Vuurwerkdemonstratie 2010 Royal Fireworks

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Youtube is nog bezig met het verwerken van het filmpje. Kan nog een aantal minuutjes duren voordat de film in goede kwaliteit te bekijken is.

Bedankt voor het zo snel online plaatsen van het filmpje van de finale Ralph.
Over de finale gesproken: die was helemaal te gek, heb echt staan te shaken, heftig,mooi en heel veel te gelijk.
Leuk feestje deze demo van Royal vanavond, gezellige boel en een veel grotere opkomst dan bij de demo van vorig jaar.
Van de nieuwe FU collectie heb ik een paar hele goede er tussen gezien.
Maar wat mij het meest opviel is de verbetering van sommige cake,s uit de oude collecties. Met name het grote verschil in burst ten op zichte van de FU collectie is opmerkelijk.
Het speakeren ging mij wel goed af, alleen baalde ik wel van de slechte kwaliteit en afstemming van de geluidsinstallatie, constant gepiep, jammer, zeker voor verbetering vatbaar.
Ondertussen ben ik heel benieuwd naar de films geworden, kunnen we het allemaal nog eens goed gaan bekijken.
De mannen van Royal Fireworks wil ik bedanken voor het mogelijk maken van deze avond en hun feliciteren met de opening van het prachtige kantoorpand.

Bedankt voor het filmpje Ralph. Woohhh dat ging goed los daarzo !!!
Helaas kon ik er zelf niet bijzijn, dus volgende keer beter !
Ik wacht met smart op de product foto`s en filmpjes :D

Ik heb staan genieten.

heb mooie exemplaren er tussen gezien die zeker bij mij voor de deur komen.

die finale was fantastisch heb echt genoten!

Ik heb ook zeer genoten van deze demo.
Er zijn zeker aardig wat producten die ik ga nemen.
En dan de finale tjah daar is weinig over te zeggen puur genieten(gekkenhuis).

wat een ongelooflijk mooie avond was het. Mooie producten gezien en die finale :shocked: Heb nu nog kippenvel op me armen staan :p Was echt een super ervaring die ik voorlopig niet weer vergeet :p

Ik wil nog even de heren van Royal bedanken voor de gastvrijheid om freaks toe te laten op deze demonstratie en een onvergetelijke avond.

Oja, en micheal (Pyromaniac) neem de volgende keer een paar schone droge sokken mee :p

Laatst bewerkt:
Niet onbelangrijk, alle produkten werden per stuk geschoten. Dit vond ik een groot pluspunt.

Dit ben ik helemaal met je eens Jie, zeker een compliment waardig.
Hier kunnen andere importeurs nog iets van leren.
Gewoon met de billen bloot, laten zien wat 1 cake doet, per slot van rekening koopt de gemiddelde consument ook maar 1 cake en die wil op basis van een film/demo zien wat deze ene cake doet.

