Vuurwerkdemonstratie 2010 Royal Fireworks

Ik Zit nou te twijfelen!! Want ik heb ja ook een jaarkaart van twente en die zaterdag moet twente thuis tegen ajax om kwart voor 9 dus dat is mooi ... Om uit te kiezen Ik wil graag naar de vuurwerkdemo van royal Maar ik wil ook graag na de wedstrijd twente ajax want dat is altijd de mooiste wedstrijd van het jaar!! Groeten

Zo, dat is wel een aardig eindje lopen vanaf 't station hè...zou mooi zijn als iemand me om 20u een lift zou willen geven, en ook weer naar 't station. De kans dat ik ook kom wordt namelijk steeds groter...

Mijn schema (ik wil respect verdikkie, gekkenwerk dit) voor die dag zou er dan zo uitzien:

Vertrek 9.06 uit Groningen, aankomst 11.44 Bodegraven voor het grandioze Borefts Bier Festival 2010 Daar dus flink bier proeven (dat is geen zuipen, in 15cl proefglaasjes, maar toch...) = 2.38u reistijd

dan met wazige kop om 17.15 in Bodegraven op de trein om om 19.56 in Oldenzaal aan te komen = 2.41 reistijd

Beetje :wink: vuurwerk kijken

dan vertrek 22.04, aankomst Grunn 00:52 = 2.48u reistijd
of 23.04, aankomst Grunn 02.23 = 3.19u reistijd

wat een dag... wat een gekkenwerk... voor wat bier en wat vuurwerk :bonk: Wel meteen m'n 2 grootste hobby's op één dag :handsup:

Laatst bewerkt:
Haha dat is heel erg om voor mij, zeker omdat ik over DE ga.
Misschien kan iemand anders je wel terugbrengen, maar er zijn niet zoveel stadjers hier volgens mij :p

Ach joh, 't gaat enkel om een lift van en naar t station. Dagkaart voor de trein heb ik dan toch al. Voor die lift meldt zich vast wel een vrijwilliger...jongens? :D

Laatst bewerkt:
Ik kom uit Woerden (utrecht) en zou ik met iemand mee kunnen rijden ?
Eventueel reis ik met de trein naar bijv utrecht centraal of een ander station, waar ik dan opgepikt kan worden. vast bedankt:)

Goedemorgen allenmaal,

Hierbij nog even de kaart van waar de product demonstratie gehouden wordt.

http://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=...code_result&ct=title&resnum=1&ved=0CBYQ8gEwAA

Aan de kant van de weg zullen we wel kenbaar maken zodat je van de hoofd weg kan zien waar je moet zijn, voor diegenen die niet bekend zijn met de omgeving.

We zijn druk bezig met de voorbereidingen en alles loopt voorspoedig.

Tot ziens op de 25ste, Aanvang rond 20:00 uur op locatie.

Demo zal beginnen zodra het donker is +- 20:45 - 21:00 uur.

Fijne zondag verder,

Team Royal Fireworks

vuurwerk

Laatst bewerkt:
oke dan dat wordt wel oorlog met de navigatie ben ik bang . :bonk:
er staan ook geen huizen waar je hem op in kan stellen

zo dan.....dat kan ik eigenlijk gewoon fietsend af :p
Alleen ben ik nogal makkelijk doe doe het lekker met de auto :D
Ik heb er zin in!

Vraag je me nou een fiets te jatten, de 10km. van Hengelo naar Oldenzaal te fietsen, en 's avonds weer terug? Grapjas...

Laatst bewerkt:
Ik kan het niet begrijpen dat je voor een voetbalwedstrijd zo`n mooie demo wil overslaan! Voetbal kan je op de TV nog kijken en het staat in alle kranten, maar de show niet. Het maakt allemaal eigenlijk niet uit, ieder z`n hobby.
Ontopic: Ik heb er erg veel zin in, nog 12 dagen!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan