Vuurwerkdemonstratie 2010 Royal Fireworks

Veel speculaties lees ik nog over de exacte locatie...misschien kan Royal een tipje van de sluier oplichten zodat het niet een grote verwarrende brij word aan locatie mogelijkheden?! Aangezien de datum nu toch wel redelijk in zicht komt, denk ik dat men het wel prettig zou vinden om een en ander te kunnen regelen voor deze demo! Bij voorbaat dank.

Liefhebbers, detaillisten en vrienden

Na lang gewacht te moeten hebben zullen we hier de locatie posten.
We doen nu alleen het adres, het kaartje met de platte grond zullen we later posten, t is al laat en we zijn moe.......

Hoe gaat het met ieders zakgeld? Al genoeg gespaard?
De rest van de FU collectie zal net voor of net na de demo online komen. We zijn met alles druk vandaar dat het allemaal nog even op zich laat wachten. Hopelijk hebben jullie allemaal nog wel even geduld en begrip hiervoor.

We zullen op 25 september schieten zodra het donker is, zal rond de klok van 21:00- 21:15 zijn. Gisteren hebben we geschoten voor product films en dat was om 21:30 (deze zijn trouwens te zien op http://www.royalfireworks.nl/consumenten-vuurwerk, op dit moment alles the royal garden en the red factory collectie)dus als jullie het willen zien en je bent er rond 20:30 dan ben je optijd!

Het zal gebeuren aan de VELDWEG te Oldenzaal.

Zoals we net al beschreven het kaartje zullen we morgen plaatsen dan kan je de locatie zien, ook ivm het plaatsen van auto's.

Bij het Hulsbeek kan je zowieso parkeren maar goed hier komen we nog op terug.

Voor nu was dit het bericht.:bye:

Een fijne avond verder en slaap lekker, :)

Team Royal Fireworks
www.royalfireworks.nl

Hahahaha was mijn gevoel toch goed :D lekker op het fietsje en dan ook nog een paar lekkere koude :biertje: :biertje: :biertje: erbij en genieten maar . :p

Laatst bewerkt:
Al ligt dit erg ver weg, ik kom zeker naar de demo! Ben heeeeeeeel erg benieuwd naar de nieuwe producten!!

ik ben er ook bij moeders woond in almelo dus is ook nie te ver weg ik ben er zeker bij dus ;)

Ik probeer aanwezig tezijn, lijkt me erg leuk aangezien er ook veel van het forum naar toe gaan ! , maar ik ben even afhankelijk van iemand anders :-)

Ik twijfel sterk of ik hierbij aanwezig ben. Ik moet die avond een moeilijke keuze maken tussen twee grote passies van mij.

Gaat het vuurwerk worden of toch de grote thuiswedstrijd van mijn club tegen Amsterdam? Het is allebei eenmalig dit jaar.

Het begint allebei rond 20.45. Oooh.... Dilemma!!!!

alleen consumentenvuurwerk of krjgen we een prof toetje?
p.s. ik krijg altijd erge dorst van het naar vuurwerk kijken haha

Ik twijfel sterk of ik hierbij aanwezig ben. Ik moet die avond een moeilijke keuze maken tussen twee grote passies van mij.

Gaat het vuurwerk worden of toch de grote thuiswedstrijd van mijn club tegen Amsterdam? Het is allebei eenmalig dit jaar.

Ik zou zeggen kies degene waar je meeste passie in ligt.
Ik kan je in ieder gevan wel meegeven dat dit een demo wordt waar lang over nagepraat zal worden.
En daarbij,Hoeveel demo's van importeurs zijn openbaar:rolleyes:

Damn :angry: je hebt mij wel heel bruut wakker gemaakt :bonk::bonk:
Dat word dus ook een zware keuze voor mij :cry:

Of een :biertje: bij Twente en die gasten uit het westen op de *****n zien krijgen of een :biertje: tijdens het vele en mooie vuurwerk :frusty:

Back
Bovenaan