goedemorgen mannen

zo de demo en de opening van ons nieuwe kantoor zit erop , alles is weer opgeruimt en schoon.
gistermorgen was het al vroeg beginnen voor ons (namelijk half 7)nadat we allemaal verzameld waren op de lokatie begonnen we natuurlijk met een bakkie koffie ( want de dag ervoor was het ivm de voorbereiding ookal een latertje half 3 voor sommige van ons) dus van echt veel nachtrust kun je niet echt spreken.
nadat de koffie op was en de mens voorzien was van de nodige nicotine :p gingen we van start.
we hadden een aantal freaks uit genodigt om ons tekomen helpen (bassie1978,lodyx,fred810 en lunig,genius, vincmeister ) bedankt jongens hiervoor jullie hulp werd erg gewardeerd.
het uitpakken van alle kartons verliep voorspoedig en voor we het wisten waren alle cakes voorzien van de ontstekers, toen begon het pas ( moet je voorstellen dat je een hal van 5 bij 5 hebt waar 600 cakes staan die in de juiste volgorde gezet moeten gaan worden voor de finale , jullie kennen het gezegde " door de bomen het bos niet meer zien " nou dit was het idee " door de cakes de andere kant van de hal niet meer zien ":p zoveel stond er .
we zijn met een paar man begonnen( dim ,masje,jan en ikzelf) alles een plek tegeven ook hier waren we (ondanks het grote aantal) eerder klaar dan we verwacht hadden, de rest van de jongens waren druk bezeg de letterborden en het logo tevoorzien van de lances en lont .
toen we voorzien waren van een natje en een droogje (voor de innerlijke mens) zijn we het schietveld op gegaan, om alles uit tezetten op het veld en alles aan tesluiten,( op dat moment kwam peter(nickname crew) ook nog op uitnodiging van mij zodat hij foto's kon maken van het schiet terrein ) ook dat ging sneller als verwacht , het was alleen jammer dat er tussen het aansluiten door een paar regen buien kwamen en we alles moesten onder dekken zodat we niet verder konden .
uiteindelijk hadden we het schietveld rond half 6 helemaal klaar, vlak daarna stonden de crew van vwc al langs de lijn want die wilden natuurlijk ook alles zien .toen hun vertrokken waren richting ons pand zijn we lekker gaan eten , een aantal van ons gingen inmiddels ook richting ons pand om daar de eerste genodigden temogen verwelkomen.
rond half 8 kwamen de eerste freaks aan gelopen en ik moet zeggen ik heb wederom een hoop bekenden gezichten gezien( zoals uiteraard de mensen van crew) en vele detaillisten en crew members ,en ook met een aantal mensen gepraat .
en om 9 uur was het zover de demo ( die natuurlijk en hoe kan het ook anders geleid werd door onze enige eigen fred (mootan) , en die er dus weer voor zorgte dat het een waar feest werd ( fred namens ons hele team wederom heel erg bedankt voor je inzet je was weer geweldig ).
het begon natuurlijk met eerst de nieuwe lijn (fu-collection,) gevolgd door de nieuwe paketten lijn , met daarna een kleine impressie van onze reeds bestaande lijnen (royal garden en red factory ) en met als afsluiter natuurlijk de grote finale , we hebben veel positieve reacties mogen ontvangen, en natuurlijk kan niet altijd naar wens zijn en ja helaas , wij zijn ook maar mensen en vergeten helaas ook wel bepaalde dingen , maar wij staan open voor alle kritiek want voor ons is dat alleen maar een punt van aandacht dus laat vooral de plus en min punten weten mensen dat warderen we.
om 2 uur afgelopen nacht was eindelijk alles klaar en waren de laatste genodigden weg en vonden wij het( na een afzakkertje met het gehele team) ookwel mooi geweest en zijn wij ook naar huis gegaan .
wij kijken als team terug op een zeer geslaagde dag en hopen dat jullie dat ook zo ervaren hebben.
namens het hele team bedankt voor het opkomen draven in de grote getallen en we hopen jullie op een eventuele volgende demo weer temogen ontvangen.

mvg

team royalfireworks

Laatst bewerkt:
Hier is dan ook mijn film :)

De finale was iets te hard aan het raggen voor mn cam, hij kon het niet echt aan :p
Enjoy! :wink:

Ik wil Royal ook erg bedanken voor een geweldige avond. Wat heb ik genoten zeg :)
Er zaten zeker wat ongelofelijke toppers tussen die ongetwijfeld hier voor de deur staan met Oud en Nieuw! Ben benieuwd naar het filmmateriaal dat gemaakt is :)

Hopelijk zijn we volgend jaar weer welkom! :bye:

leuk om de filmpjes van gisteravond nog weer even terug te zien.
wat een spul:p

dsc00003z.jpg

heb gister nog 1 foto gemaakt

Ik wil royal ook even bedanken dat iedereen gewoon mocht komen. Heb ook erg genoten van de producten die ik gezien heb er waren wel wat cake's die tegen vielen maar het kan een kwestie van smaak zijn,Maar er zaten ook veel super goede cake's bij!
Wil er ook zeker een paar van hebben.
En toen de finale tja wat moet je er van zeggen wat een bruud geweld echt super gewoon!!!!!!
Maar heb nog wel een vraagje!
Toen ik weg liep stond er politie was dat om de plaatselijke mist bank die werd achter gelaten door die 600 cake's hahaha!!
Maar in elk geval een avond met erg veel gave producten.

Laatst bewerkt:
Normaal meld de provincie de vuurwerkshows bij de meldkamer van de politie. Dit was waarschijnlijk niet gebeurd. Zal straks m'n verhaal ook neerzetten hier over een hele geweldige dag gisteren...

Het was een geslaagde dag van Royal en bedankt voor de gastvrijheid in jullie nieuwe pand.De mannen van de opbouw bedankt wat jullie ons hebben laten zien.
Hieronder een aantal foto's van de showroom.
Foto-7Q4HO4XB.jpg

Foto-QT6K8RHZ.jpg

Foto-XKTTENIL.jpg

Foto-3PHOJJOZ.jpg

Foto-T6LOTORR.jpg

Foto-GLWKIB4N.jpg

Foto-POWK44AY.jpg

zo ook weer lekker uitgeslapen, nu de films aan het uploaden:)

Gister begon de dag eerder dan dat ik normaal naar een show/demo ga. Ik zat om kwart voor 3 al in de auto met mn vader, die bracht me namelijk naar FireDragon. Daarna bij Firedragon nog even wat gedronken en daarna maar in de auto gestapt om Fred op te halen en daarna Darksoul.

