500gram
VWC lid
Och.. alweer die Katan. Het is een verhaal zonder eind met hun. Ieder jaar toch wel weer wat met die gasten.
Alweer die katan???? Volgens de berichten heeft deze persoon het verkooppunt im zijn bezit,en het id geen katan.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Och.. alweer die Katan. Het is een verhaal zonder eind met hun. Ieder jaar toch wel weer wat met die gasten.
Alweer die katan???? Volgens de berichten heeft deze persoon het verkooppunt im zijn bezit,en het id geen katan.....
Klopt. Moet je zien hoe het gesteld is... Het is al zo erg dat ik een vooringenomen mening heb terwijl er nog niets concreets te melden is.
Hopelijk komen ze eens van mijn zwarte lijst af waar ze sinds de verkoop van die zogenaamde 'No Name' cakes opkwamen.
Volgens mij was de discussie over de no-name cake's afgesloten ook volgens de moderators...maar ja je wilt het weer aanwakeren.
Oh bestaan er ook al zwarte lijsten....had jij toen ook een set no name cake's gekocht?
Niet echt goede reclame voor je bedrijf om op deze manier te reageren op een forum, is niet de eerste keer dat ik jullie dit zie doen. Moest het toch eens kwijt.
Klopt helemaal,maar moet ik het allemaal maar toestaan hoe er over ons wordt geschreven....dat mag allemaal wel.
Daarom reageer ik er wel op,want als je ook niet doet is het ook niet goed.
Waar blijft die Website nou ?????
Heb trek in kortingen
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
Silver Willow ziet er op de site van RFC heel anders uit zekers hele mooie cakes.