Vuurwerkdemonstratie 2010 Royal Fireworks

Damn :angry: je hebt mij wel heel bruut wakker gemaakt :bonk::bonk:
Dat word dus ook een zware keuze voor mij :cry:

Of een :biertje: bij Twente en die gasten uit het westen op de *****n zien krijgen of een :biertje: tijdens het vele en mooie vuurwerk :frusty:

Hehe, je kan best naar de demo gaan hoor, wordt toch niks voor jullie :angel:
Verheug me heel erg op de filmbeelden, ben er helaas niet bij ivm verjaardagen/voetbal etc. :shocked:

Damn :angry: je hebt mij wel heel bruut wakker gemaakt :bonk::bonk:
Dat word dus ook een zware keuze voor mij :cry:

Of een :biertje: bij Twente en die gasten uit het westen op de *****n zien krijgen of een :biertje: tijdens het vele en mooie vuurwerk :frusty:

Als je toch naar de demo gaat heb ik wel belangstelling voor je kaartje van Twente:)
gr Wim

Ik twijfel sterk of ik hierbij aanwezig ben. Ik moet die avond een moeilijke keuze maken tussen twee grote passies van mij.

Gaat het vuurwerk worden of toch de grote thuiswedstrijd van mijn club tegen Amsterdam? Het is allebei eenmalig dit jaar.

Het begint allebei rond 20.45. Oooh.... Dilemma!!!!
Ook voor jou JW als je naar de Demo gaat.............heb ik wel belangstelling voor je kaartje van Twente.

Gr Wim

De klap op de vuurpijl, genius :p
Ik ga mooi over de Duitse Autobahn, dat scheelt mij weer een kwartier :)

kaart

kaart

Jongens kijk nou niet naar reistijd of aantal kilometers als je van een mooie en onvergetelijke DEMO houd moet je gewoon komen .
Als je niet komt , ook niet zeuren na de tijd van "ik wou dat ik er geweest was maar ......."

Dus gewooon allemaal komen !!!!!!!!!!!!!

Laatst bewerkt:
jij gaat niet Danny? Maybe kan je met Cees meerijden of misschien met Myrthe van dit forum. Als je vanaaf naar de brug gaat bel me dan even.

Demo 25september belooft erg veel goeds! Prachtige schietlijsten!!

Beste heren van royal,

Wordt er nog bekend gemaakt wat er deze avond gaat worden geschoten dmv een schietlijst? vind ik altijd wel handig en ik denk nog wel meerdere met mij.

Zover mij verteld is worden alle producten geschoten. Maar dat kunnen de heren van Royal wel bevestigen :D

Zover ik weet worden idd alle producten geschoten.
En mischien zit er nog wel een leuke verrassing in het verschiet:D:p:D

De bezoekers zullen in ieder geval geen spijt krijgen,Thuislbijvers daar in tegen:rolleyes:

grtz

Zover ik weet worden idd alle producten geschoten.
En mischien zit er nog wel een leuke verrassing in het verschiet:D:p:D

De bezoekers zullen in ieder geval geen spijt krijgen,Thuislbijvers daar in tegen:rolleyes:

grtz
Ook niet hoor, ik zie de filmpjes wel.

Mochten De Struise Brouwers de juiste bieren tappen op die tweede dag van het Borefts Bierfestival, dan kom ik op de terugweg naar Grunn misschien even langs vanuit Bodegraven. Maar de kans is groter dat ik daarheen ga de dag voor de demo, en dan ga ik niet nog 'ns €27 en 6 uur reistijd besteden om die andere uithoek (net als mijn woonplaats) van 't land te bereiken. Dan ben ik blij zat met de filmpjes. Net als bij demo's van andere merken :wink:

schietlijsten zullen op de dag zelf uitgedeeld worden en alle producten wat op royal website staat zullen geschoten worden :bye:

Back
Bovenaan