Na een lange rit over een hele lange saaie A1 kwamen we aan bij schietlocatie, daar nog met wat andere freaks gepraat en gekeken naar al het moois dat de lucht in zou gaan die avond. Het was echt niet normaal veel wat er stond kan ik jullie vertellen. Na daar een half uurtje te zijn geweest was het alweer 10 over half 7. Daarna maar even naar het nieuwe pand gereden, nouja, eigenlijk op zoek naar een snackbar. Die zat heel dicht bij het nieuwe pand van royal. Daar maar even wat te eten besteld en ja hoor wie had zn bordje weer als eerste leeg? Ik natuurlijk, haha. Ze zaten weer verbaasd te kijken hoe ik dat nou zo snel achter de kiezen krijg. Daar lekker gegeten waarop we maar besloten eens naar het nieuwe pand te rijden, zag er heel netjes uit! Daar wat gedronken en toen met een bus vol met winkeliers en natuurlijk een aantal freaks naar de schietlocatie gereden, goed en slim geregeld met zo een bus.

Daar aangekomen gelijk maar met darksoul naar de andere freaks gelopen die ook al klaar stonden met hun statieven. Iedereen even de hand geschut en natuurlijk weer wat nieuwe freaks leren kenne, zelfs een meid die erg enthousiast te spreken was over vuurwerk, helaas was ze al bezet:(

Om 5 voor 9 begon dan eindelijk de demo, alles werd netjes omgeroepen door Fred met af en toe een vergissing, geen probleem Fred, zal wel door de kou komen daarzo:p Ik vond de FU collection eigenlijk een beetje tegenvallen als ik eerlijk ben. Slappe burst waardoor dus vaak ook niet goed verspreide effecten. Erg jammer want er zaten leuke effecten tussen. Natuurlijk zaten er ook ware toppers tussen, de pakketten die geschoten werden waren erg leuk, en ook goed geprijsd! China by night staat in ieder geval al op mn lijst net zoals The Garden en The factory collection, ook vond ik iris the magic een hele aparte cake. Het woordje magic in de naam komt helemaal tot z'n recht in de effecten! Ook waren de shaped blokjes goed te doen, al waren ze vaak erg snel leeg. Er zou iets minder tempo in moeten zitten zodat je er toch wat langer van zou kunnen genieten.

Na een finale die bestond uit doorraggen doorraggen en nog eens doorraggen en uh nog eens doorragen was de demo van Royal Fireworks afgelopen. Iets waar we zo lang op gewacht hebben, hebben we dan eindelijk met eigen ogen gezien. En ik vind dat royal ook dit jaar weer mooie nieuwe producten om de markt brengt. En tjah, de een is wat minder dan de ander. Maar dat heeft ieder merk wel eens en dat heeft natuurlijk ook te maken met smaak.

Daarna belde jur ons op om naar de plaats te komen waar de bus ons weer zou oppikken om weer naar het nieuwe pand van royal te gaan. Daar binnen was het lekker warm, pfff, even lekker opwarmen daar heej. Wat stond ik onder demo te shaken van de kou! Binnen nog een bord met bami op die goed naar binnen ging samen met het nodige bier.

FireDragon en ik vonden het daar binnen toch iets te warm worden en besloten even naar buiten te gaan. Daar door het raam kijkend zagen we een vrouw op een stoel zitten met daarachter op een kast een dummyshell van 12''. En ja hoor daar viel de shell bijna op haar hoofd, FireDragon en ik moesten echt onze lach inhouden.

Daarna maar weer even naar binnen gegaan en nog wat staan praten met velen. En daarna besloten we maar eens naar huis te gaan, we waren namelijk allemaal redelijk moe, om half 2 was ik dan ook eindelijk thuis van een geslaagde dag!

Royal bedankt voor de demo en ga zo door!
FireDragon jij ook weer bedankt voor het rijden en natuurlijk dat we mee naar binnen konden:) Waarvoor ook dank aan Fred! Darksoul en Fred ook weer bedankt voor de gezelligheid in de auto en goed omgeroepen hoor Fred!

