoop jullie eens van die lijst af te kunnen halen. Zegt toch genoeg, niet?

grtz

:DJongens Jongens Jongens
Zoals ik heb aangegeven in het begin, er wordt een bestaande winkel omgebouwd naar Vuurwerkdumper, en voor een deel afname verplichtingen van Katan.
Moeilijk he welke winkel dit is geweest............
Voor de duidelijkheid ik heb niets met Katan te maken behalve een verplichting om bepaalde dingen af te nemen.
Ben de laatste tijd erg druk geweest vanwege de overname, folder webshop en nog een actiewebshop.
Ik hoop dat ik alles optijd klaar heb, maar ik ga uit van half november, ik wil eerst alles goed geregeld hebben en zeker weten dat ik de spullen geleverd heb gekregen voordat ik acties bekend ga maken, jullie weten toch langzamerhand ook wel dat je dikke acties kunt doen, maar als er dan niet geleverd wordt of te laat, mensen uren of zelfs dagdelen staan te wachten voor ze de spullen krijgen of niet.............
Ik zet dingen pas op de actieshop op het moment dat ik het binnen heb en niet eerder.
Ik ga 29 oktober eerst naar de demo van Katan en daar de nieuwe cakes bekijken, ziet er veel belovend uit maar wil ze eerst zien.
Van Cafferata heb ik 9 bestaande cakes geleverd gekregen en die gaan we scherp aanbieden.
Bij Royal Fireworks wacht ik tot eind november op de nieuwe cakes en ga dan beslissen wat k daar mee ga doen.
Katan in ieder geval en ook scherp geprijsd.

P.s. Dit forum is voor vuurwerkdumper en van Katan, het zou de mensen sieren om discussies over Katan op een ander forum te plaatsen. En als mensen argwaan hebben of zo hadden ze ook een pm kunnen sturen, diegene die dat gedaan hebben heb ik ook geantwoord.

oja om weer discussies te vookomen, op de folder zal ook Katan staan, ik gebruik deze naam ook { met toestemming } i.v.m. de naamsbekendheid in Zutphen en omgeving.

Wel jammer dat ik overal verantwoording over moet afleggen........ lijkt wel een beetje op m'n vrouw. HaHa

En als mensen argwaan hebben of zo hadden ze ook een pm kunnen sturen, diegene die dat gedaan hebben heb ik ook geantwoord.

Dit klopt heb ik ook gehad.

Wel jammer dat ik overal verantwoording over moet afleggen........ lijkt wel een beetje op m'n vrouw. HaHa

jij ook al

Zo, zaterdag naar de demo van Katan geweest, al met al vond ik er leuke produkten tussen zitten, de meeste items waren zeer leuk geprijsd, maar voor de gewone consument zaten er zeker ook leuke produkten tussen.
Ik zal in onze winkel zeker alle nieuwe produkten van hun gaan voeren met tijdens de voorverkoop ook een tiental cakes uit de showtime collectie.

Ik wilde in eerste instantie meer lijnen gaan voeren maar denk toch dat het beter is om nu in m'n eerste jaar het hier bij te laten. Ik heb op deze sites een aantal verhalen gelezen van andere winkels waar het volledig uit de hand is gelopen en dat is het laatste wat ik wil.
Misschien komen er nog wat nieuwe cakes van Royal bij maar dat beslis ik pas als ik ze gezien heb, en zal deze ook pas op de actiesite zetten op het moment dat ik ze geleverd heb gekregen.
Als alles goed gaat zal de actiesite 15 november online gaan met katan en showtime. De kortingen zullen 35/40% bedragen zonder minimaal bestel bedrag.
Zal niet voor alle produkten zo zijn maar als de importeur er geen problemen mee heeft zal ik het zeker doen.

WAT geen Royal? Gemiste kans, betaalbaar, mooi, kwaliteits vuurwerk!!

eerst aankomende demo's zijn in December... zie hieronder enkele cakes uit hun collectie die we tijdens oud&nieuw geschoten hebben:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

Heb nog wel meer oud&nieuw video's van royal vuurwerk... stuk voor stuk toppers!!

Een gemiste kans hoor als royal niet in jullie assortiment komt..!

k ben niet zo bekend met katan, maar de showtime collectie is errg leuk. daarop aanvullend met royal heb je wel een interessante showroom denk ik zo! royal heeft veel goede artikelen, ben 'k van mening :)

Back
Bovenaan