Hier mijn verslag van de demo van gisteren die geschoten werd door Royal Fireworks

Het was rond half 1 dat ik op de fiets de veldweg ging opzoeken want daar werd de demo uiteindelijk gehouden.
Het heeft me een beste zoektocht opgeleverd, maar uiteindelijk toch gevonden.
Toen ik het gevonden had ben ik snel naar huis gereden om mijn fotoapparatuur op te halen.
Had namelijk Marcel (subarufreak) de dag ervoor gevraagd of het mogelijk was om foto's te mogen nemen. Dit was geen enkel probleem.

Eenmaal aangekomen met m'n fotoapparatuur kwam micheal (pyromaniac als ik me niet vergis) me tegemoet lopen, vroeg aan hem of ik het schietveld op mocht op uitnodiging van Marcel.
Dit was geen enkel probleem.
Toen ik richting het schietveld liep kwam ik Fred 810 ook nog tegen en heb daarmee een praatje gemaakt.

Toen ik het schietveld op ging zag ik al snel een aantal posten staan met consumentenvuurwerk.Er zouden meer dan 500 potten de lucht in gaan die avond.

Foto-6EST3NMC.jpg

Ook was er weer een tekstbord met royal fireworks.
Volgens Fred 810 werden er al 700 display lances gebruikt voor de chinese tekens.

Foto-YYXRGUKP.jpg

De potten werden voorzien van een ontsteker en werden aangesloten op het Explo systeem.

Foto-OQZ6FQHF.jpg

De potten werden vastgemaakt aan de planken en werden zo een voor een het schietveld opgedragen.

Foto-PD3FMJBI.jpg

Ook zag ik in de loods een aantal fonteinen staan die die avond als een soort muur werd gepresenteerd voor het publiek

Foto-TADAV8S7.jpg

Ook heb ik een aantal potten gefotografeerd die ik hieronder zal plaatsen.

Foto-YGZCHF8N.jpg

Foto-DAGZBBHN.jpg

Foto-VMBPUIWU.jpg

Ondertussen heb ik met een aantal mensen van Royal Fireworks en de mensen die meehielpen een praatje gemaakt.
De sfeer was erg gezellig onderling. Ook vond ik de gastvrijheid om foto's te maken erg top. Ik bedank Royal Fireworks en natuurlijk Marcel (subarufreak) hiervoor.

Ik ben rond half 3 weer richting huis gegaan om te wachten tot 21.00 uur want rond die tijd zou de demo geschoten worden.
Tegen kwart voor 8 s'avonds ging ik richting de Lubeckstraat waar ik afgesproken had met Remco (oerendhard).
Ik en Remco liepen rond 20.00 uur richting de schietplaats, om daar tegen 20.10 uur aan te komen (was maar een klein stukje lopen).
Ondertussen kwam er een bus aan met allemaal mensen die ook naar de demo gingen kijken. In het begin viel het wel mee met de drukte maar langzamerhand werd het steeds drukker en drukker.
Het was afwachten tot 21.00 uur. Ondertussen heb ik en Remco een praatje gemaakt met de freaks die er ook waren.
Zo hebben we Fred (moontan) nog gezien, mike van VWC, the sigarman, enz, enz.

Fred (moontan) mocht de producten van de demo omroepen.
Helaas was het niet altijd hoorbaar.
Toen het 21.00 uur was ging de tekstbord in de fik.
Daarna werden de demoproducten geschoten. Er zaten mooie producten bij moet ik zeggen, vooral die met die spinners vond ik wel wat hebben.

Toen de demoproducten geschoten waren werden we nog getrakteerd op een consumentenshow.
Echt een bizarre show, non stop geknal, echt bizar.
Heb echt staan te genieten, maar dat mocht ook wel als men zag wat er allemaal op het veld stond.
Effe lekker kruitsnuiven, daar doen we het voor.:)

Toen het afgelopen was liepen we weer terug naar de Lubeckstraat waar mijn fiets stond, en de auto van Remco.
Toen we terug liepen was het behoorlijk mistig door de rook die van de demo en consumentenshow af kwam.

Al met al heb ik genoten van deze mooie en een toch bizarre demo.
Ik wil de mensen van Royal Fireworks en de bouwers/meehelpers bedanken voor deze top demo en het maken van de foto's.

Meer foto's zijn hier te zien.

Laatst bewerkt:
prima foto,s Peter :)

ik vraag mij altijd af waarom de heren van Royal Fireworks de bovenkantjes(papier) van de potten en Cakes af halen? heeft dit een reden.
volgensmij schiet het vuurwerk echt niet verder de lucht in hoor.

groet oerend.

Back
Bovenaan